17

2K 110 82
                                    

Ağrıyan başıma rağmen gözlerimi neredeyse 20. Denememde açmıştım.

Nerede olduğumu anlamak için etrafıma bakındığımda kaçıncı şokumu geçirdim bilmiyordum ama garip gri duvarları olan duvarların ise bir sürü fotoğraflarla dolu olduğunu gördüm.

" Benim " fotoğraflarımla.

Bağırmak için ağzımı açtığımda - açmaya çalıştığımda- ağzımın kalın bir kumaşla bağlandığını fark ettim.

Anın telaşıyla vücuduma baktığımda kollarım ve bacaklarımında sandalyeye bağlı olduğunu fark ettim.

Olmayacağını bilsem bile bir umut çözülür belki diye kollarımı kımıldattım.

Tabiki de çözülmedi.

Tam o sırada kilitli olduğunu tahmin ettiğim kapı açıldı,tam da düşündüğüm gibi kilitliydi.

Bakışlarım karşımdaki kişiye düştüğünde sinirime hakim olamadım ve sinirle çırpınmaya başladım.

Thv: Sakin ol güzelim.

Böyle devam edersen düşeceksin.

Durmayıp çırpınmaya ve anlamsız sözler çığırmaya devam ettiğimde ellerini dizlerine koyarak bana doğru eğildi.

Thv: Ne demeye çalışıyorsun güzelim ?

Sanki ne dediğimi anlayacakmış gibi çığırdım.

Biraz bekledi ve tekrar konuştu.

Thv: Ahh anlamıyorum jeon

mmh bence ağzını açmalıyım ki doğru düzgün konuşabilesin ha ?

Ellerini dizlerinden çekip ağzımdaki kumaşı yavaşça çözdü.

JK: Sikeyim ! Deli misin lan sen

Her şey bitti şimdi de kaçırıp alıkoymak ne demek !

Parmağını dudağıma yerleştirip yavaşça dudaklarımı okşamaya başladı.

Başımı hızla geri çekerken kahkaha atarak konuştu.

Thv: Kafanı geri çekmen neye yarar jungkook ha ?

Zaten oltama takıldın kaçmak için çırpınsan neye yarar ?

JK: Sen kafayı yemişsin ! Deli herif !

Thv: Evet kafayı yedim jungkook delirdim jungkook hepsi senin yüzünden !

JK: Siktir lan ordan Piç herif !

Delirmişsin sen

Kafayı sıyırmışsın

aşağılık köpek

Hakeretlerimi sessizce dinlerken elindeki kumaşı tekrardan ağzıma bağladı, ne kadar çırpınsamda yine kurtulamamıştım lanet kumaştan.

Sinirden gözlerim kararırken taehyung odadan çoktan çıkmıştı.

Zzzzz

Gözlerimi açtığımda yatakta olduğumu fark etmem uzun sürmemişti.

Bu defa farklı bir odadaydım diğer odaya göre daha iç açıcı daha geniş bir oda.

Kalkmaya çalıştığımda kollarımın yatak başlığına bağlı olduğunu ve ayaklarımın da bağlı olduğunu gördüm.

Ama bu sefer ağzım bağlı değildi.

JK: Hepinizi sikeyim !

Delisiniz kafayı yemişsiniz hepiniz !

Çözün lan beni !

Ha ne zannediyorsunuz öyle kolayca adam kaçırabileceğinizi mi !?

Hoseok hyung beni evde bulamazsa hemen polise gider sizde cezaevini boylarsınız !

Çığlıklarım sonunda cevap aldığında kapı açıldığında içeriye yine taehyung girdi ama yanında jimin ile.

Thv: Yerinde olsam bu kadar umutlu olmazdım jungkook .

Hadi jiminshii söyle ona

Gözleriyle yüzümü inceledi ve devam etti.

Hadi jiminshii ona hoseoka gidip sizin barıştığınızı ve artık senin yanında kalma kararı aldığını söylediğini söyle.

Ona onu kimsenin aramadığını, kimsenin umrunda olmadığını söyle.

Duyduklarımla sinir kat sayım fazlasıyla artarken sessiz kalmamı sağlayan kişi jimin oldu.

Kahkaha atmaya başladığımda ikiside şaşkın bakışlarla bana döndü.

JK: Ah bakıyorum da jimin haklıymışsın sen her zaman beni düşündüğümden fazla hayal kırıklığına uğratabilirsin.

Şuan da yaptığın gibi.

Ama biliyor musun hayatımda ilk defa doğru bir karar verdim.

Hayatımda verdiğim tek doğru karar seni affetmememdi.

Affedilmeye değmezsin.

JM: Sen de haklıydın jungkook

Merak etme bundan sonra senden özür dilemek gibi bir niyetim yok çünkü biliyorum özür hiçbir şeyi düzeltmez.

JK: Beni alıkoymanız da hiçbir şeyi düzeltmez !

Thv: Yeter ! Jungkook böyle olmasını sen istedin bırak jiminle gelmeyi onu dinlemedin bile.

Seni zorla getirmekten başka şansım var mıydı ?

Söyle bakalım senin kalbini kazanmamın başka bir yolu var mıydı.

JK: Ne kalbi ne kazanması lan yaptıklarından sonra seni affetmemi nasıl bekliyorsun

Beni kaçırıp seni affetmemi nasıl bekliyorsun.

Gerçekten aklım almıyor neye bulaştım ben , tek günde hayatımın içine sıçmayı nasıl başardınız !

Sona doğru sesim iyice yükselirken sesimi kesmemi sağlayan şey jiminin tokatı oldu.

Gözlerim sinirle ve şokla irileşirken sinirlenen tek ben değildim.

Taehyungun jimini duvara itip suratına yumruğu çakması ışık hızında gerçekleşmişti.

Daha jiminden yediğim tokatın etkisinden çıkamazken jimin ile taehyungun aralarında başlayan kavgayla işler iyice çıkılmaz bir yol almıştı.



"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin