NK: Joonas
Makaan sohvalla ja katson kuinka poikaystäväni häärää keittiössä. Hän passitti minut tähän makaamaan, koska laitan kuulemma liian usein meille ruokaa ja teen muutenkin kaikki kotityöt. Nyt on kuulemma hänen vuoronsa, ja en saa ollenkaan edes auttaa. Noh käyhän tämä näinkin. Ainakin on hyvää silmäruokaa tuo brunetti pitkähiuksinen miesystäväni. Joka on muuten valehtelematta maailman komein.Tarkkailen merensinisillä silmilläni Nikoa ja hänen ruuan laittamistaan. Yhden asian voin myöntää tässä suoraan kättelemällä. Niko on huono kokkaamaan. Ei millään pahalla häntä kohtaan, mutta aina hänen tekeleensä onnistuu palamaan. En tiedä miten hän oikein onnistuu edes siinä? Ei mene kauaakaan, kun Niko ryntää luokseni ja palovaroitin laukeaa. (heh)
"Ööh heh..", Niko mumisee sammutettuaan vihdoin tuon hermoja raastavan kapistuksen. Menen halaamaan Nikoa. "Heii ei se mitään, mulle riittää se et ees yritit", hymyilen. Onnistun saamaan Nikonkin huulille aikaan pienen suloisen hymyn. "Tulihan se hymy sieltä." "Oisin vaa nii paljo halunnu ees kerranki tehä sulle jotai mut feilaan niiku aina." "Mä opetan sut ens kerralla kokkaamaan." "Kiitos rakas. Oot ihana." "Niin säkin. Pitäiskö tilaa vaikka sushia?" "Käyhän se."
Niko istuu sohvalle ja alkaa selaamaan ravintoloita. Istun tuon viereen ja katselen kun hän yrittää epätoivoisesti tilata meille jotakin suuhun pantavaa (heh). Voisin kyllä jotain muutakin ottaa, ei siinä. Niko laittaa puhelimensa taskuun. "Menee joku puoltuntii, vissii vähä ruuhkaa." Nyökkään vain vastaukseksi. Eli siis tässähän olisi nyt kivasti aikaa ennen kuin ruokamme saapuu. Hmm.. Mitäköhän sitä tekisi?
Otan Nikon kädestä kiinni ja silitän sitä. Hänellä on niin pehmeät kädet. Saisinpa minäkin tuollaiset geenit. Sukuni mielestä rasvan lotraus on kuitenkin paljon hauskempaa kuin luontaisesti pehmeä iho. Nousen istumaan Nikon syliin ja kurotun kuiskaamaan tuon korvaan. "Meil ois nyt tässä puoltuntia aikaa ennenku ruoka tulee.." Näykkäisen hellästi tuon korvalehteä, jotta tuolle ei jäisi yhtään epäselvyyttä, mitä minulla oikein on mielessäni. Niko virnistää ja yhdistää huulemme.
Niko nousee ylös sohvalta minä sylissään ja jatkaa ilmeisesti kohti makuuhuonetta samalla suudellessamme. Ei hitto olen kaivannut tätä, vaikka viime kerrasta onkin vasta neljä päivää. Ehkä ymmärrätte, ehkä ette. Pian tunnenkin pehmeää selkäni alla. Niko on laskenut minut sängyllemme makaamaan. Niko ottaa paitansa pois ja tiputtaa sen lattialle. Katson tuon täydellistä paljasta yläkroppaa. Hän on niin kuuma. Puren huultani Nikon lähestyessä taas minua. Vaikka olemmekin olleet jo kaksi vuotta yhdessä, saan silti kylmiä väreitä hänestä. Tälläkin hetkellä näytän varmaan kirjaimellisesti tomaatilta. "Voii mikäs noin paljon punastuttaa..?", Niko virnuilee ja silittää poskeani. Naurahdan ja käännän pääni pois päin. Niko ottaa kuitenkin leuastani kiinni ja kääntää kasvoni vastakkain tuon omia. Hän yhdistää jälleen huulemme ja tunnen tuon lämpimän käden paitani alla.
Ihanaa miten pystyn olemaan Nikon seurassa juuri oma itseni. Häpeilemättä. Niko on oma lottovoittoni, vaikka sen ansaitsemiseen en ole senttiäkään laittanut. Ainoa asia millä on väliä, on meidän kahden välinen rakkaus.
Tunnen Nikon lämpimän käden paitani alla. Se tuntuu niin turvalliselta ja varmalta. Hän kyllä tietää täsmälleen mitä tekee. Ihoni menee kananlihalle. Se suorastaan himoitsee kosketusta. Brunette ottaa paitani helmasta vihdoin kiinni ja nousen puoliksi istumaan, jotta hän saa helpommin pujotettua sen pois päältäni. Tähän aktiviteettiin ei yhtään vaatekappaletta kaivata!
Nikon kädet seikkailee rintakehälläni. Haluan vain kokoajan enemmän kosketusta Nikolta. Toisaalta tuon hiplailu hieman kutittaakin. Naurahdan pienesti, johon Niko vain virnistää. Voi jestas mitäköhän tuon miehen miellessä pyörii tällä hetkellä? Aikooko hän olla niin hellä ja rakastava kuin ensimmäisellä kerrallamme vai aikookohan panna minut suoraan sairaslomalle. Kumpikin vaihtoehto kuulostaa huokuttavalta, mutta päätösvalta kuuluu ruskeahiuksiselle solistille.
"Mmm haluun sua niin paljon", Niko kuiskii fritsujen tekemisen välissä. Hän nimittäin alkoi tismalleen 7 sekuntia sitten tekemään niitä kaulalleni, ja selkeästi aikomus on jatkaa kokoajan alaspäin. "Ahhm niin mäkin sua kulta..", huohotan. Niko innostuu ja lopettaa välittömästi ihoni turmelemisen. Tai oikeastaan niitä voisi sanoa rakkauden merkeiksi.
"Voitaisko vaan mennä jo asiaan, oon ihan kovana..", anelen. Niko virnistää ja nyökkää. Hän nousee seisomaan ja alaa riisumaan housujaan. Makaan sängyssä ja puren huultani. Seksikästä. "Alappas mies pitämään vauhtia, mein sushit tulee jo vartin päästä." Niko hymähtää ja suorastaan ampaisee takaisin luokseni. Tietenkin vasta sitten, kun hänellä on enää pelkät bokserit jalassa.
Nyt vastapainoksi Niko alkaa riisumaan minun omia farkkujani. Pistäisi edes vähän vauhtia. Hänen riisuessaan niitä en voi ollenkaan välttää kiusausta ja läpsäytän tuon persettä, joka oli sopivasti hieman tyrkyllä. Niko näyttää minulle tuimaa ilmetta. Taisi hän kuitenkin siitä pitää, vaikka esittääkin toista.
Kun vihdoin farkkuni ovat löytäneet tiensä lattialta, Niko tulee takaisin päälleni. "Kulta beib meidän liukkarimme valitettavasti taisi jäädä sinne hotelliin." Tosiaan meillä oli keikka Tampereella nelisen päivää sitten, jonka takia yövyimme hotellissa. "Voi rakas söpöliinini ei se haittaa, kyllä me nyt pärjätään ilmankin. Haluun sua niin paljon et mua ei liukkarit estele." Niko naurahtaa ja nyökkää. "Korvataan liukkari sit toisella tapaa."
Virnistän ymmärrettyäni mitä Niko haki tuolla lausahduksellaan. Nousen makuuasennosta pikaisesti istumaan, valmiina ottamaan tuon viimeistä vaatekappaletta pois päältään. Niko kuitenkin on erimieltä, ja kaataa minut takaisin makaamaan sängylle. Miten tämä nyt näin toimii?
Niko ottaa bokserit pois päältään ja tulee luokseni. Omani ovat saaneet lentää jo jokusen aikaa sitten farkkujeni mukana lattialle. Niko tulee istumaan rintakehäni päälle, jolloin aivoni raksuttavat hetken aikaa, kunnes ymmärrän mitä hän hakee. "Vai tällästä..", naurahdan. "Turpa kiinni ja kyrpä suuhun", Niko sanoo totisena. Ilmeeni muuttuu neutraaliksi ja otan tuon ison kalun suuhuni. Harvoin sitä tälläisessä asennossa kyrpää imee.
Samalla kyrpä suussani katselen Nikon nautinnollia ilmeitä. Taitaa Moilanen tykätä. Hetken kuluttua hän irtaantuu minusta ja nousee pois rintakehältäni. "Saanko olla raju vai haluutko hellästi?", Niko kysyy ja peruuttaa jalkojeni väliin. Puren huultani ja vastaan: "Ihan miten mun söpöliini itse haluaa." Niko naurahtaa ja kumartuu kuiskaamaan korvaani: "Itsepähän kerjäsit." Samalla hetkellä tunnen hänen työntyvään rajusti sisääni. Haukon happea ja yritän totutella tuon suureen kokoon. Normaalisti saan itsekin jonkinlaista valmistautumista tähän suureen koitokseen, mutta nyt mennään ilmeisesti rajumman kaavan mukaan. Liukkarin puuttuminen sattuu hieman, mutta eiköhän porkiboi94 totu tähän nopeasti.
Niko alkaa rajusti liikkumaan sisälläni. Voihkaisen. Hän kurottautuu näykkäämään nänniäni. "Nikohh... voiks vähän hidastaahh..", huokailen. "Ai mitä? Olinko liian raju?" "Et mut liikaa nautintoo kerralla." "Etköhän sä sen kulta rakas kestä. Vai mitä?", Hän kysyy ja jatkaa nopeaa liikettään. Voihkaisen uudelleen. "Vai mitä?, hän kysyy uudelleen. "J-jooh, kyllä mä kestän." "Hyvä, sanoit muuten etten ollut liian raju...", Niko sanoo ja puristaa persettäni samalla liikkuessa sisälläni. "Joo mutt ei se sitä tarkota et rajummaks alat", naurahdan. "Mulle se meinaa kulta just sitä."
Niko työntyy minusta ulos ja kääntää minut nyt vuorostaan makaamaan mahalleni sängylle. Hän nostaa perseeni ylös ja työntyy uudelleen sisääni. "Ahh.. Nikoohhhh..", huokailen nautinnosta. Niko läpsäisee persettäni suhteellisen rajusti. "Sano kenelle sä kuulut?" "Aahh.. Sullehh..." Hän läpsäisee minua uudelleen, mutta kovempaa. "Puhu lujempaa, en kuule." "Mmä kuulun sulle!", suorastaan huudahdan. Niko nyökkää tyytyväisenä ja nopeuttaa tahtia. Pian tunnenkin lähestyväni huippua ja laukean suoraan lakanoille. Niko työntyy sisääni vielä muutaman kerran ja tulee sitten myös sisääni.
Samassa kuulen ovikellon soivan. Vissiin ruoka saapui.
YOU ARE READING
Semmostahh || Blind Channel one shots
FanfictionVoin jo tässä vaiheessa sanoa, että tässä tarinassa tulee olemaan erittäin rajua ja kovaa settiä :D Joten jos silmäsi ovat liian nuoret tai triggeröidyt helposti, niin en suosittelisi ehkä lukemaan. Sisältää kaikkea paskaa, joten varaudu.