bu tesadüf iyi olmadı 8

46 8 2
                                    


Bergüzar sinirden titriyordu. Masaya oturup bir bardak suyu döke saça içmeye çalışırken Sevgi girdi.

"Kahve içmeden bu kı- zı. Neyin var ne oldu?"

"Sude'yi de çağır kahve iyi gelecek, anlatacaklarım var."

Kahvelerini içerken Bergüzar biraz önce yaptığı telefon konuşmasını aktardı ve ekledi.

"Kızlar bunlar tesadüf olamaz değil mi?"

"Yok ya, adam resmen bunca yıl seni uzaktan uzaktan takipte tutmuş."

"Doğru söylüyorsun Sevgi. Kızlar dayıma ev bakacağız ya kendimize de bakalım. Bu adamın beni bulamayacağı bir yere taşınalım."

"Çocuk olma Bergüzar. Annesini ne yapacaksın, kadını kulüp üyesi bile yaptın! Yani evine gelecek ve oğlu sorduğunda söylemeyecek öyle mi?"

"Dışarıda buluşuruz?"

"Peki seni ısrarla evine çağırdığında ne olacak ve nereye kadar saklanacaksın."

"Sude doğru söylüyor. Bırak her şey böyle kalsın."

"Aslında doğru söylüyorsunuz. Ay kızlar iyi ki varsınız, siz olmasaydınız bu Arap saçını açamazdım."

"Bergüzar, adam gerçekten çirkin ama bir çekiciliği var. Yani karizmatik. 

Ben aslında jön tipleri severim ama bu adamın da baya gideri var yani.

 Karısını yani eski karısını gördüğümde çok şaşırmıştım bu adamla evli olmasına!  Parası için diye düşünmüştüm.

Gerçi çoğunluk öyle ama adamı görünce kıza hak verdim. Baya bir çekiciliği var.

 Bir kere çok şık giyinmiş kalite akıyor üzerinden. Adaleli vücudunu sarmış gömleği. Bence spor yapıyor.

Boyu da öyle ne uzun, ne kısa. Sen bakışları çok kötü demiştin ama yoo  gayet de güzel bakıyor."

"Sude, sana yapalım adamı. Kızım ben dokuz ay bu kadar incelemedim. 

Sen bana bakışlarını görseydin! İğrenir gibi bakıyordu ve bakışlarıyla beni aşağılıyordu. 

Neyse geçmişte kaldı. Ben çocukları çok sevdim. Nur teyzeye söyleyelim de arada getirsin sevelim. Ama ben söylemem siz söyleyin."

"Hangisini doğurduğunu bulabilecek misin?"

Bu soru Bergüzarı şaşırttı ve Sevime baktı.

"Bırak Bergüzar, kendine işkence yapma. Senin genlerini taşımıyor canından kanından değil.

 Sen sadece çanta görevi gördün. Dokuz ay taşıdın o kadar. "

"Bu çok acımasız bir eleştiri  Sevgi!"

"Özür dilerim, seni eleştirmek için söylemedim. Sadece daha fazla üzülmeni istemiyorum. 

Bir ay sonra okul açılacak derslerinin ne kadar ağır olduğunu tahmin ediyorum. Konsantrasyonunu bozarsın. 

Mezun olmayı ne kadar istediğini biliyorum. Bunu kendine yapma arkadaşım."

Sevgi, bunları söylerken göz yaşlarını engellemedi.

Kızların üçünün de üzerine bir hüzün çökmüştü. Fazla konuşmadılar ve herkes kendi işinin başına döndü. Akşam yemekten sonra odalarına çekildiler.

                                                                            ****          ****

Yeni güne uyanmaları da akşam yattıkları gibiydi ama kapı çalınıp içeri kardeşinin söylediği bir şeye kahkaha atarak giren teyze, onlara üzüntülerini unutturdu.

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin