(24) Виходячи на зону правди

14 7 0
                                    

Дерфер.
Крижане повітря різко вдарило холодним потоком у легені. Дрібний дощ сіяв неприємні відчуття по всьому тілі огортаючи шкіру трепетом. Єдина велична будівля Бетхема запрошувала до себе, мовляв тихим, вбивчим голосом про захист і безпеку.
Ступивши декілька кроків від гвинтокрила, Шедоу похмуро оглянула всю місцевість. Тут вона відродилась. Сюди її привезли без нічого, але з шансом на виживання. Друге дихання у її житті надав Зен, але чи може вона віддячити йому тим же? На дівчину нахлинули жахливі усвідомлення своїх вчинків, але й водночас прийшло розуміння того, що вона не хоче так жити. Дерфер міг як і знищити, так і захистити, але чи потрібно їй це?
Відчувши на своїх плечах теплий, чоловічий піджак, вона обернула голову до того, хто їй його дав.

-За мною. — їдко сказав Бетхем звертаючись до Тіні.

Незрозумілі відчуття били потоком гарячої крові у голові та в серці. Холодні пальці зжались у кулак, а в думках закарбувалась почуття вини перед сірооким.

-Нехай щастить. — тихо сказав Крас йдучи в інший бік з Оріоном.

Ступаючи за Зеном, Шедоу очікувала на негативний результат їхньої розмови. Хвилювання наростало з кожним кроком. Невідомість лякала й прискорювала внутрішнє серцебиття, а важкий тягар на душі супроводжувався бажанням виправити ситуацію. У гвинтокрилі він до дівчини не промовив ні слова стримуючи емоції під маскою холоднокровності, отже бесіда може вийти з під контролю.
Заходячи в особистий кабінет Бетхема, Шедоу закрила двері і стримуючи напругу поглянула у безкровні очі навпроти.

-Нічого сказати не хочеш? — не зводячи зіниць з протилежної особи, Зен стояв нерухомо.

-Ти нічого не питаєш, значить й відповідей не потребуєш. — непохитно відповіла Тінь дрібно перебираючи рукою плаття.

-Гаразд. Чому ти завжди дієш необдумано? Чому все робиш на власний розсуд жертвуючи собою? — одразу палко запитав той.

-А чому ти не можеш мені довіритись? Я б закінчила з Медісоном! Звела кінці з кінцями!

-Я не можу тобі довіряти тоді, коли ти хочеш дати можливість йому, або комусь іншому контролювати собою! Він причепив тебе на короткий повідок вказуючи на те, що ти у всьому винна! Він маніпулював тобою тоді, коли взяв в заручники твою матір! Так, ти була деякий час під його опікою, але все змінилось Шедоу! — підійшовши ближче, Зен тицьнув пальцем в сонячне сплетіння Тіні. — Ти змінилась так само, як і він. Ти стала сильнішою без його допомоги. Ти за що раз вилізала з пащі смерті, але постійно катувала себе тим, що ти не правильна.

За межеюWhere stories live. Discover now