ازيكم وحشتوني جدا♥♥.. روايتي الجديده اللي اتمنا من كل قلبي تعجبكم اوي واتمنا لما تقرئو الاقتباس اعرف رأيكم ف الكومنتس 🤍.
_اشتعلت وجنتيها بأحمرار من الغضب وهي تقف امام تلك"العقربه" كما اسمتها من الوهله الاولي للقائها بها لتراقبها وهي تتمخطر في حركاتها لتغضب اكثر وتخبط علي المكتب بغضب قائله: انا سكت كتيير اوي متبطلي مياعه يبت وانجزي دخليني للزفت المقابله.
لتقول لها بفزع ومياعه: انتيي ازاي تعلي صوتك في مكتب بشمهندس أيان هيكتور ي لوكال انتي.
لتنظر لها بصدمه قائله: انا لوكال يا عقربه انتي.... بقولك اي هتنجزي تدخليني لسي أيان بتاعك ولا ارفع عليكي قضيه انا بقولك اهو....
ليأتي صوت من ورائها يمنعها من تكمله كلامها قائل: What's the f*ck.. How are you?»
لترد السكرتيره بميوعه: مستر أيان she's the new helper for you.
ليتفحصها أيان بنظره سريعه ثم يوجه كلامه لها قائلا: So.. what's your name؟
لتنظر له بغضب وهي تسبه بكل ما بداخلها معتقده انه يجهل اللغه العربيه قائله: اهاا ي حتت حيوان ي زبالة مكانتش شغلانه عره هتخليني اشتغلك عندك.. بدل ما تاخدني ونعمل المقابله بتسألني عن اسمي ومش جايبلي حقي سم اما يهري بدنك...ثم تلتفت لتحمل اوراقها.
لينظر لها بصدمه من وصله السب التي لم تخجل لتقوله بوجهه متعجب من جرأتها ليقول: انتي ازاي تتجرئي وتشتميني...
لتتجمد بمكانها وهي تسمع براعته في اللغه العربيه ليدق قلبها بعنف وتتوتر بشده ويتغير لون وجهها للاحمر القاتم لتلتفت قائله بخجل وبرائه طفله: والله.. انا مم مكنتش اعرف ان حضرتك..... ليقطع كلامها صوته الغاضب قائلا للسكرتيره: اسمها اي البتاعه دي ي لارا.
لتقول له بميوعه: وتين عماد السيد.
ليقول بلامبالاه وهو يدخل مكتبه يتوعد لها بشده: سجلي اسم وطن دي عشان هتشتغل ف مكتبي من بكره.
ثم يغلق الباب بقوه لتقول وتين بغضب: اسمي وتين ياللي تنشك ف لسانك... ماشي ي أيان ي هيكتور ي انا ي انت........................
متنسوش رأيكم والفوت🤍✨
أنت تقرأ
«•وطن عاشق•»
Romanceهو الذي يحمل مكس طباع غربيه علي شرقيه شديده واحيانا تطغي شرقيته عليه، حاد الطبع، يفعل ما يريد مهما كانت الخسائر... لا احد يتجرء علي الوقوف امامه. هي غامضه، متعجرفه لا تسكت عن حقها بالمره تحمل ماضي مؤلم.. تجرءت علي الوقوف امامه وسبه بأفظع الشتايم لي...