Би бол Рик. Одоо 1-р курсын шинэ оюутан, шинэ ногоо. Миний сурдаг сургууль "Батлан хамгаалахын дээд сургууль".
Өнөөдөр бол миний эхний өдөр учраас маш томоотой маш ухаалаг харагдахыг хичэээээ-------
(Нэг арзайсан юм мотциклоороо газарт тогтсон ус цацах)
-ээх болно оо. Аааа новш гэж!!!!! Ийм гэгээн цагаан өдрөөр намайг яаж ингэж чаддаг байна аа? За яахав ээ тайвшир Рик! Томоотой байна гэж амласан шүү дээ, юун тулд ингэж шил зүүж хувцсаа бүрэн өмслөө дөө тайван бай...
Гэж өөртөө анхааруулаад урагш хувцсандаа түүртэн арай ядан алхаж байтал бас нэг хар цамц хар өмдтэй гар хүрж ирснээ "Чи муу Тим уу? Нааш ир чи!" Гээд Рикийг дагуулаад харанхуй газар луу дагуулаад явчихав...
Гайхсан Рикийн уур нь дээд цэгтээ хүрж ядаж байхад нэлээд олон танхай гарууд гудамжны буланд хүлээн зогсож байлаа. Гэсэн ч Рик жижигхээн жуумалзаад чангаар
-Би тэр Тим чинь биш новшнуудаа! Буруу хүнээ андуурахаар ямар байдгийг мэдэрмээр байгаа юм уу? Гээд бүгдтэй нь гар зөрүүлж эхлэв. Бусад нь ч бас зүгээр суусангүй бүгд л Рик рүү дайрцгаана. Гэхдээ рикд тэд бараг л амтагдсангүй бүгд газар эвхрэн унацгаана.
Хамаг хувцас нь урагдсан Рик уурлаж цааш яван хувцсаа янзалж буцаад даруухан төрхөндөө ороод анги руугаа явна.Рик анги руугаа орж ирэхэд үнэхээр эвгүй мэдрэгдсэн ч хамгийн арын булангийн суудал руу тэмүүлэн явж байтал Рик рүү ус цацсан банди суух гэж байсан суудлыг нь булаачих нь тэр. Гэсэн ч суудал үлдээгүй Рик аргагүй эрхэнд түүний хажууд суугаад хамаг дэвтэр номоо шидэнгээ түүнд "чи гуай мотцикл унахдаа ус цацруулахгүй явж чаддаггүй юм байж битгий унаж бай!" Гэж хэлтэл тэр айн? Хаха юу яриад байгааг чинь ойлгохгүй байгаа ч хувцсыг чинь хараад ойлгочихлоо гээд түүнийг өдөх мэт хэлчихэв. Гэтэл Рикийн уур нь дээд цэгтээ хүрэх шахсаар цааш харан өөрийгөө тайвшруулж байтал тэр банди өөрийгөө танилцуулах нь тэр.
-Намайг Тим гэдэг. Харин чамайг уранхай нойтон хувцаст аа?
Гэхэд Рик түүнийг андуурч авч явсан нэрийг санав...Үргэлжлэл бий...
YOU ARE READING
Хайр гэж энэ зүйлийг л хэлдэг байх...
RomanceЯагаад заавал тэр үеийн тэр цагийн тэр газар чамтай учирсан юм бол?