Merhabalar!
1k okunmanın şerefine yb atıyorum yoksa size nah bölüm atardım. 22. Bölümde final oluyormuş.
Sınır:15 oy 20 yorum.
İyi okumalar<3
~~~~~~~Hyunjin uyandığında bütün vücudunun ağrıdığını hissediyordu. En son olanlar aklına geldiğinde elini zorlanarak karnına koymuştu. Hala şiş olan karnı biraz rahatlamasını sağlamıştı.
Etrafına baktığında yanında kimseyi görememişti. Neden kimse yanında değildi? Hyunjin biraz dikkat çekmenin zararı olmayacağını düşünmüş ve çığlık atmıştı.
Dışarıda bekleyen muhafızlar içeriden çığlık sesi gelmesi ile telaşla içeri girmişti. Hyunjin odaya giren muhafızları gördüğünde biraz üzülmüştü. Felix'i bekliyordu ama muhafızlar gelmişti.
"Kralım bir şey mi oldu?"
"Bana su verirmisin?"
Muhafızlardan biri masanın üstündeki sürahiyi almış ve hemen sürahinin yanındaki bardağı doldurmuştu. Muhafız bardağı getirdiğinde Hyunjin yatakta doğrulmuş ve bardağı almıştı.
Su bittikten sonra başındaki muhafızlar bardağı almış ve masaya koymuştu. Hyunjin muhafızlar hala başında durduğu için garip bir şekilde bakmıştı.
"Kralım başka bir isteğiniz var mı?"
"Bana kral Felix'i getir! Eşinin ve bebeğinin yanında olması gerekirken uyandığımda yanımda yoktu!"
"Kral Felix şu anda çalışma odasında şimdi çağırmaya gidiyorum"
Muhafız odadan çıktığında Hyunjin, bütün ağrının karnına yayıldığını hissediyordu. Karnındaki ağrı gittikçe artarken Hyunjin umursamamayı seçmişti.
Odaya hızla giren Felix hemen Hyunjin'in yanına gitmiş ve oturmuştu.
"İyimisin?"
"Karnım ağrıyor"
"Chan birazdan gelecek güzelim. Sana bir süpriz yapmamı istermisin?"
"Ne süprizi?"
"Bizim-"
Odaya giren Chan ile Felix'in sözü yarım kalmıştı.
"Merhaba Hyunjin, nasılsın?"
"Karnımda bir ağrı var ama ne olduğunu tam hissedemiyorum"
"Bu normal bir şey. Seni uyuttuğum için böyle hissediyorsun"
"Bebeğim iyi değil mi?"
"Evet bebeğin şu anlık iyi ama artık dikkatli olman gerekiyor. 1 ay boyunca yatağından zorunlu olmadığın sürece çıkmamalısın, veya ani hareketlerde bulunmamalısın. En küçük hareketin bile düşük yapmanı sağlar. Bunu söylemek istemezdim ama doğum sırasında ölme ihtimalin %75 oranında. Lütfen her şey için kendinizi hazırlayın"
"Ne gibi şeylere hazırlamalıyız?"
"Mesela doğum sırasında bebek ile beraber ölmen, bebeğin ölü doğması ve erken doğum gibi"
Hyunjin gözleri dolsada ağlamamak için kendini sıkıyordu. Neden bütün yollar kötüye çıkıyordu?
"Chan hyung, biraz önce şu anlık derken ne demek istemiştin?"
"Hyunjin bebeğin şu anlık yaşıyor, düşük yapma ihtimalin çok yüksek. Felix yataktan kalkabilirmisin, Hyunjin'i kontrol etmem lazım"
"Peki"
Felix yataktan kalktıktan sonra Chan Hyunjin'in kontrollerini yapmıştı. Ama ne diyebilirdi ki? Ne bebeklerin nede Hyunjin'in durumu iç açıcıydı.
"Hyunjin durumun pekte iyi değil şu anlık, sana verdiğim bitkisel ilaçları aksatmadan içersen normale döneceğini düşünüyorum"
"Teşekkürler hyung"
Chan Hyunjin'e gülümsemiş ve kapıya doğru yönelmişti. Odadan çıkmadan önce Felix'in yanına gitmiş ve kulağına yaklaşmıştı.
"Bebeklerin önceden üçüz olduğunu söyleme, eğer düşük yaparsa psikolojisi daha fazla etkilenir"
_
2 ay sonra~Hyunjin normalden fazla büyük olan karnı ile zar zor merdivenleri inmiş ve mutfağa girmişti. Evet Hyunjin saat 2'de limon ve çilek yemek için mutfağa inmişti.
Hyunjin mutfağa geldiğinde hemen limon ve çileği bulmuştu. Biraz yedikten sonra mutfağa saçı başı dağılmış olan Jeongin girmişti. Hyunjin yakalanmış olmanın verdiği utanç ile kıpkırmızı olmuştu. Jeongin biraz etrafa baktığında ağzının her tarafı kırmızı olmuş koca göbekli Hyunjin'i görmüştü.
"Hyung bu halinle bir bebeğe benziyorsun"
"Sende habeş maymunlarına benziyorsun Jeongin, uyudun mu yoksa savaşa mı girdin belli değil"
"Bu halimi ben yapmadım ki Chan yapt-"
Hyunjin duyduğu ile şok olmuş ve boğazına kaçan çilek ile öksürmeye başlamıştı.
"Jeongin ayıp ayıp böyle söylenirmi- öhö öhö!"
"Hyung! Düşündüğün gibi değil! Sadece yastık savaşı!"
"Tamam tamam ben kaçar size iyi savaşlar"
Hyunjin yüzünü yıkadıktan sonra göz kırpmış ve mutfaktan çıkmıştı. Yavaşça merdivenleri çıkarken daha yarısına geldiğinde yorulmuştu. Tamamını çıktığında odaya doğru ilerlemiş ve içeri girmişti.
Hyunjin fazla ses çıkarmadan Felix'in yanına uzanmış ve gözlerini kapatmıştı. Ama uyuması imkansız gibi görünüyordu. Uyuyamadığında gözlerini açmış ve etrafına bakınmaya başlamıştı.
Sabah olduğunda Felix uyanmış ve Hyunjin'i izlemeye başlamıştı. Tombul yanakları ve kocaman göbeği ile çok tatlı duruyordu. Hyunjin 2 ayda biraz kilo almıştı ve bu ona yakışmıştı.
Felix ne kadar mutlu olsada aklına gelenler ile morali bozulmuştu. Bebekler büyüdükçe Hyunjin'in doğumda ölme ihtimali artıyordu.
_____
Piçlik yapmak güzeldir. Öpülmediniz baii(sadece oy verenler öpüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanficKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...