•Hitoshi Shinsou•

1K 67 92
                                    

Vote sınırı 25+

O kadar okuyonuz oy ve yorum bir de takip

Cok sey istedim ama olsun🤙🏻😘
____________________

Eşleştirme: Shinsou x reader

Tür:Angst,Mutlu son.

____________________

"Y/n!" Midoriya seslendi. Ona döndün.

"Her şey yolunda mı?" sordu. Başını hayır anlamında salladın.

"Shinsou birkaç gündür derslerine gitmiyor ve tek söylediği hasta olduğu."

"Çok konuşmuyor, odasından çıkmıyor bile" dedin.

"Evet.."  Midorya endişeli bir sesle dedi.

Shinsou bir süre önce kahraman kursuna transfer olmuştu ve ikiniz de Spor Festivali'nden beri arkadaştınız. Ancak bugünlerde Shinsou tuhaf ve çekingen davranıyordu.

"Bunun hakkında Sensei ile konuşacağım." dedin, ona el salladın ve o da el salladı. Öğretmenin odasını çaldın.

"İçeri gel." dedi bıkkın bir ses. İçeri girdin ve tırtıl uyku tulumunda yatan bir adam dışında tüm odayı boş buldun.

"Baba." dedin yanına çömelerek. Geri mırıldandı.

"Normal bir insan gibi uyumaya başlamalısın biliyorsun, sürekli gece devriyeleri senin için gerçekten kötü."

"Her neyse." dedi. Somurttun ve baban Shouta Aizawa'ya sarıldın.

O senin üvey babandı ama seni her şeyden çok sevdiğini biliyordun. Üstelik, Shinsou ile tanışmanızın sebebi oydu.

"Baba, Shinsou birkaç gündür okula gitmiyor." dedin saçlarını karıştırarak.

"Biliyorum." Aizawa yanıtladı.

"Hep hasta olduğunu söylüyor."  ekledin. Aizawa başını salladı ve içini çekti.

"Onu tanıyorum" dedi, "kahraman olmak için her şeyi verirdi. Bu yüzden derslerini kaçırması garip. Bu akşam onunla konuşalım."

"Evet. Teşekkürler baba!" dedin ve alnını öpüp gittin.

...

"Peki, sensei ne dedi?" Midoriya sordu.

"Onunla bu akşam konuşacağımızı söyledi." Dedin. Midoriya mutlu bir şekilde başını salladı.

Sınıfta Shinsou dışında kimse Aizawa'nın senin baban olduğunu bilmiyordu.

Shinsou senin en iyi arkadaşın gibiydi. Senin hakkında neredeyse her şeyi biliyordu. Günlerdir senden neden kaçtığını anlayamazsın.

Shinsou'nun iyi olmasını umarak derin bir nefes alıp verdin. Aizawa onu senin evinde eğitirken sen ondan çok hoşlanmaya başlamıştın. Arkadaş oldunuz ama duygularınız çok daha büyüktü ve Aizawa bunu biliyordu.

Onu o kadar çok sevmiştin ki, lavantalar ve morlar sana onu hatırlattığından beri favorin oldu. Ancak, seni sevmediğini düşündün ve bu yüzden arkadaşlığını etkilememek için ondan hoşlandığına dair hiçbir işaret göstermedin.

________________________

"Shinsou. Kapıyı aç." Sen ve Aizawa koridorda, yüzünün odasının kapısına dönük dururken seslendin.

Bnha oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin