1-Atlanta

51 5 0
                                    

Medya:Carl

Yn'den
Ailemin yine o sıkıcı is seyahatlerine dayanamiyorum.GERCEKTEN BU SIKICI MUZİK CALMAK ZORUNDA Mİ?Onlara ucakla gidelim demistim ama beni "ailenle biraz vakit gecir tatlim" diyerek yatistirdilar.Bundan nefret ettigimi bile bile.Herneyse bu sıkıcı yolculuk en sonunda bitmisti uyuyakalmistim.Uyandigimda bom!HER YER ZONBİLERLE DOLUYDU!İlk basta ailemin bir oyunu oldugunu dusundum ama durmuyorlardi.Sonra anladim bu GERCEKTİ?!Annem ile babam nerdeydi?
Neden sadece kiz kardesim vardi ve agliyordu?Tanrim,anne babami gormus olmali.Onun icin cok zor..Sanirim aglamasindanbdolayi zombiler arabaya cullanmisti.Araba devrilecekti neredeyse yahu!
Ups,Bir aylak iki aylak uc dort..Hepsine teker teker ok ve kursun geldi ve yere cakildilar.Cok havali!Baktigimda BU CHAEYOUNGDU!En yakin arkadasim,sanaldan.Onun ne kadar havali oldugunu bilmiyordum!Arkasindan gicik ablam kanlarla babam ve annemin basini tutuyordu.O yapmisti!Cikmak istedim ama ya kardesim gece?Ona nolacakti diye dalmisken bir kursun geldi ve bir koltuga isabet etti bunu ablam yapmıştı.Lanet olsun ondan nefret ediyordum.Ve sonra chae geldi kapiyi acti oh tanrim oldun sandim dedi ve sarildik.genelde ona ya chae ya da bunny derdim.Ablamin nefret dolu bakislari sanki alev cikarip beni yakacakmis gibime geliyordu ama chae oldugundan dolayi aldiris etmedim ve kardesim geceyi kucagima alip yola koyulduk.

Dort Yil Sonra
Chaeden
Yn Vuruldu ve delirdi sadece bana iyi davraniyor kalacak yer ariyoruz.Yn kardesim gibi ve onu asla birakmiyacagim ne olursa olsun cunku o da böyle yapardi.Her neyse İleride bir agac ev gorunuyor.Oraya gidecegiz.
Ablasini yani doeyi kaybetti kardesi ben ve yn yer ariyoruz tanrim lutfen bizi koru.
-Ne kadar kaldi bacağım fazla agriyor.
"Merak etme ilerde 50 metre masafede bir agac ev var hadi dayan"
-Peki,Ama eger yollarimiz ayri duserse sonuna kadar senle kalacagim eger olursem sadece bunu bi-
"şşş olmeyecek ayrilmayacagiz dayan biz güçlüyüz"
Agac eve vardik.
Ve uyuduk.
Sabah Yn bagiriyordu Telaslanip hemen kalktim megersem sevinc cigligiymis.
bağırarak "chae hemen kos bakman gerek!!" diyordu
Tanrim ileride bir hapishane ve agac evde gizli bir bolmede cephane bicak erzak vardi en sansli gunde olmaliyiz yani duruma gore.Yola koyulduk ve hapishaneye dogru gittik.Gece biraz dinlendik ve uyandigimizda etrafimiz zonbilerle doluydu.

Ynden
Chae burdakiler bende surdakiler sende dedim ve o sirada tel kirildi birkac beyinsiz ustume cullandi gercekten beyinsizler.Sonrs biri bir el ates etti benim yaslarimdaydi ve gorebildigim kadariyla tisortunde mina yaziyordu(carl sandiniz demi nah)Ve hemen kalkmaya calistim bu bizim minaydi!Chae ile beni kaldirmaya calistilar ve kalkmamla suluk gibi yere yapismam bir oldu gulduler sonra mina bana yaklasip iyi misin diye sordu.O an heyecandan yok yok iyiyim hem guluyonuz hemde iyi misin fiyonuz hay ben bu kursunun derken mina endiseli bir sekilde ne oldugunu sordu bende anlattim cok endiselendi ve beni kucagina aldi bana yaklasti ve yanagimdan öptü!TANRİM.Hapishaneye gittigimizde oglendi ve kapida gozleri masmavi ve yaninda da biraz saclari beyazlamis kivircik mavi gozlu bir adam vardi cok lider ruhlu asil birine benziyordu.Cocugun babasi olmaliydi.Tellere vurup ayagimi gostererek yardim istedik.İse yaradi hemen yasli hershel diye seslendikleri biri bacagimi tedavi etti sonra kapida olan adam yanimiza geldi ve soru sordu
İnsan oldurdunuz mu?Gibi seyler sordu.Bizde evet dedik mina ile chae ekledi ve dedi ki mecburduk gulumsemeyle ikisine baktim.Onlarda karsilik verdiler.Su mavi gozlu adam ben rick dedi bizde mina yn chae diye tanittik kendimizi.Rick kac tane aylak oldurdunuz dedi ve tek dedigim "ne saymamiz mi gerekiyordu"dedim.En basta minayla bana ayni hucreyi verdiler chaede yan hucrede kaliyordu.Bize guvenmisler miydi bilmiyorum ama bize kapiyi kitlediklerini herkese boyle yapildigini soyledi cok sert bir bakis atti ve gitti.

Minaya sarildim da sarildim cok siki sarildim.Chae kiskandi ve gorur gormez seni de seviyorum askm dedim ve hepimiz güldük.
                              *                *
                                       *

C

arldan
Su yeni gelen kizda fena degil ha beni bi si-

ŞAKA NEYSE BOLUM KİSA OLDU AMA İLK BOLUM OLSUN BAYY GORUSURUZ!

ŞAKA NEYSE BOLUM KİSA OLDU AMA İLK BOLUM OLSUN BAYY GORUSURUZ!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chae

mina

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mina

gece(cok tatlu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gece(cok tatlu)

Sonsuzluğun SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin