Kız nolur yıldızlayın beğeğe
....
Krize girmeden telefonu açtım.
Ve sesi kulaklarımı doldurdu.-Alo, Nasılsın Ece?
Aynadaki görüntüme bakmayarak cevap verdim. Baksam krize gircektim çünkü.
-İyiyim,Altay sen nasılsın?
-Bende iyiyim. Şey dicektim. Furkan bahsetti kolyen kaybolmuş.
Bir anda içim hüzünle dolmuştu yine.
-Evet, maalesef kaybettim.
-Ben bugün arabada buldum o kolyeyi. Haber verecektim sana ama aklımdan çıkmış.
Duyduklarım karşısında o kadar mutlu olmuştum ki. Sevincimi gizleme gereği hissetmedim.
-Yaaa Altay cidden mi? Ne kadar sevindim anlatamam. Teşekkür ederimmm.
-Rica ederim estağfurullah. Kardeşine selamm söyle hadi iyi akşamlarr.
-İyi akşamlarr.
Heyecanla telefonu kapattım ve dans ederek makyajımı çıkarmaya devam ettim.
Makyajımı temizledikten sonra hızla mutfağa koşup Keremle Su'nun yanına gittim.
-Ayhh NOLDU biliyo musu- AYYHH
Derken ayağım kaymış ve yere yapışmıştım.SAKAR EŞŞEK
Kardeşim ve Su da tabiki de herkesin düşene yaptığı gibi yardım etmek şu güne dursun gülmekten yerlere yatıyorlardı.
Bende krize girmiştim. Allahtan kendimi sakatlamamıştım.
Yerde gülmeye devam ederken sonunda kalkmıştım. Suyla göz göze gelince gene bir kriz tutmuştu.
Krizlerimiz son bulduktan sonra onlara herşeyi anlattım.
Kerem heyecanla daldı hemen.
-Oha abla oha. Altay abimin bana selamı mı var ağlicam herhaldee. Ayyyhh ağlicam.
Suyla ikimiz ona inanmaz gözlerle bakıyorduk.
-Yani, ablacım bu anlattığımda kolyemin bulunmasına değil, aldığın selama mı sevindin? Neyseee bu arada bayramda napıyon sen? Burda mısın? Yoksa dönecek misin?
-Ablacım annemler köye gideceklemiş. Bende yanındayım.
Bir anda aklıma bayramın 2. Günü Sakarayada olan Hull City maçı geldi.
-Ama biliyosun ben 2. Günü yokum. Yanii 1. Günü de antrenmandayım.
-Biliyorum ablam biz annemlerle konuştuk onu rahatt oll.
-Hadi bakalım olalım rahat.
Tüm gece dedikodunun belini kırmıştık. Ve konu gene Kerem'in antrenmanlara katılmak istemesine gelmişti.
Artık son noktayı koymak için konuştum.
-Tamam ablacım bak yarın ayın sekizi yarın ben Jesus hocayla konuşayım. Eğer tamam derse sana ne zaman geleceğini söylerim anlaştık mı?
Sonunda o meraklı bakışları yerini mutluluğa bırakmıştı.
-Tamamm ablam benimm bee.
-Hadi bakalım saat ilerliyo. Ben yatarr.
Kerem'in söyleyecek bir şeyi varmış gibi duruyordu.
-Ablacım o zaman şu Altay abimin numarasını versene be hee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islandığım İlk Yağmur | Altay Bayındır
Fiksi Penggemarİtalya'da kaleci antrenörlüğü yapan Ece, hayallerini gerçekleştirmek için Türkiye'ye gelir. Ece gönlünü fenerbahçenin yetenekli ve genç oyuncusu Altay Bayındır'a kaptırır. 2022-2023 sezonunda Fenerbahçe Spor Kulübünde çalışacak olan Ece'yi nasıl mac...