2.bölüm

79 7 76
                                    

Naruto yakın arkadaşlarımdan olduğundan sanırım ona güvenebilirdim. İno ile konuşup onun fikrini alacağım onun fikirleri şuan bana yardımcı olacaktır sonuçta zeki ve mantıklı düşünen bir kız ,İno'nun yanına geldiğimde ona bu konu hakkında düşüncelerini  sordum,sormaz olaydım.

"İnanmıyorum Sakura bu dizilerde olan senaryo resmen,peki nereye gideceğiz,ne zaman gideceğiz,ne giymeliyim,saçım nasıl olsa"dedi.

BEN ONA GİDECEĞİZ DEMEDİM BEN OLAYI ANLATTIM  HEMEN NASIL GİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNÜR.Salak bu kız ben mantıklı düşünür diye ona danışıyorum o bana ne zaman gidelim diyor aahhhh.

"İno daha karar vermedik"dedim.

"Ben verdim hadi gidelim "dedi.

Tamam hadi gidelim desem nereye gideceğiz onu bilmiyorum ki .Hadi diyelim Naruto'dan öğrendik gidip ne yapacağız adamlara ;

Selam başta sizi sapık  sandık şimdi katil olduğunuz öğrendik gelelim bakalım nasıl adam öldürüyorsunuz mu diyelim.Ben oraya asla ve katiyen gitmem.

Gittim.

...

İno'nun aşırı isteği üzerine Naruto ya söyledim o da bizi garip bir yere getirdi.İçeri girdiğimizde resmen ofis gibi bir yerdi bunlar nasıl katil hiç anlamış değilim.Sanırsın katillerin,mafyaların bulunduğu bir yer değil de ünlü iş sahiplerinin bulunduğu bir şirket .  Naruto 'ya bakıyorum ama o da bana bakıyor ve konuşmuyor.Salak Naruto burası nersi anlat diye bakıyorum.

"Naruto bu şekilde bakışmaya devam mı edeceğiz yoksa burasının neresi olduğunu,ne yaptığınızı ,ne haltlar karıştırdığınızı söyleyecek misin" dedim

"Hayır" dedi

Bu çocuk dünyaya beni sınamak için gelmişti tam Naruto'ya sinirlenmeye başlayacaktım ki başlayamadım çünkü soğukluk diye bir dal olsa master yapacak arkadaşımız geldi .

"Hayır çünkü size Sasuke anlatacak" dedi Naruto Sasuke'yi göstererek.

Niye Sasuke hıh, elebaşı o mu ya da dur dur buldum İno ile yakın olmak için zaten ,o istemişti İno'yu .Ama geç kaldı İno artık onu sevmiyor yani bana öyle dedi, yalan söylememiştir.

"Beni takip edin "dedi.

Sasuke'yi takip etmeye başladık o ise sıra sıra odaları tanıtıyordu."Burası görevlerin alındığı yer,burası toplantı odası burda bize görev dağılımı yapılır ,burası arena burda genelde alıştırma yapılır"diyerek etrafı kısaca anlattı.Tek bir sorun vardı ben ne yaptıklarını anlayamamıştım odaları anlattılar ama o odalar neden vardı görevler derken neyi kastettiğini bilmiyorum.Bir çılgınlık yapıp sordum.

"Tamam odaları anlattın anlatmasına her yeri tanıttın ama biz hâlâ ne yaptığınızı bilmiyoruz" dedim.

"Ben anladım aslında bunlar katil bir ücret karşılığında adam öldürüyorlar ve bazı görevler veriliyor onalar içinde para alıyorlar,doğru bildim mi'dedi İno.

Bu kız zeki diyorum başka bir şey demiyorum.

" Yani sanırım doğru ama birkaç ayrıntı eksik biz mafya kısımlarını ve büyük çaplı şirketlerin sahiplerinin kötü olanlarını öldürüyoruz, öyle para için herkesi öldürmüyoruz ve sizinle çalışmak istiyoruz çünkü bazı öldürme işlerinde yardıma ihtiyaç duyuyoruz.Sizde bu yüzden burdasınız zaten.Şimdi Kakashi'nin ofisine gidelim sizi gruplara yerleştirsin"dedi.

Biz daha tamam demedik neden gidiyoruz.

" Tamam gidelim"dedi İno

İno ,salak arkadaşım ,İno domuzum sen niye böyle yapıyorsun niye her şeye atlıyorsun .Katil olacağız senin yüzünden .Bende bir şey demedim hayatımda eğlence olur en azından.Sasuke'yi takip ederek Kakashi denen adamın yanına geldik.

"Sakura ile İno'yu gruplara yerleştirmeniz için geldik Kakashi-sama" dedi Sasuke.

"İno sen Shikamaru ve Sai ile 10.takımdasın,Sakura sen Sasuke ve Naruto ile 7.takımdasın .Shikamaru ve Sai 10.takımın odasındadır, Sasuke Sakurayı 7.takımın odasına götürürken sana da gösterir" dedi.

İno'nun Sai'nin ismini duyduğunda gözlerinden kalpler çıktığına yemin edebilirim. Dur bir saniye İno'nun biricik aşkısı ona öyle diyor katil miydi .Evet benim arkadaşım bunu bilseydi yine aşık olur muydu, ben size söyleyeyim evet olurdu hatta öğrenir öğrenmez nikah dairesine giderdi.

Sasuke ve İno ile Kakashi'nin odasından çıkmış yukarı çıkıyorduk İno'nun takımı bizim bulunduğumuz katın bir üstüydü .Sasuke İno ya yürüyor mu onu şimdi anlarım eğer İno'ya yer tarif ediyorsa büyük ihtimalle hoşlanmıyor ama beni bırakıp onunla giderse hoşlanma ihtimali çok yüksek, şimdi seni yakalayacağım Uchiha.

...

Çocuk resmen aklımı okudu ve anlamayayım diye ikisini de aynı anda yaptı onunla yukarı çıktı ama beni bırakmadan ve merdivenlerin ordayken İno'ya neresi olduğu tarif etti ve evet benim planım suya düştü.

Sasuke ile 7.takımın odasına girmiştik.Oda hoştu aslında minik bir ev gibiydi oturma odası vardı ve 3 kişiye ayrılmış 3 oda .Evi inceledikten sonra bana ayrılan odaya geçtim gayet büyük bir odaydı .Odanın içinde bir yatak, bir masa ,gayet büyük bir raf ,giysi dolabı ve birkaç dekoratif eşya daha vardı .Oda demişken bir evim olduğu aklıma geldi saate baktım sıçış saat 9.45di , çok iyi.

"Ben gidiyorum "dedim Sasuke'ye ve koşarmışcasına İno'nun olduğu odaya gittim ve İno'yu alıp uzun süredir unuttuğum evime döndüm.

...

Sanırım bu katil topluluğu beni delirtecek .Annemleri arayıp lise için yurt olduğunu her öğrencinin orda kalacağını söyleyerek benimde orda kalmamı söylediler .Annemle babam benim gitmemem için bahane arıyormuş gibi hemen kabul ettiler.Aynı şeyi İno'da yaşamış.

Saate baktığımda 3.11'di artık yatsam iyi olur okula gideceğim sonuçta dedim ve yatmaya gittim.

...

Sabah 8.45'de kalktım ve hzılanıp okul yollarına düştüm dağlardan geçtim ,okyanusu geçtim,atın sırtında yol adım .Hayır ,Sadece yürüdüm .Okula vardım ve İno'nun bana doğru koşuşunu gördüm.Önümde durdu.

"Sakuraaaaaaa inanabiliyor musunnn Saiciğimle aynı takımdayımmmmmm ayyyyyyyy yaşasıınnnnn"dedi İno.

"İno şunu unutma Sai katil" dedim.

"Bende artık katilim hemde şu dizilerde olan ajanlar gibisinden" dedi.

"Hadi İno konuşmayı bırak da ders başlayacak sınıfa gidelim" dedim.

Sınıfa girdik sıramıza yerleştik ve dersin başlamasını bekledik.

...

Uzun bir okul sürecinden sonra yurt adlı yurt olmayan yeni evime taşınmak için eşyalarımı toplamam gerekliydi. Eşyalarımı hazırladıktan sonra yurt olmayan yurduma gittim.

"SAKURA-CHANNN" Diye bağıran Naruto karşılamıştı beni.

Kısa süreli sohbetimizin ardından eşyalarımı yerleştirmek için odama gittim.Odanın kapısı çaldı ve biri kafasını içeri uzattı.Bu kişi Naruto'dan başka biri olmazdı.

"Sakura-chan hadi üçümüzün beraber olan ilk görevi verilecek ,hadi toplantı odasına" dedi ve çıktı ve bende onun ardından çıktım.

🌸🌸🌸
Tekarardan selamaler bugün bölümü daha fazla aralık bırakarak yazmaya çalıştım umarım olmuştur.

Hikayede biraz hızlı gidiyorum çünkü hemen kaos çıkarıp ortalığı karıştırmak istiyorum. Heheheh

Yakın zamanda yeni kişiler gelecek mesela Sasori gibi Hinata gibi Tenten gibi ve daha fazlası (Neji  yaşıyor)

Sai ile İno'nun arasını yapmak için aynı takıma koydum

Ve yakında olayları aniden kaosa döndürücem

Hadi öptüm sizi görüşürüzzzz🌸💞💖

Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin