Selamm. Ben geldim 🧡
Yeni bölüm,yeni bölüm dediniz sizin için hızlıca yazdım. Umarım beğenirsiniz.
Ama bu bölüm geldi diye bir önceki arada kaynamasın. Okumayanlar oraya da uğramayı unutmayın.🍀
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın . 💚
****
Tolga:
" Hoşgeldin kanka! "Genç adam sinirle karşısındaki çocuğun yakalarına yapışırken sırtını duvara vurdu sertçe. Tolga hissettiği ağrıyla yüzünü buruştururken sinsi gülümsemesini yüzüne yerleştirmeyi ihmal etmemişti.
Berk:
" Şerefsiz misin oğlum sen?! Milletin evinin bahçesini fotoğraflayıp okul gruplarına atacak kadar düştün mü lan gerçekten?! "Tolga:
" Niye gizli gizli yürütmek hoşuna mı gidiyordu kanka ?! İpliğini pazara çıkardım diye mi bu sinirin ?! "Tolga yüzüne inen yumrukla sendelerken tekrar yakalarından tutulmasıyla düşmekten son anda kurtuldu.
Berk:
" Ne ipliği ne pazarı lan gerizekalı! Sen iyice saçmalamaya başladın ! "Berk yeniden vurmak için yumruğunu kaldırırken genç adamın ağzından çıkan cümlelerle sinirden deliye döndüğünü hissetti.
Tolga:
" Vur ! Vur lan! Bende gideyim Aybike'nin yanına sırf bana ders çalıştırdığın için Berk'in beni getirdiği hâle bak diyeyim ha ? Ne dersin? Zaten sana sinirli şu an. Kime inanır sana mı bana mı ? Vur hadi ya ! Belki pansuman da yapar yaralarıma ha!"Berk:
" KES ! KES SESİNİ! "Genç adam sıktığı yumruğunu çaresizce Tolga'nın başını yanındaki duvara vururken dizini adamın karnına geçirerek yere düşmesini sağladı.
Tolga yerde karnını tutarak acıyla kıvranırken birkaç tekmede daha savurdu genç adam.
Berk:
" GEBERTİRİM OĞLUM SENİ! NE PANSUMANI LAN! SENİ O PİS HAYALLERİNİN İÇİNE GÖMERİM!"Son olarak genç adamın yanına çömelip çenesini sıkarak kendisine bakmasını sağladı.Son cümlelerini de söyledikten sonra çenesini hızla bırakarak çıkışa doğru adımladı.
Berk:
" Allah senin belanı versin! Uzak dur bizden! Bir gün bu hırsın yüzünden kendi sonunu kendin getireceksin şerefsiz! "Tolga yerde kıvranırken iğrenç bir kahkaha atarak çıkışa doğru adımlayan kızılın arkasından tüm gücüyle bağırdı.
Tolga:
" Ben yanarsam hepinizi yakarım kanka! "✨
Ceren:
"Selam Aybik! "Aybike sinirle genç kızın dibine girip gözlerinin içine baktı.
Aybike:
" Başlatma selamına da sabahına da ! Ne yüzsüz bir şey çıktın sen ya?! Hoşlandığını söyledin ret yedin, arkadaş olmak istedin ret yedin. Doymadın mı artık?! Sen çeksene elini de gözünü de Berk'le olan ilişkimden !"Ceren sinsice gülümseyerek kıza baktı.
Ceren:
" Fotoğraflara bakılırsa kimin çekileceği de kimin yüzsüz olduğu da belli ama sen bilir- "Genç kız yüzüne inen tokatla devam edemezken sinirle yana savrulan başını kaldırıp kıza döndü yeniden.
Ceren:
" Ne o gerçekler acıttı mı yoksa? Eğer benimle yakın olursa senin rahatsız olacağını farkında. Ama uzak durmadı. Galiba bu farkındalık benim etkime kapılana kadarmış. En başta dediğim gibi senden sıkılıp benden hoşlanmaya başladı bile belli ki ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopamıyorum Senden / AyBer
Cerita PendekBirbirlerine aşkla bağlı iki genci ayırmaya saplantılı bir aşığın gücü yeter mi ? Bir Berk var yanımda olan, onu da almanıza izin vermem. Zorluklarla sınanan iki aşığın hikâyesi. Kopamıyorum senden...