Vo svete vlkolakov som sa ocitla náhodne, keď ma zrazilo auto.
8 hodín pred nehodou
„Konečneee! Koniec vyučka!" zvolala som s priateľmi okolo seba.
„To ti teda poviem." odpovedal mi Spencer s Lulou naraz.„Tronerová bola dneska zase vyfintená v tej jej sukňičke po kolená a zabila to klasika tými školskými šľapkami." začala ako zvyčajne rozhovor Amber.
„Pf. Keby si ty videla našu triednu Kvočku čo mala na sebe. Červené mini šaty, ktoré jej odhaľovali minimálne polovicu zadku k tomu krikľavé lodičky, samozrejme nemohli chýbať nechtíky a polovica omietky na jej ksichte."
Všetci sme sa zasmiali na Liine úžasné komentovanie jej triednej.
„No ale keby si videla zástupkynine kozy-"
„Fuuuuuuj!" jednohlasne sme všetky dievčatá opovrhli Jackovým slintaním nad našou zástupkyňou.„Stavím sa, že má implantáty." zapojil sa Derek, náš stávkár.
Staví sa s vami o hocičo a vždy vyhrá.
„Vieš čo? Radšej to nechcem vedieť."
Odpovedala som Derekovi na jeho stávku.Celá partia Ja, Lula, Amber, Lia, Spencer a Derek sme zabočili doprava, kde sa moje cesty s nimi rozchádzajú.
„Tak, nerada vás opúšťam ale musím ísť, klebety počkajú." povedala som zatiaľ čo som sa objímala s Amber.„Ugh. Nemôžeš ešte ostať? Pôjdeme na pizzu, obed bol katastrofa." skonštatovala a zároveň sa opýtala Lia.
S jej bielymi vlasmi a povesťou populárnej baby, ktorá vyhrala miss školy by každá chcela byť ňou.„Nie, nemôžem a ty to dobre vieš." prešla som od Amber k Lii.
„Ahh. No dobre ale nabudúce ideš s nami." opätovala mi objatie a ja som sa presunula k Lule.„Vidíme sa. " povedala s hlavou na mojom pleci.
„Vidíme sa." odpovedala som jej už odtiahnutá z objatia.„Ahoj."pozdravil sa Spencer.
Spencer nemá rád fyzický kontak, tak sa s ním jediným neobjímam.
Nikomu z nás nepovedal prečo.
Možno má traumu.„Najlepšie nakoniec." povedal s úsmevom Derek.
Letmo som pretočila očami s úsmevom na perách.
„To určite." rýpla som doňho zatiaľ čo sa tváril urazene.
„Čo si to povedala?" tváril sa akoby ma nepočul.
„Niiiiič."
„Poď sem ty jedna malá." ruky si obtočil okolo môjho krku a silno ma objal. Milujem objatia s Derekom.Sú také dlhé ako medvedie objatie.
Ja som si ruky dala na jeho trup a tiež ho objala.
Derek a ja sme BFF.
Neviem čo by som robila bez neho.„Už musím ísť." povedala som ešte stále v objatí.
„Mmmm." vydal zo seba zvuk, ktorý u neho značí nesúhlas.
„Ale áno."
„Mmmm ešte chvíľku." aaaach jemu sa proste nedá povedať nie.„Máš tridsať sekúnd." vyhlásila som načo ma ešte tuhšie objal.
„No taaak Derek. Nerozpuč nám ju tu." povedala Lula na čo sa všetci okolo nás zasmiali.„Ešte zajtra musí prísť do školy. " Lula vie, že musím byť doma načas, tak sa mi snaží trochu dopomôcť odstrániť zo seba tohto veľkého objímacého medveďa.
Ktorého mám naozaj veľmi rada.„Dobre, teraz už fakt musím ísť." povedala som Derekovi načo ma z neochotou pustil.
Na rozlúčku som im ešte zakývala pokiaľ som sa nevydala svojou cestou.
YOU ARE READING
Objatie vlkolaka
WerewolfVo svete vlkolakov som sa ocitla náhodne, keď ma zrazilo auto. (Ospravedlňujem sa za pravopisné chyby a vulgarizmy, ktoré sa môžu nachádzať v príbehu.)