Harry- Wracając ze szkoły zauważyłaś na ławce samotnie siedzącego chłopaka, był w twoim wieku. Zazwyczaj nie podchodzisz do obcych i nie zaczepiasz ich, ale on wzbudził w Tobie zaufanie i współczucie. Okazało się, że mieszka niedaleko Ciebie, niestety ty go nigdy wcześniej nie widziałaś, może dlatego, że niedawno się wprowadziłaś, a może dlatego, że chłopak rzadko wychodził z domu? Zaproponowałaś wspólną zabawę na placu zabaw, z czego brunet naprawdę się ucieszył.
Ron- Poznaliście się w jego domu. Ginny zaprosiła Cię na święta, oczywiście się zgodziłaś. Nie znałaś za bardzo jej braci, jedynie kojarzyłaś ze szkoły, jednak na uroczystej kolacji się to zmieniło. Dziewczyna przedstawiła Ci członków swojej rodziny, w tym Rona. Okazało się, że macie bardzo dużo tematów do rozmów, i złapaliście świetny kontakt.
Neville- Eliksiry to było twoje drugie imię. Każda myśl o kolejnej lekcji tego przedmiotu wprawiała Cię w stan euforii, jednak nie każdemu szło tak dobrze, z uwagi na naprawdę wymagającego i subiektywnego nauczyciela, jedną z takich osób był Neville. Nie znałaś chłopaka za dobrze, jednak wspólne lekcje pozwoliły Ci na kojarzenie go. Gdy losując nazwisko swojego partnera do stworzenia eliksiru zobaczyłaś jego imię, uśmiechnęłaś się, wiedząc, że dzięki twoim umiejętnościom, uda mu się poprawić stopnie.
Draco- Będąc kuzynką Zabiniego znałaś Draco od swojego pierwszego dnia w Hogwarcie. Nie mogłaś powiedzieć, że się przyjaźniliście, ale nie byliście też wrogami, byliście po prostu w stosunku do siebie obojętni. Mijaliście się na korytarzu, ale nic więcej was nie łączyło.
Tom- Po śmierci swoich rodziców musiałaś zamieszkać w sierocińcu. Po kilku dniach przebywania tam zauważyłaś, że jeden z chłopców zawsze siedzi sam wyśmiewany przez innych. Postanowiłaś spróbować się z nim zaprzyjaźnić, co nie było łatwe, ponieważ chłopak był rzeczywiście ,,dziwny'', ale ostatecznie się udało.
Blaise- Żeby poprawić Twój humor przyjaciółka postanowiła Cię wyciągnąć na imprezę organizowaną przez wasz dom. Podchodząc do barku z alkoholem dziewczyna przedstawiła Ci pewnego bruneta. Kojarzyłaś go, okazało się, że Blaise jest rok niżej. Do końca imprezy już się nie rozstaliście.
YOU ARE READING
Preferencje•Harry Potter
Fiksi PenggemarBohaterzy: -Harry -Ron -Neville -Draco -Tom -Blaise