Po 3 měsících....
Asi se ptáte co se od té doby stalo a změnilo...no nemám pravdu? Bylo to skoro stejné až na to,že jsem chodila docela pravidelně s Petrem ven kde skoro vůbec nikdo není a stali se z nás dobří kamarádi. Za ty 3 měsíce jsem zkubla na 10 kilo! To znamená,že teď vážim 87 kilo a to je už poznat... Ani nevíte ,jak jsem za to ráda! Ano...Anna mě po večerech drtila až mě donutila stále cvičit,cvičit a cvičit...jsem jí za to neskutečně vděčná a doufám,že mi bude pomáhat i nadále. A ve škole? Petr je o jeden ročník výš než já,takže nevidí ,jak mě tam neustále šikanují. Ale teď už jdeme zase do současnosti...
Sedim s Petrem venku na útesu kde nikdo není a povídáme si.
„Stále se divim,že se se mnou bavíš..." řeknu a sklopim hlavu ke svýmu břichu a nohám,které jsou větší kvuli tomu,že sedim,dám si na břicho ruce.
„Vanesso kolikrát ti budu říkat,že se s lidma nebavim jen kvuli vzhledu,ale kvuli tomu,jaký jsou? Hmmm? " podíval se na mě a zamračil se.
„Nemrač se,jinak budeš mít vrásky..." zakřenim se na něj.
Jen se zasmál a pokroutil hlavou. „Ale to bude kvuli tobě,protože mě nutíš se mračit..." řekl mi a chytil mě za ruce,abych si jimi nemačkala na břicho.
„Noo...to máš pravdu..." usměju se až mi jsou vidět zuby a na tvářích se mi udělají ďolíčky. Jen tak mě pozoruje a stále mé ruce nepouští,je mi to jedno,je to příjemné.
„Tak vidíš...nesmíš mě rozčilovat nebo budu vypadat jakooo..." je vidět,jak usilovně přemýšlí a snaží se vymyslet k čemu to má porovnat,je to docela srandovní a tak se krátce zasměju. „Nic mě nenapadá..." řekne a podrbe se na zátylku,zase se tomu zasměju.
„Ty se mi snad směješ? " zeptá se na oko uraženě i překvapeně.
„Jak bych mohla..." řeknu taky překvapeně,že mě z něčeho obviňuje a pak se jen oba začnem smát.
Už s Petrem jdeme pomalu domů,nic neříkáme,protože ani nevím sama co bych měla říkat. Občas po sobě jen koukneme a usmějem se na sebe, je tak hrozně roztomilý...
„Co tak koukáš? " zeptá se mě.
„To se nemůžu dívat? Na co mam asi oči..." protočim oči a následovně se zasměju. Všimnu si toho,jak k nám jdou nějací děti a oči jim září,jako hvězdičky.
Petrovo pohled
Dnešek jsem si užil,protože jsme byly s Vaness venku a zase si povídali...Zdá se mi jako milá a hodná dívka. Jsem rád,že stále nezjistila kdo jsem,protože to by se se mnou nejspíš nebavila,tak jak se se mnou baví teď. Většinou jsem Vanessu přemlouval,aby sme šli jinou cestou,tudy kde nejsou moc lidé a ona vždy souhlasila,tak jsem rád. Podepisoval jsem se a fotil s dětmi a teenagery ,které jsem potkal když jsem šel cestou domů,protože jsem jich potkával docela hodně. Nevím jak,ale je štěstí,že jsem ještě nepotkal nikoho kdo by po mě chtěl podpis nebo se vyfotit před Vanessou.Všímám si,jak se k nám blíží děti kolem 16 let,jsou tři. Ne,prosím ať po mě nic nechtějí...Sklopim pohled k zemi,aby mi nebylo vidět do obličeje a ruce si dám do kapes.
„Děje se něco?" slyšim docela starostlivou otázku od Vanessy,jen pokroutim hlavou.
„Ne,nic...mělo by? " otočim k ní hlavu a jen se usměju,ona mi úsměv oplatí. Kouknu po dětech,které se zastaví kousíček předemnou,zvednu hlavu a sleduju je. Dávam jim takovej ten pohled,že teď ne-občas mi ten pohled vyšel a oni to neudělali,ale teď? Upřímě se modlim,aby to pochopily.
Ani sem si toho nevšiml,jak přemýšlím. Jsou to tři holky,nejspíš jak jsem zvedl hlavu tak od toho okamžiku začali pištět.
„Jooo! Jsi to ty!!! Expl0!!!" ječí jedna přes druhou. Všechny se ke mě nahrnou a jedna z nich mě obejme.
„Jsi boží youtuber!" ječí na mě ta druhá a ruku má u pusy,zdá se,že nemůže uvěřit,že mě vidí.
„Máš boží úsměv a úplně tě zbožňuju!!" říká zase ta třetí ,první mě pustí a tak mě ta třetí obejme,tak ji obejmu taky, dá mi pusu na tvář a vypadá to,že má slzy nakraji? Ona bude brečet,že mě potkala? Je to hezký pocit,když vám takhle lichotí a jde vidět,že vás mají opravdu rádi,ale není to moc dobrý to vyjadřovat před Vanessou,která neví,že jsem youtuber...
Nojo...Vanessa!...Otočim k ní hlavu,má šokovaný pohled, zírá na mě a ty holky.
A sakra...Ahooj :) Tady máte další část :) Doufám,že se vám líbí :) Co si myslíte,že se stane dál? Bude se muset Petr přiznat? Nebo to nějak zamaskuje? Líbí se vám ,když píšu pohled z Petrovy strany? :)
Jinak se moc omlouvám,ale já to nejspíš nebudu stíhat,jak jsem slíbila...Jednu část za dva dny a nebo část za týden...:/ já když to mam takhle určený,tak to nestíham :( Jak jsem si to dávala kdy chci,tak sem to stíhala :D Takže ruším,že příští týden budou díly jedna za dva dny :/ Budu je psát a dávat ,tak jak to budu stíhat,takže se omlouvám jestli jsem někoho sklamala :/
Omlouvám se za chyby :/
P.S. Obrázek sem screennla z videa,jak Expl0 rozdává ty peníze :)
P.S.2: To na tom obrázku má na sobě :)
Mám vás ráda xxx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
RandomKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných