Giriş

27 5 29
                                    


"Ben güçlü biriydim, birtek sana yenildim.."

Bölüm 1

Byislakedi: 13 Aralık, saat 1:42 sana neyi hatırlatıyor Cevza?

Byislakedi: O gece ben yeniden mutluluğu tattım. Gözlerinin içine bakıp sana nasıl aşık olduğumu söyledim.

Byislakedi: Sonra beni öptün hatırlıyor musun?

Byislakedi: Seni ne kadar sevdiğimi biliyordun.

Byislakedi: Hiç sevmedin beni değil mi?

Byislakedi: Neden sevmedin beni Cevza?

Telefonun karşısında boğazıma oturan yumruyla bakıyordum ekrana. Titrek bir nefes aldığım an gözyaşlarım usulca aktı yanaklarımdan.

Keşke ayrılmasaydık Mirza.
Seni çok seviyorum.
Hep seveceğim.
Ama sen artık benden nefret ediyorsun.
En acı verende bu.

Gözyaşlarımı sildim avuç içimle. Telefonu kenara bırakıp ayağa kalktım ve odamdaki tuvalete girdim. Soğuk suyu hızla yüzüme çarptığımda aynadaki yansımam dehşet vericiydi.

Hayatımın en mükemmel anlarını geçirdiğim adamla artık iki yabancıdan ibarettik neredeyse 2 yıl olmuştu ve o bana mesaj atmıştı. Geçirdiğimiz tüm hatıraları saati saatine ezbere bilirken o bana hatırlıyor musun diye soruyordu. Ne acı şeydi. Onunla uzak kalmak cehennem ızdırabı gibiydi.

Babası denen alçak yüzünden bu haldeydik. Acı çekiyorduk ikimizde. 2 yıldır hayatım cehennem gibiydi çünkü o yoktu. Başkasıyla olmak bile Mirza'ya ihanet ediyormuşum gibi hissettiriyordu. Bu yüzden kimseyle birlikte olmamış, Mirza'nın fotoğraflarıyla kendimi avutmuştum.

Boğazımdaki acı hızla yükselirken yatağıma geri döndüm ve yorganımı başıma kadar çektim. Tekrar bildirim gelince mideme gergedan otursada aldım telefonu elime. Çünkü mesaj atan sıradan biri değildi. Mirza'ydı.

Byislakedi: Bir cevabı çok görme bari.

Byislakedi: Niye beni sevmedin niye onu sevdin?

Ağlamamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sarhoştu. Yoksa asla bana yazmazdı bilirdim. Huyunu bilirdim ben onun. Onu sorsunlar benden, bir tek ben anlardım.

Cevzaksoy: Sarhoşsun.

Cevzaksoy: Sabah uyandığında kendine küfür edeceğin şeyler yazma Mirza.

Cevzaksoy: İyi geceler.

Byislakedi: Cevza yapma.

Byislakedi: 2 yıldır hâlâ seni seviyorum.

Gözyaşlarım artık dahada şiddetlenmişti. Yazıp yazıp silmiştim sana kaç kere. Nasılsın, ne yapıyorsun? Hiç bilemedim. Soramadım.
Özür dilerim Mirza. Artık özür dilemeninde faydası yoktu zaten.

Cevzaksoy: Mirza sen yapma.

Cevzaksoy: Çok zor bari sen yapma lütfen..

Byislakedi: Ne zor Cevza? Aşığım diyorum sana. Soğut beni kendinden.

Byislakedi: Küfürler et.

Byislakedi: Başkası var de ona deli gibi aşığım senden tiksiniyorum de.

Byislakedi: Lütfen birşey de artık Cevza.

Byislakedi: Çık aklımdan.

Cevzaksoy: Mirza.

Cevzaksoy: İyi geceler.

Byislakedi: Cevza.

Byislakedi: İyi mi geceler?

(1:59 Görüldü)

*

Yeni kurgum :)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn :)))
Bu arada nasıl beğendiniz mi ilk bölümü?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Byislakedi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin