🖤 Kıskançlık 🖤

2.9K 129 20
                                    

Gençler Selam : Umarım hepiniz bu kitabı beğenmişsinizdir. Elimden geldiğince en iyisini yazıp sizinle paylaşmaya devam edeceğim lütfen desteğinizi oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin, düşüncelerinizi ve hislerinizi çok merak ediyorum bunlar benim için çok önemli. ❤️ Lütfen. ✨✨

        🖤

Gözlerimi araladığımda güneşin yüzüme vurması ile gözlerim kamaştı ve tekrar geri kapattım, sonra tekrar açıp güneşe alıştırdım ve yerimde doğruldum, resmen yatağın ortasında uyanmıştım ve yastık yorgan hep yerdeydi, tuvaletin kapısı açılınca bakışlarımı oraya çevirdim, siyahlar içinde bir Tahir ayısıyla karşılaşınca yutkundum ve ister istemez üzerinde gezindi bakışlarım.

Siyah kumaş pantolon, siyah gömlek bir kaç düğmesi açık haldeydi, altın ince bir zincir asılıydı boynunda, bileğinde pahalı olduğunu bağıran altın sarısı saat ve baş parmak hariç diğer parmaklarında altın sarısı ince ve şekilli yüzükler takılıydı, kaşlarımı çatıp yüzüne baktığımda siyah saçlarından bir kaç tutamı alnına dökülmüştü bunu söylemek istemiyordum ama çok yakışıklı ve aynı zaman da tehlikeli duruyordu.

Sırıtmaya başlayınca dikkatimi topladım ve kaşlarımı iyice çatıp derin nefes alarak bakışlarımı başka yöne çevirdiğimde karizmatik sesiyle konuştu. "Demek hoşuna gitti bu halim? İlk defa nefret veya öfke dolu bakışları görmedim, bu sefer meraklı ve beğeni doluydu çim gözlerin" dediğinde dişlerimi sıktım, derin nefes aldı. "Senin sinirlerinin alınması gerek ciddiyim, ya kalpten öleceksin? Yada sinir hastasından"

"Sana ne?"

"Bana ne olur mu? Karımsın. Dul kalmak istemem" dedi alayla, dişlerimi tekrar sıkıp yastığı aldığım gibi ona fırlattım, hemen yastığı tuttu ve oda bana fırlatınca dengemi kaybedip yatağa sırf üstü uzandım, bana doğru gelince dirseklerimin üzerinde durup öfkeyle ona baktığımda yatağa oturdu ve yeşil gözleriyle bana baktı. "Şirkete gitmeyi düşünüyor musun? Ortağınla konuştum, işi kabul edecek, merak etme" dediğinde yutkundum ve yatağa geri yattım, hafifçe sırıttı. "Rahat mı? Belliydi zaten rahat ettiğin, ortaya öyle bir yayılmışsın ki, ama olsun...rahatlığın benim için önemli" dedi gülümseyerek, yüzümü buruşturduğumda sevimli bir şekilde sırıttı. "Şu yüzünü şöyle yapıyorsun ya, aslında çok tatlı oluyorsun farkında değilsin" deyip yataktan kalktı ve uzaklaştı, kaşlarımı çatıp derin nefes aldığımda odadan çıktığını anladım.

Siyah kısa bir elbise giyindim, göğüs kısmı büyük v şeklindeydi ince taşlı askılıkları vardı, destekli sütyen taktığım İçin göğüslerim daha belirsin ve seksi duruyordu, elbisenin sol bacak kısmında yırtmacı vardı ve çok hoştu, saçlarımı dümdüz yapıp arkaya doğru taradım ve sağ kısmımdaki saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım, altın bilekliğimi taktım rahmetli annem bana hatıra olarak vermişti, en zor günlerimde harcarım diye...derin bir nefes alıp gözlerim dolmaya başladı, makyajımın akmasını umursamadım gözlerimden bir kaç damla yaş aktı.

Her ne kadar onları özlesem de, yüreğim deşilse de acılarından yapacak bir şeyim yoktu ağlamaktan ve dua etmekten başka...insan oğlu istediği her şeyi yapabilir diyorlar ya hani? Böyle çok yüceymiş gibi davranıyorlar ya kendilerine? Ölen insanı da geri getirebilirler miydi? Alayla sırıttım.

Siyah topuklu ayakkabılarımı giyip siyah çantamı da alarak odadan çıktım, şirketime gitmek için baya heyecan yapıyordum, Tahir denen nefretimin her ne kadar iğrenç olsa da en azından şirketim için ortak olacağım adamı geri çağırmıştı, onu da yapmayabilirdi. Zaten bu kadar kötü biri olsaydı şu an bu evden süslenmiş değil, kefenle çıkardım.

🖤 Sözleşme 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin