°♡°

7 3 0
                                    

kahvaltı sofrasını temizledikten sonra üstünü değiştirmek için odasına girdi. dolabını açıp içinden giyeceği bir kıyafet ararken telefonunun çaldığını duydu. arkadaşının arayacağını düşündü. içerden telefonunu aldı ve arayana baktı. yine dünki numara arıyordu. koltuğa oturdu ve telefonu açtı.

"alo, dün beni tekrar aramıştın, iyi misin?"

yine ses gelmiyordu telefondan.

"ses verir misin?"

birkaç saniye sonra ağlama sesi duyulmaya başladı.

"neden ağlıyorsun? bir cevap verir misin?"

telefonun diğer ucundaki kız sumire'ye cevap vermek yerine ağlamaya devam ediyordu. ağlaması şiddetlenmişti. sumire ona yardım etmek istiyordu ama cevap alamadığı için sinirlenmeye başlıyordu.

"cevap verecek misin? ona göre telefonu kapatacağım işim var."

bu sefer kız çığlık atmaya başlamıştı.

"hey! neden çığlık atıyorsun cevap ver artık!"

kız çığlıklarının arasında zor da olsa sonunda cevap verebilmişti.

"bana yardım etmeni istiyorum, sumire." bunu dedikten sonra çığlıkları daha çok artmıştı ve şiddetlenmişti.

"sana yardım etmeyi bende istiyorum, ama önce bana nasıl bir durumda olduğunu söyle. ne oluyor, birisi zana zarar mı veriyor?"

birkaç saniye hiç ses gelmedi.

"cevap ver!"

ufak tefek sessiz ağlama sesleri gelmeye başladı. neredeyse 10 saniye sonra uzun bir çığlık sesi duyuldu.

"korkmaya başlıyorum! lütfen cevap ver!"

yüksek bir tokat sesi ve hat kapanma sesi.

i need youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin