Bir yer buldum inşallah işe alırlar. Daha fazla hayal kurmadan dükkanın içine büyük bir sevinçle girdim.
Merhaba iş ilanı için geldim uygunsa işe alabilirmisiniz.
Sen şu mülteci kampındamısın
Evet.
Tamam işe alındın.
Sevincimi dışa vurmak için binlerce teşekkür ettim.En mutlu günümdü.
Ne zaman başlarım işe?
Yarın sabah gel.
Tamam.erkenden gelirim.
Görüşürüz. diye çıktım her şey istediğim gibi gidiyordu yakında para biriktirip kendime ev tutarım.
İyi günler diye ağzımdan kelime çıktı.
İyi günler.
Kampa giderken insanlar görüyorum bazıları oldukça mutlu bazıları ise üzgün herkesin bir sebebi var.
Kampa geldiğimde çadırıma oturdum.Dışarıdan sesler geliyordu.Birden Necla çadırımı açtı.Kızım düşündünmü?Bizle geliyormusun? Saol abla iş buldum oradan ekmek paramı çıkartıcağım.Tamam.vazgeçersen bana söyle.
İşin nerde? caddedeki Bal kafe.
Ben seni belki ziyarete gelirim.
Saol abla.
Necla çadırdan çıkıp telefonla Ahmeti arar.
Ahmet bu kızın gelceği yok.
Yaparsın sen gelir.
İş bulmuş gelmesi zor.
İşine gidip patronla konuş bir şeyler yapsın işten çıksın bakalım o zaman geliyormu?
Yarın sabah işe gidicek.Bende yarım saat sonra çıkarım.
Tamam.kapat.
Gelceksin duygu gelceksin.
Yarın ilk işime gidiceğim çok heyecanlıyım.Bu ay param olmadığından maaşımı haftalık alıcağım.Kendime kıyafetler ve Yiyecekler almalıyım.
Örtü serip battaniyeyi üstüme attığımda hemen uykuya daldım.
Sabah işe gecikmiyim diye erkenden kalktım.Saçlarımı tarayıp yola çıktım.
Kestirmelerden gidince lokanta önüme çıktı.
İçeriye büyük bir sevinçle girdim.Geldiğine göre işinin başına.mutfak kolidorun sonunda gel ben sana eşlik ediyim.Gerek yoktu ben giderdim.söylüceklerim var o yüzden bende geldim.Mutfağa girdik.Şimdi az bulaşık var.öğlen çok olucak sen bunları yıka.
Tamam.Hemen.
Rica etsem maaşımı sadece bu ay haftalık alabilirmiyim.
Tamam.bu hafta sonu elinde olur.
Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.Çok teşekkürler.
Önemli değil.Sen yeterki işini yap.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Gerçekleri
Literatura FemininaDuygu Süriyedeki savaştan kaçmış,mülteci kampında yaşıyor.Necla adındaki kadın güzel kızları kandırıp köşke götürüp satıyor. Duygu oradan kaçabilicekmi? Devamı için hikayemi okuyabilirsiniz.