°cap. 5°

36 1 0
                                    

Dimineață venii, iar Bang Chan se trezii. Își deschide ochii cu greu, dar când și-i deschide se panică. Sia nu era.

Se ridica din patul de spital, puțin buimac, și începe sa o caute. În baie nu era. S-a dus afara, nici acolo nu era. Se panichează.

Întra în spital și se duce direct la cantină. Ce sa vezi; Sia stătea la o masa mai retrasa alături de un băiat. Băiatul era îmbrăcat elegant, nu la cravata, dar elegant. Avea parul castaniu și părea matur. Chiar mai matur ca el.

Se ridica amândoi de la masa. Se iau în brate. Chan fierbea de gelozie. Nici el nu știa de ce, dar se simțea ciudat privind asta. Cei doi se îndreptau spre acesta.

Chan-De ce nu mi ai spus ca pleci? Și cine e el? Era asa nervos încât l-ar fi putut lua la bătaie pe băiat.
Sia-Calm. Răspundem pe rand la întrebări. 1, nu ți-am spus ca plec pentru ca dormeai ca bușteanul lăsat în mijlocul pădurii. Și 2, el este fratele meu Seungmin. Seungmin el este doctorul meu, Chan.
Seungmin-Încântat! Ii spune, întinzându-i mana.

Cu puțină tragere de inima, o întinde și el.

Sia-Bun. Acum ca a-ți făcut cunoștință, lasă-mă să-l conduc afara pe Seungmin la mașină.

Chan ii privea foarte atent. Erau foarte apropiați. Nu prea o vedea pe Sia zâmbim prea mult, dar cu acest Seungmin o făcea, chiar foarte mult.

După ce își lasă fratele la mașină luxoasa a familiei, Sia întra în spital unde era întâmpină de Chan.

Chan-De ce nu mi-ai spus ca ai un frate?
Sia-Pui cam multe întrebări azi, nu crezi? Cu aceste cuvinte fata ii închide gura.
Chan-Hai cu mine în birou.

Băiatul o lua de mana pe fata pana în biroul sau. Ajunși acolo fata ia un loc pe unul dintre fotolii.

Sia-Și.... Care e motivul pentru care m-ai târât pana aici?
Chan-Dacă mai dispari asa fără sa îmi spui ceva, nu răspund de nimic, ii spune serios Chan fata doar își da ochii peste cap. Trecem peste. Doream sa te întreb dacă dorești sa mergi cu mine la o cina, și chiar am nevoie de partener.
Sia-Atunci de ce nu iei pe altcineva?
Sia-Ești singura care este liberă. Sia face ochii mari. Se gândea la o scuză.
Sia-Trebuie sa merg la o întâlnire.
Chan-Nu, nu trebuie.
Sia-Ba da.
Chan-Ba nu.
Sia-Ba da.
Chan-Ba nu.
Sia-Bine! Merg. Dar nu am cu ce sa ma îmbrac.
Chan-Și asta e adevărat... O sa mergi cu Yuna la ceva megazine, sigur găsești ceva pana diseară.

Chan se ridica de pe scaun și se îndreaptă spre ea. Se apleacă și o ia în brate sărutându-i creștetul capului. Fata nu face nimic decât sa stea în loc de uimire. Doctorul tocmai o săruta pe cap și o lua în brate.

Băiatul se retrage, iar când iese pe ușa realizează ce tocmai făcuse. Și-a tras o palma peste față gândindu-se la cum se simte ea. Yuna îl privea amuzata de faptele lui.

Chan-Tu ce te razi?!
Yuna-La ce tăntănlău ești. Ia zi, ce am de făcut, îl întreabă fata îndreptându-se spre acesta.
Chan-Te rog sa o ajuți pe Sia sa își caute o rochie pentru diseară la întâlnirea cu părinții mei. Le-am zis că am o iubita, și singura obțiune ar fi ea. Pe tine te cunosc și știu cine sunt părinții ei, iar ea e practic e abandonată...
Yuna-Mda.... Merg sa ma schimb și plecam la cumpărături.
Chan-Mulțumesc! Mulțumesc zeitatea coborâtă din cer pentru mine, un muritor, sa ma lumineze!
Yuna-Sa zic e ca se putea și mai bine,ii întoarce ea cu un aer de divă.

        ...................................................................

Sia aștepta în birou pe gânduri. Însă tresare, speriata de Yuna ce tocmai întra în camera mare.

Yuna-Deci am auzit ca trebuie sa mergi la o cina cu domnișorul nostru Bang Chan. Zi drept, ce ți-a zis ca să te convingă? Fata doar o privea cu ochii mari, mirata la cât de repede vorbește Yuna.
Sia-Nu știu.... Doar m-am lăsat dominată de privirea lui.... Întotdeauna va câștiga cu privirea aia.
Yuna-Lasă-l acum pe el, hai sa te îmbraci. Ți-am adus niște haine
Sia-Mulțumesc!

         ...............................................................

Chan stătea la cantina spitalului mâncând niște tteokbokki și citind dintr-o carte. Cand își ridica privirea din a sa carte, le zărește pe Yuna și Sia plecând spre parcare.

Sia era îmbrăcată într-o rochie galbena, iar pe ea erau niște floricele firave la fel ca ea. Dacă în rochia asta arata superba, era și mai incantat sa vadă rochia de diseară.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Doctorul inimii mele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum