Uyumlu Çift

3.4K 340 121
                                    

merhabaaaa, nasılsınız aşkolar
eğer kötüyseniz bu bölümden sonra iyi olacaksınız 🙊😼

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🙏
iyi okumalar 💗

🍷

Taehyung karşısındaki kırmızı gözlü adama, adı Jeon Jungkook olan, yeni kocasına baktı. İki taraf da onları baş başa bırakıp eve geçeli yaklaşık on dakika oluyordu. Ve on dakikadır Taehyung surat asıyor Jungkook ise sırıtıyordu.

Jungkook sessizliği ilk bozan kişi oldu.

" Dilini mi yuttun? "

Taehyung kollarını gövdesinde birleştirdi ve " Çok mu meraklısın? " diye sordu huysuz bir şekilde.

" Diline mi? Bilmem, onunla yapabildiklerine bağlı. "

Jungkook kesinlikle bilerek konuyu başka yere çekip Taehyung'un kıpkırmızı kesilmesine sebep olurken dudaklarındaki sırıtış hiç bozulmamıştı.

" Hayır tabi ki! " diye çıkıştı Taehyung, " Konuşmama demek istedim. Konuşmama çok mu meraklısın? "

" Yani... Bir ay sonra evleneceğimize göre seni tanımam lazım. "

Taehyung kaşlarını çattı.

" Ben evlenmek istemiyorum. "

Jungkook'un kaşlarının ikisi birden havalandı, " Ah, öyle mi? " kaşları eski halini alırken dudağının bir kısmı yukarı kıvrıldı, " Bak sen şu işe. Ama sor bakalım, kimin umrunda? "

Taehyung hiç beklemeden masanın altından Jungkook'a bir tekme attı. Oğlanın topukluları bacağına denk gelince Jungkook tısladı ve sandalyesini biraz geri çekti.

" Bu yaptığın hiç hoş değildi Taehyung. " dedi Jungkook gülümseyerek, ancak bu gülümseme hoşnut bir ifadeyi değil de bir tehditi andırıyordu.

Taehyung'un kaşlarının ikisi birden havalandı, " Ah, öyle mi? " kaşları eski halini alırken dudaklarını büzdü. " Bak sen şu işe. Ama sor bakalım, kimin umurunda? "

Jungkook'un yüzü zevk alır gibi bir ifadeye bürününce Taehyung istediğini alamadığı için kaşlarını çattı.

Bir dizini diğerinin üstüne atıp elbisesinin eteğinin kasıklarının yakınına tırmanmasını sağlarken Jungkook'un gözleri masanın üzerinden tam olarak o noktaya kaydı. Taehyung adamın kırmızı gözlerinin içini dolduran kömür kadar kara gözbebeklerinin büyüdüğüne saniye saniye şahit olurken yutkundu.

Havayı dağıtabilmek için " Alfa mısın? " diye sordu.

Jungkook'un gözleri bir oğlanın yüzüne bir de kasıklarına baktı. Sonra tekrar Taehyung'un yüzüne döndü.

" Sence de berbat bir soru değil mi? Cevabı zaten biliyorsun. "

" Anladık, alfasın seni pislik. "

Jungkook'un parlak gözleri keskin bir şekilde oğlanın yüzünü süzdü.

" Kocanla nasıl konuşman gerektiğini bilsen iyi edersin aslında Taehyung. "

" Daha evlenmedik bile? " dedi Taehyung gözlerini belerterek, sonra ellerini masaya koyup ileriye doğru eğildi. " Hem bilmezsem ne olacakmış? Anlatsana biraz. "

Taehyung'un kendi çapında tehtidvari bir şekilde kurduğu cümleler Jungkook'un ufak çaplı kahkahası ile son buldu.

Adam da aynı Taehyung gibi ellerini masaya yerleştirip öne eğildi ve yüzleri birbirine olabildiğince yakınlaşınca nefesini oğlanın dudaklarına üfleyerek konuştu.

MARRIAGE GAME   ( taekook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin