~GECMİSTE OLANLAR~
Bay Tha ve Bayan Lun bundan 10 yıl önce tanışmış ve evlenmislerdi. Gayet güzel bir ilişkileri vardı. Bay Tha'nın babasından kalan şirketi yönetiyorlar ve bu sayede geçiniyorlardı.
Ancak işler her zaman olduğu gibi tıkırında gitmemeye başladı. Şirket batma eşiğine geldi. Bu sıralarda Bayan Lun hamileydi. Bu durum aileyi daha da etkiliyordu. Kavgalar başlamıştı. Bu durumu Bayan Lun 'un ailesi fark edince kızlarını eve götürdüler. Bu süreçte yalnız kalan Bay Tha öfke nöbetleri geçirmeye başlamıştı. Kayın babasına kin güdüyor ve eşinden nefret ediyordu. İyi günde kötü günde diye söz vermişlerdi. Ancak eşi Onu bırakmıştı. Belki de böyle değildi ama O bunu umursamıyordu.Aylar geçti. Bay Tha bir sabah aldığı haber ile soluğu hastanede aldı. Eşi doğum yapmıştı. Bir oğlu olmuştu. Bu durum ikilinin arasındaki buzları eritse bile kayınbaba ve damat arasındaki buzların eritmeye yetmemisti. Bayan Lun'un babası kızına zorla boşanma davası açtırdı. Şiddet sebebi ile açılan davada Bay Tha öfkesini kusmak için eşinin Onu aldattığını söyledi. Böyle bir şey olmadığını biliyordu.
Mahkeme Onları boşadı ve bebekleri Ohm'u yurda verdi. Bu durumu asla beklemeyen Tha ve Lun çocuklarını geri almaya çalıştıkları süreçte Ohm'un evlatlık verilmesi ile yıkıldılar. Ancak iyi haber şu ki normal şartlarda verilen aile gizli tutulup, çocuğun biyolojik ailesi ile mesafe konulmasına karşın, Ohm'u evlat edinen aile arada Ohm ile vakit geçirmelerine izin verdiler. Ohm onları büyüyene kadar aile dostu olarak bildi. Gerçeği öğrendiği an ise yıkıldı ancak Nanon o zamanlar da hayatında vardı ve atlatması kolay olmuştu.İki ailesi ile güzelce geçinen Ohm lise sonlarına doğru yaptığı açıklamada biyolojik ailesi ile düşman olmuştu. Onlara Nanon'a aşık olduğunu söylemişti. Onu evlat edinen aile bunu fark ettiklerini söyleyip destek olmuş ancak küçük şirketini ayakta tutmak isteyen biyolojik babası eşcinsel bir birlikteliği istememişti. Çünkü abisinin kızı ile evlenmesini ve şirket evliliği olmasını istiyordu.
Ohm bunu kesinlikle reddetti. Bu sebepten baskı gördü. Çoğu zaman Nanon'a belli etmedi.
Ohm'u evlat edinen aile ise Ohm'u korumak için ellerinden geleni yaptılar. Yıllar geçti. Nanon ile Ohm evlenme kararı aldılar. Bunu öğrenen Bay Tha öfkeden deliye döndü.
.
.
.
.
•OHM•Kim olduğunuzu, nasıl olduğunuzu, sizi siz yapan şeyleri insanlara kanıtlamak veya kabul ettirmek zorunda değilsiniz. Ancak aileniz... Onlar kabul etmezse en büyük acıyı yaşarsınız.
Benim 2 ailem var. İkisi ile de büyüdüm ancak bir yarım olan biyolojik ailem beni olduğum gibi kabul etmedi. Eksik kaldım. Yarım kaldım.
Asla beni böyle kabul etmeyecekler. Bu düşünce ile onlardan kendimce kaçtım. Bu sefer olmadı. Üstelik bu sefer hakaretleri sevdiğim adam da duyuyordu.- Baba?! Ne yapıyorsun?
- Asıl sen ne yapıyorsun?
- Git buradan!
- Git? Öyle mi?
Ayağa kalkıp babama doğru gittim. Nanon da ayağa kalktı ve yanıma geldi.
- Ohm, bu çocuk için mi beni reddettin?, Dedi Aom. Kendisi amcamın kızıydı. Ve onu reddetmiştim. Çünkü hep Nanon'a aşıktım.
- Sana ne lan? Sen ne bok yemeye buradasın?, Diye cevap verdi Vegas.
Aom: Asıl sen kimsin ve?
Vegas: Böyle devam ederse ecelin olurum.
Pete, Vegas'ın elini süs dercesine tuttu.
Tha: Bu saçmalığa bir son ver yoksa kötü olur.
Nanon'un elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VP⁸⁸ (VEGASPETE) (Devam Etmeyecek)
Fiksi PenggemarAna çiftimiz Vegaspete ancak ohmnanon ve offgun da bize eşlik edecek. dikkat: yeri geldiğinde+18 içerir.