CHAPTER 1

19 0 0
                                    

luiza's pov

Ciripitul pasarilor ma trezesc din somnul adanc si imi deschid usor ochii. Ma intorc din pozitia in care eram si un intuneric imens ma cuprinde. Imi dau seama ca acest intuneric este o de fapt o persoana si atunci imi amintesc ca nu sunt singura in camera. Iepure este fix langa mine, dormind si sforaind ca un inger.

"i-iepure?" soptesc atingandu i usor spatele masiv si gol.
"mmm, nu te opri" maraie el iar eu continui sa l masez.

Amintirele de noaptea trecuta imi traverseaza acum mintea si nici nu observ cand iepure se intoarce cu fata spre mine.

"buna dimineata frumoaso"

Zambesc si ii sarut buzele pline..

"trebuie sa plec.. daca afla neamtu ca sunt aici o sa faca iar crize, stii doar."

"ughh mda, urasc ca trebuie sa ne ascundem asa, vreau sa ne sarutam si imbratisam peste tot, nu doar aici in locul asta"

"stiu.. si eu imi doresc asta mai mult ca orice, dar nu ma intereseaza ce zic ei iepure, spun si ii iau fata in maini, te iubesc si nimeni nu poate schimba asta bine?"

"da, asa e" raspunde si imi saruta bretonul.

Ma ridic din pat si ma imbrac apoi il iau iar pe iepure in brate inainte sa plec. Astazi am multe de facut pentru ca maine plec in vama cu andreea si davis. Imi pare atat de rau ca iepure nu poate veni cu noi.. imi imaginez cum stau in bratele lui in apa noaptea la lumina lunii si ne sarutam pasional. Ajung acasa si încep sa mi fac bagajul si sa ma pregătesc.
.
.
.
.
Suntem deja de 2 ore in tren iar iepure nu mi a scris deloc de ieri. Ce s a intamplat? Totul era bine intre noi. I am lasat deja 30 de mesaje dar fara niciun raspuns. Cred ca davis si andreea au observat ca e ceva neregula cu mine pentru ca nu am vorbit cam deloc cu ei toata ziua. Vibratia telefonului ma scoate din gandurile mele asa ca il deschid si observ un mesaj de la neamtu.Ciudat, noi nu prea vorbim asa des,mai ales ca el e cel mai bun prieten al lui iepure si ar muri daca ar afla ca suntem impreuna, si el ma place putin, nu vreau sa l ranesc.

"hi...ce faci? "

"bine, tu?" decid sa ii raspund la mesaj chiar daca este putin suspect.

"pe afara cu sergiu si iepure" imi scrie aproape instant si asta ma pune putin pe ganduri. Iepure este cu el? De asta nu mi răspunde la mesaje oare?

"oh.. ce mai fac ei?" intreb incercand subtil sa aflu mai multe.

"pai iepure tocmai ce a plecat a zis ca are niște treaba, iar acum mergem la sergiu acasă"

Treaba? ce treaba are el? Devin din ce in ce mai agitata incat nu ii mai raspund si închid telefonul. Chiar sper ca o sa fie totul bine...
.
.
.
.
Suntem la cazare la turcu iar acum ne pregătim sa mergem in vama. Iepure inca nu mi a raspuns și sincer nici nu mi mai pasa, am decis ca vreau sa ma distrez și sa nu ma mai gândesc atat la el. Am ajuns in vama si ne am decis sa mergem mai intai la plaja daca tot este vremea asa buna. Îmi dau jos pantalonii scurti si raman in costumul meu roz de baie.

"veniti?" ii intreb pe andreea si davis in timp ce mi pun telefonul in geanta.

"du te tu ca venim si noi imediat, ne dam cu crema" imi zice davis iar eu ma indrept catre apa.

Sunt destul de multe valuri astazi asa ca o sa am grija, nu e prea multa lume in apa. Ma las pe spate si plutesc, relaxandu ma si incercand sa uit de iepure si ignoranta lui fata de mine. Inchid ochii si ma las purtata de valuri cand imi pierd tot echilibrul si ma scufund atunci cand un val imens ma arunca in larg.

"AJUTOOOR" incerc sa tip dar apa imi intra in gura si abia pot tine capul la suprafata.

Ma zbat tot mai tare si incerc sa ajung mai aproape de mal dar vederea mi se incetoseaza din ce in ce mai tare. Aud cum lumea striga in jurul meu insa nu mai pot face nimic, m am scufundat total acum. Chiar inainte sa mi pierd cunostinta simt cum doua mâini puternice ma cuprind de spate si ma ridica la suprafata. Imi dau seama ca nu mai sunt scufundata cand lumina soarelui imi atinge fata, iar acum sunt in bratele unei persoane. Inoata cu mine si ma aduce la mal, unde ma aseaza pe nisipul fierbinte si nici nu apuc sa respir ca ii simt atingerea buzelor sale pline pe ale mele, facandu mi respiratie gura la gura. Pot simti cum oxigenul din plamanii lui intra in ai mei si acum pot sa deschid mai bine ochii. Primul lucru pe care l vad sunt o pereche de ochi caprui care se uita fix la mine apoi imi ridica usor corpul pentru a sta in fund.

"i-iepure?" incerc sa spun ceva insa tot ce se aude este o soapta.

"nu, sunt sebi, sebi sleapca" raspunde cu un zambet si ma ia in brate.

sebi sleapca...

Iluzia iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum