Sevgi dolu mutlu çocuklar

56 9 9
                                    


Okuduğunda göz yaşlarını tutamadı. Çocuklar oturmuş ayakkabılarını giymeye uğraşırken Bergüzar, onlar görmeden banyoya gidip yüzünü yıkadı.

Çocuklara yardım etti ve evden çıktılar.

Top havuzunda oynayan çocukları videoya kaydedip, Poyraza yolladı ve altına,

"Hangisi olduğunun bir önemi yok. İkisi de can." Yazdı ve yolladı.

Cevap beklemedi. Eve döndüklerinde çocuklara bir şey belli etmemeye gayret etmekten yorulmuştu.

Çocuklar, Galip'e bayıldı. Üstünle alt alta boğuştu, Balımla dans etti. Galip gitti çocuklar yattı.

Bergüzar, kızlara gelen mesajı gösterdi.

"Hangisini çok sevdin? Acaba hangisini sen doğurdun?"

" Manyak kızım bu adam. Şimdi bu sorumu, ne yapmaya çalışıyor?"

"Bir daha bu çocuklarla ilgilenme bakalım ne yapacak salak adam."

Bergüzar önce Sude ye sonra Sevgi ye baktı ve gülmeye başladı. Kızlar şaşkın!

Sonra sabah olanları anlatınca onlar da güldü.

"Sen adamı önemli bir toplantıdayken ara sonra da intikam aldı diye kız!"

"Sevgi, hiç bir şey çocuklarından önemli olmamalı. Balımın iç çekişini görseydiniz bana hak verirdiniz."

"Bir şey soracağım ama kızma tamam mı?"

"Sude sorma desem susar mısın?"

Sude kaşlarını kaldırdı. 

"Hangisinin olduğunun bir önemi yok mu gerçekten?"

"Bu neye benziyor biliyor musun? Hani küçücük kalplere salak insanlar sorar ya! 

*Anneni mi yoksa babanı mı seviyordun.*

Hayatımda duyduğun ve kızdığım en saçma, salakça ve terbiyesizce sorulmuş soru.

Nasıl cevap vereceğini bilemez yavrucak. İkilemde kalır küçük kalbi. Ayrıca soranın ne işine yarar ki, bu cevap!

İşte benim kocaman kalbimde öyle. Ne olursa olsun, kimin olursa olsun, ben onları melek oldukları için çok seviyorum."

Kızlar, Bergüzara sarıldı.

"İşte bizim kıymetlimiz. Kızım biz seni boşuna sevmedik. O koca yüreğin yüzünden sevdik."

"Artık her şeyi akışına bıraktım. Sevgi, yarın bir boşluğun olursa çocuklara bakar mısın? 

Nur teyze hastaneye yatıyor ya bir koşu bakıp gelirim. Kendini yalnız hissetmesin!"

"Öğlenden sonra iki müşterim var onları bitirince kapatırım. Yarın Galip, Eskişehir'e gidecekmiş.

Yani başka planım da yok zaten bana da iyi gelir."

"Çocuklar o saatte öğlen uykusuna yatar sana bir sorun olmazlar."

"Bergüzar bu çocuklar sorun kelimesini henüz duymamışlardır. Onlar sevgi dolu ve mutlu çocuklar. Bu onların naturalarında var."

                                                                ****            ****

Bergüzar çocukları yıkadı yatağının üzerine oturttu bir yandan masal anlatırken bir yandan da

Balımın saçlarını tarıyordu.

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin