Sinan'ın ağzından
Elif'in havuzun içinde bilerek kaldığını sanıyodum taki sudan köpüklerin çıktığını görene kadar...hemen suya atladım ve Elif'i belinden kavrayarak havuzdan çıkardımSinan: Elif Elif (!) beni duyuyo musun ?
Galiba fazla su yutmuştu o an hiçbiseyi düşünmeden suni teneffüs yaptım ve Elif ani bi şekilde kalkarak beni başından itti.
Elif: napiyosun be
Sinan: boğuluyodun
Elif: senin yüzünden
Sinan: sen attın havuza bizi kızım, nesi benim suçum
Elif:bilekligim nerde?
Sinan:gel ilk önce üstünü değiştirelim,hasta olucaksin
Elif: Eve gitsem iyi olucak gerçekten
Sinan: Elif'i kolundan tuttum ve, eviniz uzak biliyorum en azından burda bişeyler giyin sonra hemen gidersin.
Elif: Sinan'ın dediğini mantıklı bulmuştum o yüzden teklifini kabul ettimElif'i odama çıkarmış ve üstüne giymesi için bi t-shirt ve short vermistim
Elif: akşam akşam yaşadıklarıma bak ya, şimdi gel de bunu babama açıkla ne dicem; "şey babacim ben annemden bana kalan tek şeyi lanet bir parti gecesinde kaybettim de ve tesadüfe bak ben o gece üvey kardeşim olucak sinan'la tanismistim ve yine şansa bak ki bilekligimi onun arabasında düşürmüşum veeee yetmiyomus gibi burda birbirimizi tanimiyomus gibi yaptık ayrıca ondan bilekligimi almaya çalışırken de havuzu boyladik" oh bee rahatladım.
*Üstümü giyinmiş kendi kendime konusyoken sinan birden içeriye daldı.*
Sinan: Elifi o şekilde görünce alttan alttan sırıtmaya başladım, oldu mu yani kıyafetler.
Elif: gülme!
Sinan: Yakışmış istersen senin olsunlar
Elif: lütfen artık bilekligimi verir misin? Benim için önemini anlattım.
Sinan: asıl konuya gelelim diyosun, olur oda olur
Elif: ya az önce ölüyodum şu saçma oyunun yüzünden
Sinan: son iki günde iki kere hayatını kurtardım defter mi tutsam ne?
Elif: şuan şaka kaldircak durumda değilim.
Sinan:tamaam,bak Elif sana karşı dürüst olucam ben bu evliliği onaylamiyorum ve annem beni asla dinlemiyo bu yüzden bana yardımcı olmani istiyorum, babanı ikna et ve evlilikten vazgeçir.
Elif: birbirlerini seviyolar bırakta hayatlarını yaşasınlar Sinan, dedim naif bir ses tonuyla
Sinan: ben istemiyorum
Elif:beni karıştırma işine lütfen,ben babamın mutluluğuna köstek olucak bi evlat değilim.
Sinan: bilekliği unut o zaman, odadan cikicakken kolumu tuttu
Elif:beni resmen tehdit ediyosun
Sinan: hayır seninle iyi anlasabiliriz diyorum
Elif:iyi anlaşmamız için senin dediklerine mi uymam gerekiyor pardon ama benim buna ihtiyacım yok
Sinan:bak elif önce şunu bi kabul edelim bana şuan ihtiyacın var çünkü o çok değerli bilekligin bende o yüzden diyorum ki iyi kızsın aramızda herhangi bir sorun çıkmasın gel birlikte hareket edelim.
Elif: Sinan emin ol seni anlıyorum ama ben babama yalan söyleyemem, onu kandiramam.
Sinan:peki, sen tercihini yaptığına göre benden bu kadar.
Elif:dur napicaksin bilekligimi
Sinan:bilmem belki kanalizasyona atarim yada koparirim falan daha karar vermedim.
Elif: annemden bana kalan tek şey diyorum bunu bile bile bu kötülüğü yapicak mısın?
Sinan:sinirme hakim olamamış ve Elif'in üstüne yürümüştüm,annemde babamdan bana kalan tek kişi onun böyle gelip geçici bi heves için soyadını değiştirmesine izin vermem anlıyor musun?
Elif: ne dicegimi bilememistim zaten benim konuşmama fırsat gelmeden sesleri duyan gamze abla ve babam odaya girmişti.Engin: tedirgin bi şekilde, kızım noluyo burda, iyi misin?
Gamze: Sinan ne yaptın sen
Sinan:ne yaptım öyle mi, çok iyi ya
Engin: kızıma sıkıca sarılmış ve çaresizce ağzından çıkan cümleyi bekliyordum, konuşsana kızım
Elif:Baba tamam iyiyim,biz bahçede yürüyorduk sonra ayağım kaydi havuza düştüm Sinan da sağolsun kurtardı beni.
Engin: mahçup bi şekilde Sinan'a baktım ve omzuna dokundum, özür dilerim sizi burda bu şekilde görünce-
Sinan: sorun değil şimdi odamdan çıkar mısınız?
Engin:biz en iysi gidelim artık.
Gamze: özür dilerim hayatım