-Amnesia

220 9 2
                                    

I Wake up With Amnesia !!
Hye! I already update Amnesia Chapter! Hope enjoy it and i Update it later ok? Yang dorang jumpa that orang tua? hihi xD

-----Flashback-----

Yoo Jung jalan tidak melihat kiri dan kanan main selamba je Yoo Jung jalan, di tengah jalan Yoo Jung dilanggar sebuah kereta proton.EXO masih mencari Yoo Jung terus seseorang menelefon Luhan.. "Hye? Ini Luhan ke?Kami ingin memberitahu bahawa Cik Yoo Jung kemalangan tadi sekarang dia dirawat." Nurse. "Apa!! Yoo Jung kemalangan?! Baiklah kami akan datang ke Hospital sekarang." Luhan. "Lul?! betul ke apa yang kitorang dengar tadi? yang Yoo Jung Accident?!! cepat lah Lulu kita gi lawat Yoo Jung!! tah macam mana keadaan Yoo Jung sekarang!" Baekhyun. "Dah jom!!" Kai.

-----End Of FlashBack-----

---Di Hospital---

Tiba sahaja mereka di Hospital mereka terus menanya di mana bilik Yoo Jung. "Nurse? Ada pesakit nama dia Kim Yoo Jung? Kalau ada kat mana eh bilik dia?"-Chanyeol menanya Nurse itu. "Ada! Bilik 107 sebelah sana." Nurse menjawab pertanyaan Chanyeol. "Gomawo Nurse.." Chanyeol balas. "Dah jom gi bilik Yoo Jung!" Kai dan yang lain bergegas kebilik Yoo Jung untuk melihat keadaan dia.

----Dalam Bilik Yoo Jung----

"Junny!! Wake Up!! All of us is here Junny!" D.O membangunkan Yoo Jung. "Waeyo! Who are you?! Macam mana korang boleh ada kat sini?! Aku kat mana sekarang?! Keluar!!" Yoo Jung menengking mereka semua.
"Yoo Jung? You don't remember us? Its me D.O and this is Xiumin the person you love! You Must be kidding right Junny?!" D.O menyoal Yoo Jung sambil ditemani tangisan.
"No! I really don't remember 12 of you!! Get Away!! Keluar dari bilik aku!!" Yoo Jung teriak sehingga Doktot datang. "Doc! Why Yoo Jung don't remember us? Please do something Doc!" Sehun mula nangis. "Bahagian bahu Yoo Jung ada bekas gigitan bukan manusia yang mengigitnya semasa belum berlakunya Accident ni dan dia Amnesia(Sesuatu perkara yang dia tidak boleh ingat selama berbulan-bulan)" Doctor menerangkan. "Jinjja!!! No!! patutlah Yoo Jung tak nak kita dekat dia dan dia tak ingat kita.Tapi Gigitan ni baru je kan Xiu? betol tak?" Suho menyoal Xiumin. "Ia tak ialah baru je bekas gigitan ni.Tapi ni macam bekas gigitan Werewolf je?!" Kai teriak hampir doktor dengar. "What? bekas gigitan apa?? " Doktor menanya Kai. "Aniyo..hihi nothing Doc." Sehun menjawab sambil menutup mulut Kai. "Weyh Kai!! Kau gile ke?! Kalau doktor tu dengar?! Amacam? sapa nak jawab? Dohh ko Ni! -.-" Sehun cakap dengan Kai "Hihi aku tak sengaja lah hihi..dah lah yang penting sekarang ni Yoo Jung! Nanti kita jumpa 'Orang Tua tu' lah?" Kai menjawab. "Yeye!! Nanti kita jumpa dia. okay lah jom balik! aku dah penat! tengah malam nanti kita jumpa 'Orang Tua' tu? Esok pagi kita lawat Yoo Jung balik. Okay? D.O menanya mereka.

----Skip sampai tengah malam----

"

I'm A Wolf (Xiumin FF)Where stories live. Discover now