Таксі приїхало до клубу "Marquee". Неонова вивіска горіла яскравим червоним кольором. Заплативши, ми вийшли з машини. Біля входу до нічного закладу стояли двоє охоронців. Також була досить велика черга, яка складалася з молодих дівчат в красивих нарядах та, різних за віком та стилю, чоловіках.
—Яка довга тут черга!—похникала я до Тоні. Вона, натомість, навіть не дослухала мене, а зразу потягнула за руку в кінець черги.
—Не розкисай! Тут постояти потрібно декілька хвилин!
—Не думала, що ти такий шанувальник клубів. По тобі і не скажеш.—Брайт повернулася до мене і знизала плечима.
—Можна сказати, що я веду двійне життя. Мене це ніяк не бентежить.
—Боюсь уявити, що ще ти вмієш.—нервово усміхнулась я.
—Не переживай ти так. Нічого протизаконного. Тому можеш спати спокійно!—сказала дівчина і в цей момент черга дійшла до нас. Охоронець оглядів нас з ніг до голови та пропустив. І це все? Спокійно можна і ножа принести під платтям. Надіюся такого ніхто не зробив.
Поки я думала, ми вже пройшли по невеличкому темному коридору та вийшли в просторий зал. Тут було все, як у звичайних нічних закладах: барна стійка, біля якої розташовані пару стільців, столики вздовж периметру та всередині танцювальний майданчик. Також, я побачила сходи які вели на другий поверх. Та не встигла я розгледіти, що там знаходиться, як Тоня почала тягнути мене в сторону барної стійки. Дівчина сіла на стілець і я поруч з нею. До нас повернувся досить молодий та симпатичний хлопець. Тут, напевно, і працює мій брат.
—Що будете замовляти, красуні? Можу запропонувати напій «Абсент». Кажуть, він є чудовим лікарством від розбитого серця.—сказав бармен і підморгнув.
—А звідки Ви взяли, що в нас розбиті серця?—спитала я, вигнувши брову.
—Ну...ви прийшли двоє, без партнерів і ось я подумав.—спокійно відповів бармен, паралельно роблячи коктейль.
—На жаль, або ж на щастя, Ви не вгадали. Просто двоє красивих дівчат вирішили відпочити.—на цей раз відповіла Брайт.—А ось на рахунок замовлення... Нам, будь ласка, два коктейлі «Mango Daiquirі» . Ти ж не проти?—звернула дівчина до мене, на що я згідно кивнула. Прийнявши замовлення, бармен почав додавати різні інгредієнти в шейкер. Перемішавши та виливши оранжеву рідину у два бокала, він поставив їх перед нами та продовжив приймати замовлення у інших відвідувачів.
Попиваючи напої, ми з Тонею говорили про все на світі. Виявилося, що в нас дуже багато спільних тем. Ми сміялися, попивали коктейлі та разом відшивали хлопців, які добродушно хотіли нас пригостити. Я давно не відчувала себе так.....розслаблено? Скоріше за все, алкоголь який був випитий з декількох різних напоїв вже дав про себе знати.
Та ось мій погляд спрямовується на вхід клубу. І я застигаю з протягнутим бокалом в руках. Біля входу стояла вся банда Роджерса. Вони зразу пішли на другий поверх, де, як я вже зрозуміла, знаходилися VIP-зони. Але Бен, враз побачивши мене, сказав щось Ітану і той подивився на нас, а саме в мої очі. На щастя, наш зоровий контакт протривав не довго. Хлопець з іншими пішов догори, а Паркер в нашу сторону.
—Ти все ж таки прийшла!—підходить він і дружелюбно посміхається та вітається з Брайт.—Я надіюся, що ти обслужив цих прекрасних дам по вищому рівню.-сказав Паркер до бармена, за що я штовхаю його ліктем і він знов подився на мене. Враз він задумався і його очі засяяли, ніби придумали фантастичну ідею.—Слухайте! Раз ви тут двоє без компанії, то я насмілюся запросити вас провести цей вечір і нашій банді.
Я дуже здивувалася від такої пропозиції, як і Тоня, яка була в шоці, що хлопець, який знущався над нею, тепер пропонує провести з ними час. Мені було добре і без них, тому я вже хотіла відмовити, та згадавши слова Олівії вирішила погодитися. Надіюся, Брайт не дуже образиться. Мені і самій не дуже комфортно знаходитися в їхньому окрузі, але так потрібно.
—Досить заманлива пропозиція, якою ми скористаємося.—легко сказала я і усмішка Бена стала ще ширша. Він зробив замовлення в бармена, взяв нас двох за руки і повів догори.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Випробування життя |18+
Misterio / SuspensoЕвелін Мерфі - дівчина із загадковим минулим, звичайним, спокійним теперішнім і не відомо яким майбутнім. Дівчина, близька людина якої покінчила життя самогубством... Але це справді так, чи за цим заховується жахлива правда? Все це потрібно розгадат...