Duyuru

92 7 3
                                    

Bir kitap daha çıktı .Ggo Futbol sonsuzluk rastgele diye ...Konusu :
Ggo Futbol Sonsuzluk kitabına karıştırmamak amacıyla kitaba ek yada bağımsız yazıların tümü

Spoiler,hayali karakter,teori,Q-A,parodi ,albüm serilerimin toplandığı yer.

Bu serileri görmek için orada olmalısınız.

Son bölümdeki soruların bazılarının cevaplarını bölümde kurgulayamadığım için diğer yerde işte ...
Bölüm yazılmadan Myth ,Isaac ve ailesi hakkında istediğinizi sorabilirsiniz.Sonraki bölüm biraz bu sorulara bağlı.

İzniniz olursa bir soru :Bakış açısından  yazmak istediğiniz oyuncu var mıydı ?Kimlerdi ?

Son bir şey danışmak istiyorum.
Ggo parodi 2 bölümü aslında bir şekilde morali bozulup ,kendisine olan saygısını yitirip kendisini değiştirmeye çalıştığını ama aslında buna Gerek olmadığını da anlatmak istemiştim ;biraz ciddiyetsiz ve komedi başlığı altında yazılmasının yanlış olduğunu düşünüyorum.(Komedisi ise günün sonunda sosisli olamadan zıkkım olmazı arasında yatıyordu )

O bölümü düzeltip parodilikten kaldırmak ve seriye dahil olan bölümlerde bu olay tekrara girilecek ,böylece düzeltilmiş olacak .Başka çözüm yolunuz varsa söyleyebilirsiniz.Bir kaç gündür aklımı kurcalıyor.

İkinci duyuru

Bu bölümü yazarken olmasını istediğim tüm kurgular yapbozun parçaları gibi oturmadığı için kurguyu düzenleyeceğim.

Hikayede tüm sorulara planladığım senaryolarda cevap vermediğim kısımların olduğunu farkettim.

Çok yan karakterleri ,bazen de önemli karakterleri Manşet adlı seride röportaj yoluyla sorulara cevap verecekler.
Her türlü soru olur soytarıca bile olsa .Yan karakterlerin gizemi bir bölümde çözülecek .Önemli karakterlerin ise tamamen sığdıramam.

Evet ,başka bir kitapta yine yayınlıyorum.

Çok beklediğiniz için spoiler olsun .Konuk Myth idi .Ondan dolayı sadakat bölümünde soruları istemiştim .Neyse artık başka bir bölüm ayırırım belki .

Ggo Futbol SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin