Kezdetek

8 0 0
                                    


Mielőtt belekezdenék a történetbe. Ez nem egy idővisszaugrós történet de bármi megeshet. :D 
Jó szórakozást hozzá!

Harry Potter ez volt az a név amit mindenki ismert, de nem teljesen ez volt a kisfiú neve. Az akit a Varázsló Világ hagyott, hogy egy abuzív háztartásban kerüljön. Nem teljesen 6 éves korában felvette a Harrison James Peverell nevet. Az utolsó Peverell utód fogadta örökbe őt. Henry pár éve jött rá, hogy a Potter család azért fogadta örökbe, hogy Cadmus Peverell gyerekei békében és nyugodtságban nevelkedhessenek. Azért, hogy ez megtehessék vér által örökbe fogadta Ignatus Peverell egyik unokatestvére aki Potter házba házasodott be és nem Peverell volt a neve így látszólag könnyebb volt a dolguk a gyerekeknek. Ahol esetleg meg lett említve a gyerekek neve azt elpusztították. A Goblin kézben tartott bankban egy jó nagy zsák galleonért cserébe minden feljegyzést egy jól örzött szobába tettek és arra az esetre ha jön egy utód aki újra felvenné a Peverell nevet annak félretették. Hosszú idő telt el mire ez megtörtént. Mikor megjelent Henry Potter ( nem az aki miatt nem került be a Szent 28ba a Potter család). A most már 20 éves fiú arra is rájött, hogy van egy rokona a Potter és Peverell név által. Amikor a Gringott's-ban ez kiderült, tájtékozott dühében először majd elmagyarázták neki, hogy van öröksége és van egy rokona akinek életbe vágóan szüksége van rá.
Elmesélték neki, hogy a kis Harry élete örökre megváltozott mikor Lord Voldemort Harry szülei életére tört. Megölve őket Harry árvaház helyett Lily Potter mugli nővéréhez került aki szívből megvetette a varázslást.
Egyszer a banki koboldok kiküldtek pár varázslót, hogy megvizsgálják Harry James Potter ügyét és amit találtak a varázslók az döbbenetes volt. Akár lehetett volna Dumbledore szégyene is de az öreg varázsló egyszer sem méltaztatta meglátogatni az ifjú varázslót akinek helyzete több szempontból se volt rózsás.
Egy nap történt mikor Harry kint volt a kertben és csinálta a dolgát amivel megbízták a rokonai. Egy férfi lépett a ház ajtajához amikor megpillantotta a kisfiút a kertben túlméretezett ruhákban, törött szemüveg az orrrán és látszólag étlen-szomjan.
-Szia, Tudod-e, itthon vannak a házban lakók? Az önkormányzattól vagyok itt, hogy megnézhessem a kertnek az állapotát majd kijelölhessem a legszebb kertet itt Little Whinging-ben- mondta a kisfiúnak.
- Azt hiszem Petunia  néni itthon van. - felelte félénken a férfinek. Miután bement a házba pár perc múlva egy molett hölgy jön ki mosolyogva.
- Jó napot! Már vártam önt. Jöjjön be és igyon meg velem egy teát majd utána megnézhetjük a kertet. - mondta a Petunia névre hallgató hölgy ahogy félrelépve az ajtóból beinvitálta a férfit a házba. 
Ahogy beljebb haladtak a házban megpillantott egy kis lépcső alatti gardróbot tele zárakkal és reteszekkel.
Még nem akarta szóba hozni. Úgy döntött majd a teánál szóba hoza amikor az asszonyság közvetlenebb lesz. A gardrób szembeni szobába vezette és mondta , hogy körbenézhet a szobában a férfi. Szép lassan felállt és körbejárta a szobát majd miután mindent megnézett a kis ajtó felé indult el. 
Megtorpanva előtte kiengedte varázserejét és letapogatta a helyet, az egész lakást és amit feltárt az undorral töltötte el. A kis Harry éheztetve, szomjaztatva, verve és Harry mostanáig nem is tudta a nevét. Korcsnak nevezték az öröksége miatt. Nagy nehezen lenyelte a dühétmint egy kis gombócot a torkán és visszament a szobába tettetni, hogy a hármojuk képe megfogta. Amikor az asszonyság belépett szája mosolyra húzódott ahogy azt látta, hogy egy karácsonyi képüket nézte a férfi.
- Kedves fiúnak tűnik! Az ön fia gondolom. - mondta a férfi. - Jaj elnézést! Még be se mutatkoztam. "Thomas Wilson" szolgálatára, hölgyem.
- Petunia Dursley, Whilson úr. - felelte a bemutatkozásra az asszonyság majd felvidult a tekintete ahogy meglátta újra a képet. - Á, igen! A kis Dudley-m. A szemtelen unokatesójához képest ő egy angyal.
- A másik fiúról nem láttam képeket. - mondta szemrebbenés nélkül a férfi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Megváltozott JövőWhere stories live. Discover now