Մաս 13

119 8 2
                                    

~ Ես քայելում էի փողոցով ինքս ինձ հետ խոսալով~

- էշ խելքս ասա ես իրան էտքան օգնեմ ինքն էլ տենց հա? Ինքը իրա բերանով ասեց, որ ես իմ ճանապարհով ինքը իրա ու թող տենց էլ լինի գիտի անինքնասեր եմ (Միրի)

~ Ես սկսեցի շատ արագ քայելել բարկությունից ու ուժեղ հարվածեցի մեկի ուսին~

- օյ կներեք շատ ցավաց? (Միրի)
- Ոչ այդքան էլ չէ ( անծանոթ)
- հազար անգամ ներեղություն, ուղղակի շատ ցրված էի (Միրի)
- Ես կասեի գժված , էնքան արագ և բարկացած էիք քայելում մտածում էի հեսա կգաք կդանակահարեք այն էլ բախտս բերեց լավ պրծա 😅( անծանոթ)
- ... (Միրին ծիծաղաց)
- շատ գեղեցիկ ժպիտ ունեք (անծանոթ)
- մերսի (Միրի)
- երևի անշնորքի տպավորություն թողեցի չներկայացա ես Սոնգ Ջունգ Կի-ն եմ, պրոդյուսեր եմ մասնագիտությամբ, 22 տարեկան եմ (Սոնգ Ջունգ Կի)
- իսկ ես Միրին եմ 21 տարեկան սցենարիստ եմ (Միրի)
- օհօ ինչ լավ է մենք կարող ենք իրար հետ ֆիլմ ստեղծել դու սցենարիստ, իսկ ես պրոդյուսեր (Սոնգ Ջունգ կի)
- Այո լավ միտք է (Միրի)
- Սա իմ այցեքարտն է երբ պետք լինեմ կզանգեք ինձ ( Սոնգ Ջունգ Կի)
- շատ բարի հաճելի էր քեզ հետ (Միրի)
- քեզ հետ էլ (Սոնգ Ջունգ Կի)

~ Ամիսներ անցան: Ես և Սոնգ Ջունգ Կի-ն ստեղծեցինք մեր համատեղ ֆիլմը, սկսեցինք իրար սիրել և խոստովանել ու արդեն 2 օրից մեր նշանդրեքն է : Մեր ծանոթությունից կես տարի է անցել :~

~ Նշանդրեքից 2 օր առաջ ~

- Բարև կյանքս (Ջունգ Կի)
- բարև (Միրի)
- ոնց ես? (Ջունգ Կի)
- ոնց կարամ վատ լինեմ երբ կողքիս ունեմ քեզ նման կյանքի ընկեր (Միրի)
- ...( Ջունգ Կին ժպտաց)
- օօ արդեն եկել ես տղաս ինչպես ես? (Մամ)
- հիանալի, իսկ դուք ( Ջունգ կի)
- ես նույնպես (մամ)
- տիկին Կամիլա ես ուզում եմ, որ դուք այսօր ինձ հետ գաք Միրիյի համար մատանի ընտրելու ( Ջունգ Կի)
- համաձայն եմ լավ միտք է (մամ)
- իսկ ես կարող եմ գալ? (Միրի)
- ոչ սիրելիս դու մնա տանը, որովհետեւ ես ուզում եմ, որ մատանին քո համար անակնկալ լինի նենց, որ մենք գնացինք առայժմ ( Ջունգ Կին ինձ համբուրելով)

~ Նրանք գնացին ես մնացի տանը մենակ, վերցրեցի պոպկոռնը և սկսեցի ֆիլմ դիտել :~

~ 1 ժամ անց ~

- ուֆ հավես չկա ֆիլմ նայելու գնամ միքիչ դուրսը քայելեմ (Միրի)

~ Ես քայելում էի այգում և այնտեղ նկատեցի Չոնին : Շատ զարմացա, ուզում էի այնտեղից աննկատ հեռանալ, որպեսզի նա ինձ չնկատի: Կամաց- կամաց քայելում էի և Չոնը հանկարծ կանչեց ինձ ~

- Միրի, Միրիիի, սպասիի ( Չոնը գոռալով)

~ ես սկսեցի վազել նա էլ վազեց ու բռնեց թևիցս~

- թող (Միրի)
- չեմ թողնի, որ թողնեմ կփախնես (Չոն)
- ինչ ես ուզում ինձնից? (Միրի)
- Ուզում եմ խոսանք (Չոն)
- խոսանք? Բա առաջ ասում էիր, չես ուզում ինձ տեսնես, ես իմ ճանապարհով դու քո ինչա փոխվել? (Միրի)
- կներես (Չոն)
- կներես? Միհատ կներես ու վերջ? Ու քեզ թվումա էտ քո ասածները մի կներեսը կջրի կգնա հա? (Միրի)
- գիտեմ, որ իմ արածը մեղմ ասած քո հանդեպ ստորությունա, բայց ես զղճում եմ խնդրում եմ ների ինձ: Ինչ կուզես կանեմ (Չոն)
- լաավ քանիոր ես շաաատ բարի եմ կներեմ, բայց մի պայմանով (Միրի)
- Ու? (Չոն)
- էն, որ հիմա կգնանք փողոց ու դու բոլորի դիմաց 100 հատ ժիմ կանես (Միրի)
- խնդիր չկա (Չոն)
- դե ինչ գնացինք? (Միրի)
- գնացինք (Չոն) ...

Շարունակելի...

Ուր ես փախնում մեկա իմնես Место, где живут истории. Откройте их для себя