פרק!
שני להיום:)
תהנו❤️-
כשלואי פקח את עיניו, הוא מצא את עצמו שוכב על הספה עם שמיכה מעליו וכרית מתחת לראשו. הוא הרגיש נוח מדי ולא רצה לזוז, עד ששמע את דלת המייבש נטרקת ואז מופעלת."תודה, בוטן. עשית עבודה נהדרת."
לואי שמע את הארי אומר מחדר הכביסה, ושמע גם את מכונת הכביסה מתחילה להתמלא במים. הוא הביט בעריסות, בהנחה שבנותיו עדיין ישנות כשהוא לא יכול לשמוע אותן. הוא נמנם שוב כשאיאן רץ לסלון, ואחריו הארי שהחזיק סלסילה מלאה עד אפס מקום בבגדים. לואי העמיד פנים שהוא ישן, רק פקח את עיניו כאשר וידא שהארי לא מסתכל.
הוא התבונן בו בזמן שבדק את בנותיהן, ואז תפס את השלט כדי להשים תוכנית חינוכית שאיאן יצפה בה. שבנם ישב על הכיסא שלו היה כשהארי התיישב ליד שולחן הקפה והחל לקפל את כל בגדיהם. לואי הרגיש רע כשראה שהוא אפילו כיבס את הבגדים שבהם השתמש בזמן ששהה בבית אמו. הוא התבונן בו זמן מה עד שהארי קם ויצא מהסלון, חזר דקות לאחר מכן עם ידיו מלאות בבגדים. כשסיים, הוא הסתובב כדי לחזור להביא בגדים נוספים, והפעם משך את תשומת לבו של איאן.
"עזרה! אבא אני עוזר." איאן קם במהירות, תופס את ידו של הארי, מושך אותו לחדר הכביסה.
לואי החליט סוף סוף לקום וללכת לשירותים, כששמע את הארי אומר לאיאן שהוא אמור לשים את הבגדים הרטובים במייבש, ולא בסל עם הבגדים שכבר יבשים. כשהוא נכנס לשירותים הוא נרתע כשהסתכל על עצמו במראה. היו לו עיגולים שחורים מתחת לעיניים והשיער שלו היה בלגן מוחלט, הרוק היבש בפינת פיו היה מה שגרם לו לשטוף את הפנים שלו לפני שהוא באמת הלך לעשות פיפי.
כשסיים הוא ייבש את פניו ועשה את דרכו לשירותים, עשה את עסקיו במהירות כשהביט סביבו. חדר האמבטיה היה מסודר כשלפני היה בלגן עם בגדים על הרצפה והרבה חפצים שהם לא טרחו לסדר. ואז הוא הבין שהארי כנראה לא ישן בכלל ובמקום זאת קם לנקות. זה הרגע שהוא יצא מהשירותים בסערה, מתכונן לצעוק עליו שהוא לא נח כמו שהוא היה אמור לנוח. הוא מצא אותו בסלון, מקפל את הבגדים של איאן יחד עם הערימה הגדולה של בגדים שזה עתה הובאה.
"היי לו." הארי בירך אותו, "אתה רעב? התכוונתי להכין מאק אנד צ'יז עבור איאן. או שאתה רוצה משהו אחר?" הוא שאל, מפהק זמן קצר לאחר מכן.
"הארי, בכלל ישנת?" שאל לואי.
"כן?" הארי נתן בו מבט שואל.
"אמרת שאתה לא הולך לשקר יותר!" לואי הרים את קולו, "ישנתי כמעט שעתיים ובזמן שעשיתי את זה קמת ועשית מטלות. היית אמור לנמנם עם איאן ואיתי."
"נמנמתי חצי שעה עד שנזכרתי שיש מה לעשות בבית. כמו כביסה, ואם לא נעשה את זה אז זה הולך להיערם". הארי התווכח כשקיפל את המכנסיים הרבים של איאן.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romance- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...