⚠️Bir-iki ellesem kalkar mı sence?⚠️

241 21 85
                                    

Omi Omi'nin verdiği onayla apar topar üzerime bir şeyler geçirmeye başladım. O kadar yalvardım amına koyayım bi zahmet kabul etsin yani ama değil mi?

Tam evden çıkacaktım ki kapı çaldı. İçimden küfür ede ede kapıyı açtım ve karşımda Suna'yı gördüm.

"Lan orospu niye pencereden gelmedin?"

"Kapalıydı? Sen nereye?"

"Bak, aramızda kalsın. Osamu şerefsizine söylersen geleceğini sikerim"

"Tamam lan kes boşu"

"Omi Omi'ye iki saattir yalvarıyorum sikini ölçmek için sonunda kabul etti! Sikini ölçmeye gidiyorum şimdi"

"Yuh!"

"Neyse tutma beni fazla vaktim yok!"

Suna'nın cevabını beklemeden koşar adımlar ile Omi Omi'nin evine doğru ilerlemeye başladım. Suna ile konuşurken vakit geçmişti zaten ama olsun.

Köşedeki markete girdim ve Omi Omi ile en sevdiğimiz aburcuburları aldım. Çünkü her halükarda geç kalıyordum en azından bahanem olsun değil mi?

Evimiz çok uzak değildi aslında ama malum benim koşar adım dediğim şey başkalarının normal yürüyüş hızı olduğu için daha uzun sürüyordu gitmem.

Zile bastım ve beklemeye başladım. İçeriden küfür sesleri geliyordu. Acaba bastım mı çocuğu? Ne alaka be!? Mal mısın Atsumu?! Kendisi kabul etmişti atmaz kimseyi yatağa!

Kapıyı belinde havlu ile çıplak bir Omi Omi'nin açmasını pekala beklemiyordum. Ama güzelmiş.

"Ooo paşam ne bu ön hazırlık falan mı?"

"Kes boşu geç kaldın? 5 dakika vermiştim sana?"

Evet, bunu söyleyeceğini pekala biliyordum. Yüzümdeki hadsiz sırıtış ile elimdeki iki poşeti gözüne soktum.

"Markete gidip aburcubur almıştım ama benim için bu kadar hazırlandığını bilseydim prezervatif de alırdım"

"Çenen düştü yine geç içeri"

"Sen de ne meraklıymışsın beni eve atmaya canım! Daha önce söyleseydin hallederdik oysaki"

Fena taşşak geçiyordum çünkü lanet o kadar yalvardım... İç çekerek odasına ilerlemeye başladı. Mantıken zenginlerdi ve kendi odasında banyosu vardı. Onun arkasından bende odasına doğru ilerlemeye başladım.

"Sen nereye?"

"Odana. Ay yani pardon! Odamıza"

Şuan tanrıdan sabır diliyordu ancak Omi Omi bebeğim ben Tanrı'ya inanmıyorum. Uğraşıcam oğlum seninle! Cebimdeki mezurayı çıkarttım ve gözüne sokarak konuşmaya başladım.

"Bak bebeğim sikini ölçeceğim. Kaçışın yok"

"Tamam anladık sikimi ölçeceksin sus artık! Sanki çok büyük bir şey gibi kendini övüyorsun! Her neyse duşa giriyorum rahat dur"

"Bende seninle duşa girebilirim bence"

Bir şey demedi ve banyoya girdi. Hayatımın aşkı trip atıyor amına koyayım! Her neyse. Eğer Suna haklıysa ve o da benden hoşlanıyorsa ancak farkında değilse ne mutlu bana. Ancak hoşlanmıyorsa sıçtık. Her neyse...

Sakusa'dan devam->

"Of! Cidden neden kabul ettim ki böyle saçma bir şeyi?! Üzülmesini mi istemedim? Off!!!!"

Neden kabul ettiğimi düşünürken suyun ısısını ayarladım ve ılık suyun vücudumdan aşaği akmasına izin verdim. İçimde garip bir his var ve ne olduğunu bilmiyorum...

suri ceken meteor •Haikyuu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin