skz enha etkilesimi almisizzz cok uzun zamandir bekliyordum agliyorum goedugumden beri
fam 4k olmus 🥺
okuyan herkese cok teşekkür ederim 💞jake heeseung onu eve bıraktığında hizla iceri girmis ve kapiya yaslanarak ellerini kalbinin uzerine koymus , sakinleşmek icin derin nefesler almaya baslamisti.
Ardindan hizla odasina giderek yatagina uzanmis Heeseung 'u öptüğü aklina geldikce tepinmisti. Layla'nin garip bakislari sonrasinda kendine ceki duzen vermis ve aklina belinin üzerinde kendine yer bulan heeseung'un guzel elleri gelince garip seslerini bastirmak icin yastiga yuzunu bastirmisti.
biraz sakinlestiginde yataktan bas asagi sarkmis bir sekilde uzaniyordu ve yüzünde hala kocaman bir gulumseme vardı. Beyni uyusmus gibi hissediyordu tabi bu yaklasik yarim saattir tepe taklak uzandigi icinde olabilirdi.
Jake dalgin dalgin gardrobun aynasindaki yansimasina bakip siritirken kapi zilini duyunca korkuyla sicramis ve yere yapismisti.
Kafasını ovalayarak kapiya gitmis ve kulbu tutul sovmeye hazir bir şekilde kapiyi açtığında karsisinda heeseung'u görünce büyük bir hizla kapıyı kapatmisti.
Kapinin arkasindaki Heeseung saskinlikla kapiya bakarken Jake kendini sakinleştirmeye çalışmış az biraz basarili olduguna inandiginda kapinin koluna tekrar uzanmisti.
Ama bir saattir yatakta tepindiği aklina gelince kapinin yanindaki dolabin aynasinda ustunu basini düzeltip bogazini temizleyerek kapiyi acmisti.Heeseung hala saskinca kapida bekliyordu. Jake bu haline karşı küçük bir kikirdama birakti sessiz ortama.
"İçeri gelsene" diyerek yana kaymis ve Heeseung 'un gecmesi icin yer acmisti.
Heeseung ilk basta duraklasa da gulumsemis ve artik yerini ezberledigi salona gecmisti.
Jake arkasindan kapiyi kapatarak gitmis ve yanina oturmuştu.
"İçecek bir sey ister misin hemen getireyim"
Heeseung basini olumsuz anlamda salladi ve
" Önce konussak daha iyi olur, biraz gerginim"
Jake basini sallamis ve Heeseung'un gözlerine bakarak konusmasini beklemeye baslamisti. Ama karsisindaki gencin heyecandan kelimeleri unutmasina sebep oldugunun farkında degildi.Sonunde Heeseung gözlerini kapatıp acmis ve bir çırpıda konusmustu.
"Neredeyse tanistigimzdan beri seni arkadas olarak göremiyorum Jake ve bugün olanlardan sonra seninde beni sadece bir arkadaş olarak görmediğini düşünüyorum.Umarim yanilmiyorumdur gerci yanildigimi sanmiyorum ama her neyse. Seni gerçekten seviyorum Jake. Sevgilim olur musun?"
Heeseung buraya gelirken cok fazla pratik yapsa da jake'in karsisinda kelimeleri bile unutmusken o uzun paragrafi hatırlamasi imkansizdi o yuzden sadece icinden geldigi gibi konusmustu .
Bir sure sessizlik oldugunda Heeseung gerilmeye baslamisti."Eee cevap vermeyecek misin?"
"Gerek var mi ki sevgilim"
Heeseung sevincle parlayan gözleriyle jake e bakmisti. "bir daha desene"
"Neyi"
"En son dedigin seyi"
"sevgilim?"Heeseung gözleri kisilana kadar gülmüş ve jake e sarılmıştı.
"Seni seviyorum sim jaeyun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fam | heejake
Fiksi Penggemarheeseung: ni-ki benim cocugum jake: hayir ni-ki benim küçük bebegim nerden senin oluyormus