"Bayan Manoban, yarın öğleden sonra ünlü oyuncu Park Chaeyoung ile menajerlik için görüşmeniz var."
Üstümdeki siyah, kumaş ceketin kol düğmeleriyle uğraşırken asistanım İrene'in anlattığı şeylere odaklanmaya çalışıyordum, onun adını duyunca ufak bir göz devirmiş ve pat diye cevap vermiştim "Park Chaeyoung'ı, Bay Taehyung'a yöneltin. Yarın daha önemli işlerim var. Kim Jennie ile ortaklıkla ilgili konuşmaya gideceğim."
İrene "Bayan Manoban üzgünüm ama Park Chaeyoung özellikle sizinle görüşmek istediğini belirtti."
Süper.
Park Chaeyoung oyun oynamak istiyor. O zaman oynayalım bakalım.
Yüzüme her zamanki gibi sahte gülümsememi yerleştirdim ve önümdeki dosyaları üst üste koydum "Tamam, o zaman Jennie ile görüşmemi bir saat öne çekeriz."
Sol bileğimdeki kahverengi kordonlu vintage saate bakınca çıkış saatinin yaklaştığını gördüm "İrene, bugünlük bu kadar iş yeter. Çıkabilirsin."
İrene odadan çıkınca koltuğuma iyice yaslanıp kafamı geriye sarkıttım. Eskiden kötü şeyler yaptığımın farkındayım ama zerre kadar üzülmüyorum. Hem Chaeyoung'ı sevmiyordum ki sadece eğlenmiştik, ama zavallı kadın bana o kadar kapılmıştı ki gerçekten aşık olduğumu düşünüyordu.
Açıkçası Chaeyoung'ın kafasındaki planları merak ediyordum kesin intikam peşinde koşacak, fakat unuttuğu bir şey var: Beni üzebilecek kadar değerli birisi değil.
Her neyse kafamı biraz daha bu kadınla meşgul edemem. Yerimden doğrulup uykusuz gözlerimi ovuşturdum ve askılıktaki paltomu da alıp odadan çıktım. Asansörün önünde beklemekte olan Taehyung'ı görünce merdivenleri boş verip asansöre doğru ilerledim.
Yanına varınca selam bile vermeden Chaeyoung'ın şirketimize geleceğini konuşmaya başladı "Şirketin hisse değerlerinin ne kadar artacağının farkında mısın Lalisa? Park Chaeyoung şirkete gerçekten ilaç gibi gelecek."
Son söylediği şeylerle yüzümü buruşturup tamamen ona döndüm, bu sırada asansör gelmiş ve içindeki iki çalışan inince Taehyung centilmenlik amacıyla kolunu uzatıp ilk benim geçmemi sağlamış ve sonra da o binmişti.
Lalisa "O dediğin son cümlelere gelirsek Taehyung..."
Vücudumu tamamen ona çevirmiş ve elindeki kahve bardağını almıştım, bu yaptığımla şaşkın ifadesiyle bana bakarken kıkırdadım ve bir yudum içtikten sonra devam ettim ",yükselmemiz için o kadına ihtiyacımızın olduğunu düşünüyorsan kontratını yenilememize bence gerek yok."
Asansör giriş katta durunca ikimiz de inmiş ve elimdeki kahve bardağını ona uzatmıştım, tam arkamı dönüp adım atmıştım ki tekrardan ona döndüm "Bu arada kahveyi şekersiz içmenizi öneririm Bay Taehyung."
●●●
Otoparkta duran siyah spor arabama yaklaşınca kaputun üstünde duran çikolata kutusuyla yüzümü ekşitip kutuyu aldım, üstünde bir kağıt asılıydı ve "Afiyet olsun Bayan Manoban. ~Park Chaeyoung"
Sanırım birileri gerçekten oyun istiyordu. Alerjim olduğunu bilmesine rağmen çikolata göndermesinden de anlaşılıyordu. Aslında unutmuş olabilirdi ama eminim ki içinde zehir vardır. Elimdeki kutuyu az ötede duvarın dibinde duran çöp kutusuna atıp arabama ilerledim.
Eve gidip duş almak ve dinlenmek istiyordum, bugün çok yoğun geçmişti. Ve yarın da bugünden daha da yoğun geçecekti. O yüzden buna ihtiyacım vardı.
Bu da kesin flop kalacak ama olsun
Evet Lalisa şerefsiz bir karakter ama Chaeyoung, burnunu iyice sürtecek
İlk bölüm kısa olsun dedim ama diğer bölümler en az 800 kelime
Her neyse iyi gecelerr<3
Yorum ve oy istiyorum haberiniz olsunn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Blood ||Chaelisa
FanfictionLalisa Manoban ve Park Chaeyoung geçen yıllarda sevgililerdi. Ancak Lalisa Manoban Park Chaeyoung'ı terk edince ve yıllar sonra Park Chaeyoung, Lalisa Manoban'ın şirketine intikam almak için gelince her şey kontrolden çıkar.