Lisa
Ezt nem hiszem el. Miért velem történnek az ilyenek. A legjobb barátnőm rajta kap bátyjával egy elég bensőséges pillanatban. Nem is kellet volna hagynom, hogy megtörténjen! Hogy én mekkora hülye vagyok és még borzalmas barát is.
- Hayley, annyira sajnálom.
- Nem, nem ezt nem fogod ki magyarázni. Most nem foghatod az alkoholra. Megígérted, azt mondtad, hogy soha nem használnál ki a bátyám miatt. Most pedig arra kell haza érnem, hogy te és a bátyám majdhogynem felfaljátok egymást! Szerinted ez oké? - kérdezte teljesen kiborulva. Mondjuk meg is értem, én is ki lennék bukva.
- Hayley ez nem az ő hibája! - védett meg Jeremy.
- Tényleg? Mivel szerintem ő is ugyanannyira akarta, mint te! - felelte, a szemében csalódottságot és haragot véltem felfedezni.
- Ő végig próbált leállítani és azt hajtogatta, hogy nem tehetjük miattad. - védett továbbra is.
- Valahogy mégis ilyen helyzetbe keveredtek. - vetette oda.
- Nézd teljesen megértelek, de ne hidd azt, hogy kihasználtalak. Mert soha senki miatt nem használnék ki SENKIT. És tényleg sajnálom, nem kellett volna hagynom, hogy idáig elfajuljon a helyzet. De már nem tudom megmásítani a múltat. - fejeztem be a monológomat. Erre csak bólintott egyet és félre hívott engem a bátyjára pedig csak egy haragos pillantást vetett.
- Nézd én már mindent elmondtam szóval..... - de nem tudtam befejezni mivel közbevágott.
- Nem haragszok. - mondta nyugodtan. - Csak eléggé meglepett a helyzet - nevetett fel hitetlenkedve.
- Elhiszem és tényleg sajnálom. Akkor megbocsájtasz? - kérdeztem mosolyogva.
- Persze. - nevetett fel, én pedig megöleltem.
- Hidd el nem lesz máskor ilyen az biztos.
- Ezt azért nem ígérd meg megint. De ha mégis megtörténik ne a konyhába légyszi.
- Rendben - nevettem el magam az abszurd helyzeten. - De nem lesz ilyen. - erre csak bólintott egyet.
Mikor kiértünk a konyhába Hayley csak lővelt egy amolyan ,,veled még beszédem van" pillantást inkább bátyjára én pedig elköszöntem tőlük. A barátnőmet megöleltem, Jeremynek csak zavartan intettem. Az autómba beülve realizálódott bennem a helyzet. Jézusom, most legszívesebben elásnám magam, de örülök annak, hogy H megbocsátott. Mivel haza nem akartam menni ezért megálltam a közeli kajáldába. Érkezésemet egy csengő jelezte mikor beléptem. Nagyon otthonos kis hely volt, a nagy ablakok mellett kisebb boxok voltak ahol több baráti társaság helyezkedett el. Köztük pedig Alex is haverjai , basszus ezek mindenhol ott vannak. Sajnos nem csak én vettem észre őket, hanem ők is kiszúrtak engem. Alex felém nézett majd mondott valamit és elindult felém, én csak a szememet forgattam.
- Szia Lis! - köszönt rám kedvesen.
- Szia. És ne hívj így! Már nem vagyunk barátok rémlik? - mondtam kicsit indulatosabban mint kellett volna.
- Ezen változtathatunk. - mosolygott rám sejtelmesen.
- Kösz, de kihagyom. - feleltem egy gúnyos mosollyal.
- Most miért? Gyere ülj oda hozzánk. A srácok is örülnének.
- Azt meghiszem.
- Ne már Lis, semmi komoly csak kajálunk és közben megismered a legmenőbb arcokat. - kérlelt de mivel láttad, hogy kételkedtek, ezért úgy nézett rám mint ahogyan régen amikor akart tőlem valamit.
- Na ne ezt ne csináld! - szóltam rá erélyesen.
- Mégis mit? - mosolygott rám kisfiúsan.
- Azt a tipikus ,,kérlek dobd el az elveidet miattam" nézésed. - feleltem és közben tartottam a szemkontaktust, és összefűzöm magam előtt a karjaimat. Erre Alex tekintete is lejjebb vándorolt. Kell nekem felvenni kivágott felsőket.
- Hé a szemem itt van! - szóltam rá.
- Még mindig tudom. - vigyorgott továbbra is. - Na akkor jössz?
- Argg jó de csak most és utána leszállsz rólam.
- Azért ilyet nem ígérek. - mondta, de én már nem tudtam menekülni, mivel már be is kerültem Alex és egy srác közé.
- Sziasztok! - köszöntem nekik, azért nem vagyok bunkó.
- Na fiúk ő itt Lisa, Lisa ők itt Dylan, Ace, Matt, Liam és Xander.
- Titeket már ismerlek. - mutattam Dylanre, Liamre és Xanderre.
- Hát akkor had mutatkozzak be először kegyednek. - mondta azt hiszem Ace, és kezet csókolt.
- Enyém a megtiszteltetés uram. - nevettem el magam.
- Örülök a találkozásnak szépség. - nyújtotta ő is a kezét amit el is fogadtam.
- Részemről az öröm.
- Hallottuk, hogy Alex régi barátja vagy.- mondja Dylan.
- Ez azért elég erős túlzás. - tiltakoztam.
- Ne is hallgassatok rá, kicsit makacs személyiség. - felelte Alex és átvetette karját a vállamon.
- Ha nem veszed le rólam a kezed egyesével fogom eltörni az ujjaidat.- közöltem vele nyugodtan.
- Áh nem fogod.
- És miért is vagy ebben olyan biztos?- kérdeztem fennhangon.
- Mert még szükséged lesz rá. - villantott egy kisfiús vigyort.
- Nincs olyan dolgod amit az én kezem ne tudna helyettesíteni, hidd el.
- Majd meggondolom magad.
Erre inkább nem válaszoltam, hanem próbáltam beszélgetést kezdeményezni, ha már ideültem.
- És mit lehet tudni rólatok?- kérdeztem.
- Hát a suliban mi vagyunk a menők.- mondja Dylan. Erre pedig Xander és Liam csak bólogat.
- Tényleg, ennyi? - mondtam gúnyosan.
- Miért? Mire vagy kíváncsi? - dőlt előre Ace.
- Hát azt hittem érdekesebbek vagytok egy szimpla "mi vagyunk a nagymenőknél". - ismételtem meg a mozdulatsort. Erre pedig a kelleténél lentebb csúszott a tekintete. Erre csak felemeltem az állát.
- A szemem itt van, de úgy látom egyikőtök se tudja megjegyezni. - mondom.
- Elég nehéz olyan nőnek ellenállni aki ilyen bombázó. - feleli miközben jól láthatóan végigmér.
- Jól van Ace szerintem már leállhatsz. - mondja Alex dühös tekintettel.
- Na mivan csak nem féltékeny vagy? - kérdezi szórakozottan Matt.
- Nem kell semmire féltékenynek lennem, de ami az enyém az az enyém.
- Hogy mivan!??
- 1. Nem vagyok egy tárgy amit birtokolni lehet. 2. Nem vagyok senkié és ezt jól jegyezd meg. - feleltem dühösen.
- Ja ja értem de akkor mesélj milyen volt a napod?
- Tartalmas. - mondtam kelletlenül.- De nem mindegy?
- Nekem az. - tette fel védekezően a kezét.
Ezek után nem történt semmi különös. Dylan-en és Ace-n nevettem és megismerkedtem a többiekkel. Összességében jó fejek Alex haverjai csak egy igazi seggfejek. Szexi, perverz seggfejek.Sziasztok ez egy kisebb rész lett és sajnálom, hogy eddig nem volt rész. Csak ugye újra suli de próbáljuk hozni a részeket. Eddig hogy tetszik a könyv?
Írjátok meg komiba és ha tetszik akkor nyomjatok egy vote-ot. Puszi: Emma és Lara😘
KAMU SEDANG MEMBACA
badboy a szomszédom
Romansa• ROMANTIKUS • Lisa egy flegma, szókimondó lány, akinek el kellett költöznie az édesanyjával, de az élete hamar nem várt fordulatot vett. Egy régi személy újra felbukkan, aki nem más, mint Alex Turner. Alex egy nőcsábász, beképzelt és arrogáns srác...