Kıskançlık

1.7K 98 10
                                    

Kahvaltı masasını hazırladıktan sonra hep beraber kahvaltı yaptık . Hasan amca Gülsüm halaya kızıp erkenden işe gitmişti.
Zeynep: Hadi yengecim bizde hazirlanalim da çıkalım.
Deyip ayaklandı . Derdi beni Gülsüm haladan kurtarmaktı.
Meryem: Nereye gidiceksiniz.
Elif : Biraz gezeceğiz.
Fatma: uşaklari bırakın ki rahat rahat gezebilin .
Meryem: Evet annem haklı..
Elif: yok birakmayalim , onlar içinde değişiklik olur.
Meryem: Peki kızım siz nasıl isterseniz.
Deyince tebessüm ettim . Musade isteyip masadan kalktım. Ben yukarı çıkana kadar Zeynep hazırlanmıştı. Bende ilk önce Hızlı bir şekilde çocuklari hazırlayıp zeynebe bırakıp odaya girip çarsafimi giyip, peçemi taktım son olarak çantamı elime alıp odadan çıktım. Zeynep Ömer'i kucağına alıp aşsagiya indi bnde mevayı ve çocukların çantasını alıp indim . Evdekilerle vedalaşip evden çıkıp araca yerleştik.
Zeynep:Ali abi avm gidicegiz
Deyince şoför bizi onayladı. Zeynep arka ya bakıp sinirle ofladi.
Zeynep: Ali abi korumalarin gelmesine gerek yok.
Ali : Ama Musab beyin kesin talimatı var.
Deyince Zeynep sesini çıkarmadı.
...
AVM önüne geldiğimizde araçtan indik arkamizda olan araçtaki iki koruma arabadan inip bagajdaki çocukların arabasını çıkartıp bize uzattılar. Bizde meva ile Ömer'i yerleştirip AVM giriş yaptık.
Zeynep: Böyle bizim gün boyunca arkamızda kuyruk gibi dolanıp duracaklar yaaaa.
Diye söyleniyordu.
Elif: Zeynepcim hadi bak disardayiz keyfini çıkaralım.
Zeynep: Tamam hadi o zaman şu magzaya girip çocuklara bir şeyler bakalım.
Deyince onu onayladım.
Mağazadan çocuklara bir kaç eşya alıp çıktık. Sonra zeyneb kendimize bir şeyler alalım diye bizi o mağazadan o magzaya soktu. Avm de girmediğimiz mağza kalmamıştı. Yorulmuştuk ve açıkmıştık.. çocuklar da acikmisti onların karnını doyurmam gerekiyordu.
Elif : Çocuklar in karnını doyurmam lazım burda uygun bir yer varsa orda doyursam.
Zeynep: Tamam Yengesum şu taraftan
Deyince onu takip ettim. AVM de çocuklar için ayırdıkları odaya girdik. Çocukların karnı doyunca çıktık. Sonra pideciye oturup biz kendi karnımızı doyurdum o sırada çocuklarım uyuduklari için rahat bir şekilde yemeğimi yiyebilmistim. Yemeğimizi yedikten sonra araçlara gectik.
Zeynep: Ali abi abimin yanina gideceğiz.
Deyince sessiz kaldım. içimde bir merak duygusu vardi ama bunun yaninda Musab habersiz geldik diye bize kızar tedirginligi de vardı üzerimde.
1 saat süren yolculuğun sonunda varmıştık. Çocuklari arabalarına yerleştirip binadan içeriye girdik. Zeynep orda duran güvenliğe
Zeynep: Musab savcı odasında mi ?
Güvenlik: Evet şimdi olay mahalinden savcım geri döndü.
Deyince ben Zeynep içeri doğru ilerlemeye başladı bende çocuklarin arabisini sürerek zeynebin peşinden gittim .
Zeynep Savcı Musab yazan odaya girdi benden peşinden girdim ama odanın içi boştu.
Zeynep: Nerde bu abim ya ..
Diyerek sandalyeye oturdu bende odayı incelemeye koyuldum geniş bir odası vardı. Masasi ne kadar duzenliydi . Odasında ikili koltuk da vardı çocuklari kenara çekip koltuğa oturdum.
O sırada içeriye bir hanımefendi girdi tabi ona girmek denirse resmen odaya dalmıştı. Gözleri ile bizi süzdü.
Derin : Siz kimsiniz...
Zeynep: Asıl siz kimsiniz ...
Derin: bilmiyorum farkindamisiniz burası bir savcı odası öyle habersiz giremezsiniz.
Zeynep: Öylemi abimin odasına girerken sizden izinmi alicağiz
Diye kinayeli konuştu. Zeynebin sinirlendiği yüzünden belli oluyordu.
Derin: Aaaaa siz Musab savcımin kardeşimisiniz bende hep ailesi ile tanışmak istemisimdir
Deyince bir öksürük tuttu beni
Zeynep: Ne münasebet
Derin : Musab savcımin meslek taşı Derin Savcı..
Dedi elini zeynebe doğru uzatarak. Zeyneb ise hiç oralı olmadı. Derin bozulsa da bozuntuya vermeden bana döndü..
Derin: Siz ...
Elif: Eşiyim..
Dedim bastırarak. Derin kala kalmıştı. Kendini toparladiktan sonra beni baştan aşağı süzüp
Derin : Ben Musab savcının evli olduğunu bilmiyordum , açıkçası şaşırdım.
Zeynep: Öğrenmiş oldunuz ...
Dedi gözlerini devirerek.
Derin : Musab savcı alyans takmış olsaydı anlardım.
Zeynep: La havle..
Elif : Demekki Musab ile ailesini tanıyacak kadar muhabbetiniz yok , olsaydı evli olduğunu öğrenirdiniz.
Deyince derin bozulmuştu. Zeynep ise bana gülüyordu.
Derin : Neyse ben dava dosyasıni incelemesi için Musab savcıya sonra getirim.
Deyip arkasını dönüp odadan çıktı.
Zeynep: Yeni gelmiş galiba bu , ay sinir etti beni ya...
Benim de bir elimi yüzümü yıkamam gerekiyordu. Kabul etmek istemesemde sinirlenmistim.
Elif : Zeynep ben bir lavaboya gidip gelsem sen çocuklarla ilgilenirmisin...
Zeynep: Tabi ilgilenirim Yengesum sen bulabilecmisin lavaboyu.
Elif : bulurum ...
Deyip tebessüm edip odadan çıktım.

Şer Görünenin Ardındaki HAYIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin