A Roxford egy érdekes hely. Tele varázslókkal és boszorkányokkal. Itt a legigazabb az a mondás, hogy még a falnak is szeme s szája van, nos ez valóban így van. Az épület telis tele van beszélő festményekkel, fej nélküli szellemekkel, manókkal s minden fajta érdekes varázslényekkel.
Az iskolában négy ház van: a Griffendél, a Mardekár, a Hugrabug és a Hollóhát. Annak idején négy igencsak sikeresnek tűnő varázsló alapította.A Griffendél házat Griffendél Godrik , a Mardekárt Mardekár Malazár aranyvérű varázsló, a Hugrabugrot Hugraburg Helga míg a Hollóhátat Hollóháti Hedvig. Amikor egy diákot felvesznek a Roxfortba, a diákot képességei, illetve érdeklődési köre, jelleme szerint a sűveg beosztja az egyik házba, ahova aztán a diák egészen az iskola elvégzéséig tartozik.
Emlékszem a kicsi Harry mennyire megvolt rémülne. Mit is mondhatnék, a süveg sosem téved. Elég nehéz dolga volt szegénynek hísz a híres Harry Potterben mind a négy ház tulajdonsága egyaránt megtalálható. Ám mégis a Griffendélbe került ezzel ellenségévé téve Draco Lucius Malfoyt. Vagyis ő csak ezt hitte. A Mardekár jéghercege ellenszenvvel leplezte vonzódását a fiú iránt kezdetektől fogva. Erről a titkáról egyedül legjobb barátja, Blaise Zambini tudott. Ám a mi kis Túlélőnk sem tud sokáig ellen állni a szürke szemeknek, szinte már fehér hajkoronának amin indokolatlanul sok zselé van s hófehér, bársonyos bőrnek.
Az én jó barátom, maga Dumbledor professzor sem vak. Észrevette a két fiatal közti vonzalmat s segítség gyanánt a bajkeverő szőkeség fogja korrepetálni Harryt bájitaltanból.
Vajon, hogy fog alakulni ez a kapcsolat? Lehet belőle egyáltalán kapcsolat vagy az egész csak egy szívtelen manipuláció a Potter fiú részéről amivel talán megmentheti sanyarú sorsától az iskola egyik legnagyobb "macsóját,,?? Bárhogy is legyen garantálhatom, hogy izgalom és szenvedéllyel teli év lesz.
Ha titeket is érdekel a két fiú egymáshoz vezető útja tartsatok velem és megmutatom!
YOU ARE READING
A HALÁL ÚTÁN IS?
RomanceHarry, Draco és maga érzelmeiről mit sem sejtve kezd új évet a Roxforban. Sok nehézség, csalódás, fájdalom és nem utolsó sorban szerelemben lesz része az ifjú griffendéles varázslónak.Vajon sikerül megmentenie barátait s szerelmét Voldemort kegyetle...