Sveiki, mielieji draugai ir nedraugai, kolegos ir pro šalį keliaujantys asmenys!
Šis albumas buvo sukurtas prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, kai man buvo šešiolika metų ir mėgavausi paskutiniais paauglystės metais. Albumas gyvavo metus laiko, bet paskui, 2020 metais, pašalinau jį iš viešumos.
Šiandien naršydama po savo juodraščius, esančius Wattpad'e ( jau kurį laiką bandau išlipti iš savo rašymo bloko, bet vis dar esu jame, todėl ieškojau juodraščių, kurie man padėtų pajudėti pirmyn ), atradau šį seną, apdulkėjusį albumą ir jį pervarčius, sumaniau, kad reikia jį sugrąžinti į viešumą. Nežinau, kodėl. Užėjo toks noras, tai tą ir darau.
Tiesą sakant, šis albumas buvo sukurtas kalbėti apie ir dalintis visokiais niekučiais, smulkmenomis, " sh*t post'ais " (atsiprašau, kad nelietuviškos kabutės, rašau tiesiai per Wattpad'ą), visokiais atsakymais į užduotus klausimus, naujienomis ar pranešimais apie mano kūrinius.
Jo paskirtis išlikt tokia pati, kokia ir buvo prieš tai. Nieko nekeisiu. Tik šį kartą planuoju viską kelti tvarkingiau ir ne taip chaotiškai, kaip buvo prieš tai :D
Žinoma, per tiek laiko pasikeičiau ir aš, ir mano mąstysena, ir mano požiūris į pasaulį, tačiau mano meilė fandom'ams, serialams, filmams, knygoms, rašymui - niekur nedingo, tik paaugo ir ji dabar kur kas didesnė nei buvo prieš tai.
Taigi, galit manęs klausti įvairių klausimų, į kuriuos pabandysiu atsakyti, galite paklausti ir mano nuomonės tam tikra tema ar diskusinio klausimo, iš kurio kiltų kokia nors diskusija ir prie jos galėtų prisijungti visi kiti komentarų skilties dėka. Vienu žodžiu, stengsiuosi su jumis pabendrauti šalia " sh*t post'inimo " ir kitų dalykų ;)
P.S. šiame albume nesistengsiu laikytis visų lietuvių kalbos normų ir taisyklių. Čia noriu būti laisva lyg paukštė, todėl bus ir žargono, ir parašysiu ką nors anglų kalba. Visko čia bus.
KAMU SEDANG MEMBACA
✍ VISKAS APIE NIEKĄ | RANDOM
AcakAlbumas, kuriame viskas apie nieką. Naujienos, pranešimai, klausimai, atsakymai, diskusijos ir memes ir sh*t post'ai.