19.Bölüm

45 7 14
                                    

2 Ay Önce
-Marinette-

Patron beni odasına çağırmıştı benim şuan ki işlerimi halledip gitmem gerekiyorken onca işin arasında beni çağırıyordu.

Dosyaları masaya bıraktım. Patronun odasına girdim.

"Beni çağırmışsınız bir şey mi oldu?"dedim.

Sandalyesini geriye çekerek kendini yasladı ayaklarını masaya uzattı. Bu ne rahatlık tamam patronsunda çalışanın gözü önünde böyle terbiyesizlik olmaz.

"Adrien Agreste ile Bir daha asla görüşmeyeceksin!"

"Pardon da siz kim oluyorsunuz sadece patronumsunuz bu kadar gerisi sizi hiç ilgilendirmez Hayatım size bağlı değil Adrien Benim Herşeyim"

"Ya dediğimi yaparsın yada onu bu işten kovarım ve adamlarımı onun üzerine salarım bir daha iş bulamaz aileside açlıktan ölür"

"Bunu neden yapıyorsunuz?"

"Hâlâ anlamadın değil mi? Baban  Senin benim oğluma evlenmen için kağıt imzaladı."

Söylediği cümleler kafamda yankılanıyordu ağlamak istedim sadece ağlamak babam yine burnunu sokmuştu işlerime Adrien'ı sevdiğimi biliyordu. Luka olmadı tabi Beni hemen zaman kaybetmeden başka biriyle evlendirmeye çalışıyor

"Ben imzalamadım satılık mal değilim ben her istediğinizde kullanamazsınız senin de babamında canı cehenneme"

-şimdi-

Adrien bana yabancı gibi bakıyordu. Sanki daha önce hiç hayatına girmemişim gibi o kadar şeyden sonra ne bekliyordum ki? Sevgi mi? Aşk mı? Güven mi?

Benim suçumdu yine. Biz ne zaman kavuşacağız ha? Ne zaman? İki dağın arasına sıkışmış bir vaziyetteyim. Çıkamıyorum neden Aşık oldum ki? Neden?

"Yeni dosyalar bunlar..." Adrien dosyaları masama bıraktı. Dinlenme odasına girdi. Yanılıyormuyum bilmiyorum ama ufak tefek hıçkırık sesleri duyuyordum. Kapıyı yavaş ve sessiz bir şekilde açarak aralıktam baktım. Klima çalıştığı için kapı açma sesini bastırıyordu.

Gerçek olabilir miydi? Adrien ağlıyordu. Gözlerinden yaşlar geliyor durmak bilmiyordu.
Bir kaç bişey dedi kulağımı dayadım.

"Neden her şey tam düzelmişken yeniden batıyor. Bu böyle devam edicekse Yaşamak istemiyorum Canım çok yanıyor onu her gördüğümde hissettiğim acı giderek artıyor. yoruldum artık lütfen yardım et Allahım"

İçeri dalarak Adrienın irkilmesine yol açsam da ona sarıldım daha fazla içimde tutamayacaktım herşeyi anlattım. Ne olucaksa olsun ama Adrienımla birlikte olsun.

GörevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin