İtalyan Puştu

6K 356 172
                                    

helloooo
yine ben ve yeni bir fic
koca evrendeki en klişe konu falan ama çok eğlenceli ve seksüel tansiyondan geçilmeyen bir fic olacak söz veriyorum size 😌

oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınnn
iyi okumalar 💗

oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınnniyi okumalar 💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22.03.23

🍷

" Birkaç saate gelecekler Taehyung, çık hadi artık yataktan! "

Taehyung annesinin bağırmasını umursamadan üstündeki pikeyi kafasına doğru çekti.

" Taehyung! Sana diyorum çocuk, kalk şu yataktan. Seçtiğim kıyafetleri de giymemişsin zaten. "

" Giymeyeceğim de. "

Taehyung annesinin iç çekmesini ve hemen ardından " Jimin, şu çocuğu yataktan çıkıp giyinmeye ikna et yoksa şuracıkta bayılacağım! " dediğini duydu.

Jimin'in mırıltı gibi çıkan sesiyle kadını onaylamasının ardından Taehyung yatağının ucunda hissettiği ağırlıkla olduğu yerde kıvrıldı.

" Sen öyle tortop olunca ben de kör oluyorum mu sanıyorsun? "

Taehyung'dan huysuz bir homurdanma yükseldi.

" Hadiii " dedi Jimin uzanıp pikeyi Taehyung'un üstünden çekerken, " Eğer inat edersen her şey daha içinden çıkılmaz bir hal alacak. Kabullenmeye çalış lütfen. "

Taehyung öfkeyle kalkıp pikeyi tekmeledi ve alev saçan gözlerle Jimin'e baktı.

" KABULLENMEK Mİ?! " dedi Jimin'in yüzünü buruşturacağı kadar yüksek sesle. " Tanrıçalar aşkına neden kabullenecekmişim ki? Niye böyle bir şeyi kabullenmem gerekiyor? Adını ilk defa duyduğum yaşlı bir italyan mafya babası ile evlenmek kabul edilecek bir şey mi?! "

Jimin kaşlarını çattı.

" Şey sanırım yanlış bir şeyler var ama eşin yaşlı falan- "

" Evet " diye çıkıştı Taehyung onun lafını keserken," Kesinlikle yanlış bir şeyler var. Ve o da tam olarak bu, bu lanet evlilik! Ben niye tam aşka sırt çevirmişken birileri ile evleniyorum acaba?! "

" Demek istediğim o değil- "

" Sus sen " dedi Taehyung yataktan atlayıp işaret parmağını suçlarcasına Jimin'e çevirirken. " Sanki dünyadaki en güzel şey gerçekleşiyormuş gibi bu evliliğe ses çıkarmıyorsun! Aklını kaçırmışsın. "

Jimin dudak büzdü.

" İçimde güzel bir his var. Hem zaten kıçını da yırtsan evlenmek zorundasın. Bu hikayenin sonunda öyle ya da böyle evleneceğinize göre, bence sen şu yaşlı adamı bir gör. "

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin