Dobra, a może zaczniemy od tego co było najpierw, zanim Nekosia zaczęła nagrywać na tiktoka jako pngtuberka, hm?
Pewnego dość deszczowego dnia, Nekosia przeglądając tiktoka zobaczyła zagranicznego pngtubera, Nekosia po zobaczeniu jej bądź jego filmiku, zrobiła sobie postać, i pobrała backgrounda z Minecrafta, weszła w cap cut i zaczęła robić pierwszy filmik, miała nadzieję, że ludzie ją dobrze przyjmą, ale niestety w większości była hejtowana i porównywana do meowbahh, mimo iż była jej przeciwieństwem, gdy Nekosia, nagrywała drugi filmik na konto, postanowiła że zrobi swój serwer discord, więc poprosiła swojego przyjaciela o pomoc, przy serwerze, jej przyjaciel się zgodził, a po ogarnięciu tego wszystkiego, nagrała filmik na, którym reklamowała ten serwer, gdy dodała link do bio, kilka osób dołączyło, ale byli to jej hejterzy.. więc Nekosia ustawiła swój status na niedostępny, i patrzyła na czat, gdy zobaczyła osoby wyzywające ją od polskiej meowbahh, gdy już tego nie wytrzymała napisała "Ohayoo! Widzę, że wam się nudzi, dlaczego mnie hejtujecie? Naprawdę, nie macie nic ciekawszego do robienia? Współczuję 🥰" po tym, nikt nie wierzył że napisała to Nekosia, zaczęli się uspokajać, i przepraszać Nekosie, za to co o niej pisali, gdy tylko porozmawiali z nią na vc, potem serwer discord się rozrastał, miał więcej osób przebywających na nim, a sama Nekosia była zadowolona, że tylu osobom jej serwer przypadł do gustu, następnego dnia, wstawiła filmik z Q&A do którego miała same nie miłe komentarze typu: "POLSKA WERSJA MEOWBAHH 🤢" "zabij się, tak będzie lepiej dla wszystkich;DD" Nekosi było przykro z tego powodu, ale po kilku dniach, miała fanów, i więcej miłych komentarzy niż hejtu w jej stronę, tak czy siak, jej hejterzy nadal ją hejtowali za to, że niektóre słowa mówiła po japońsku, bo "kRiNdŻ", ale Nekosia miała w to już wywalone, do pewnego dnia..
Co się stało tego pewnego dnia? Chyba każdy wie, a jeśli ktoś nie wie, to się niedługo dowie 😻💗
CZYTASZ
Od dramy, do miłości||dreamcia x Nekosia
Teen Fiction"Pewnego slonecznego dnia, dreamcia zerknela na telefon, zobaczyla na powiadomienia z tiktoka, i weszla w pierwsze oznaczenie od @dreamciaxnekosiaforever to co zobaczyla zszokowalo ja zobaczyla, fanarta gdzie ona z nekosia sie caluja" okładkę robił...