{BG}7

247 14 9
                                    

Mutimedia: Asya

Efe ye zoraki bir şekilde gülümsedim. Yapmamam gerekiyordu biliyorum ama yapacaktım."Evet." Anıl a baktığıma dalga geçer gibi bir gülüş gönderdi bana. Ve gitti.

"Esila sen ciddi misin?" Ah ben ne yapacağım şimdiden pişman olmuştum.

"Efe yalnız ben sana nasıl desem aşık değilim sadece bir hoşlantı ama kabul etmeyip seni kaybetmekten korkuyorum." Efe bakışlarını üzerimden aldı ve etrafa bakınmaya başladı.

"Esila ileride sen de bana aşık olacaksın ben seninleyken sabırla bekleyebilirim." Ben gerçek anlamda çok kötü biriyim. Anıl a inat uğruna yani beni umursamayan biri uğruna Efe nin duygularıyla nasıl oynayabilirim ki. Artık çok geç Esila sen Efe nin teklifini çoktan kabul ettin. Onunla oynadın Esila. Bu sefer iç sesimde haklı kahretsin. Efe ye gülümseyip onaylar bir şekilde başımı salladım. Bu tepkime gülümseyişi genişledi ve bana sarıldı. Öksürük sesiyle birbirimizden ayrıldık.
Karşımızda sırıtan bir Poyraz duruyordu.

"Sakın ama sakın bana bu sefer de çıkmıyoruz demeyin." Poyraz ın bu dediğine Efe güldü ve kolunu Poyraz a attı.

"Çıkıyoruz. Ama yine de hayatımın kadını sensin Poyraz." Poyraz kaşlarını kaldırdı ve Efe nin kolundan kurtuldu.

"Siktir git Efe. Eğer ki Esila yı üzersen seni sikerim. Esila sen de Efe yi üzersen Ceren seni döver. Sonuçta kızlara el kalkmaz." Kıkırdayan Poyraz a gülümsedim ve sarıldım. Gizem in Poyraz ı sevmesi çok mantıklıydı.

"Herkes çadırlarını felan toplasın ve servise binsin bir saatte kalmadan çıkalım." Berk in sesiyle Poyraz dan ayrıldım. Efe elimi tuttu ve beni çadırının oraya götürdü.

"Sessiz olun. Bir şey söyleyeceğim." Kesin çıktığımızı söylecek. Esila bu senin için iyi bir şey değil mi? Sonuçta kıskandırmak için çıkıyorsun Efe yle. Doruk un öğrenmesini istemiyorum. Melis sana sürtük demekte son derece haklı. Anıl ı kıskandırmak için Efe yle çıkıyorsun. Ama Doruk un öğrenmesini istemiyorsun. Sen tam bir sürtüksün Esila. Ah ben ne yapıyorum böyle?

"Esila ve ben çıkıyoruz. İlk sizin öğrenmenizi istedik." Direk olarak Doruk a baktım. Kahretsin ki sinirli gözüküyordu. Ne bekliyordun ki üzgün olmasını mı? Ah delirmek üzereyim. Gizem koşarak bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı.

"Herkesle birlikte haberim oluyor öyle mi Esila Hanım bu konuyu sonra konuşacağız." Gizem e bir şey söylemeden servise bindim her şey toplanmıştı zaten.

"Tebrik ederim Esila." Doruk un o huzur verici sesiyle ona doğru döndüm.

"Teşekkür ederim Doruk." Doruk başını olumsuz anlamda sallayıp yanımdan kalktı. Neye başını salladıki bu çocuk. Herneyse umrumda bile değil. Umrunda olmadığına emin misin Esila? Elbette ki eminim. Yani sanırım.

"Çabuk bana çıkma işini anlatıyorsun Esila."

"Gizem gerçekten yorgunum eve gidince anlatsam." Anıl gülüp arkasına bize doğru baktı.

"Şimdi sana uyduracağı yalanı düşünüyor Gizem. Esila onu kıskanırım düşüncesiyle Efe ile çıktı tam gözlerimin içine bakarak teklifini kabul etti." Gerizekalı ne sanıyosa kendini.

Kolumun dürtüklenmesiyle göz kapaklarımı aralamaya çalıştım. Ama o kadar yorgundum ki gözlerimi kırpamadım bile. Bir an havalandığımı hissettiğimde yorgunluğumu unutup gözlerimi açtım ve düşmemek için kollarımı Efe nin boynuna sardım. Ve uyuma taklidi yapmaya başladım. Sevgilim değil mi bir işe yarasında taşısın beni.

Bana GüvenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin