JeongWoo Başlangıcı

605 29 8
                                    

Yurda geldik ve hala el eleydik. Asla birakmayacakmisiz gibi sıkı sıkı tutuyorduk. Angel ve Jeongmin ileride ki bankta konuşuyorlardı. Onlara görünmek istemedik ve ağaçların aralarında sessizce geçmeyi çalıştık.
-Youngmin!
Tabi gorucek 1. 80 çocuk! Jeongmin seslenmesen ölürsün di mi! Youngmin:
-Burda bekle seni görmedi!
Beni duvara yaklastirdi ve birden ortaya cikti.
-Jeongmin! Gözlerin çok iyiymiş!
-Ne işin var orda?
-Sizi merak ettim. Ne konustugunuzu.
-Lexi'yle mi?
-O'nuda mı gordun?
-Aynanın yanından geçmeye çalışıyorsunuz. Aynalarda benden başka birşey görünce görünce dikkatim dagiliyo! Youngmin etrafina bakti ve ayna aradı.
-Ne aynası.? Yana felan yok!
-Arabayı görmüyor musun? O arkaya kontrol etmek için kullanılan aynadan gördüm.
-Yuh! O küçücük şeyden mi?
-Ayna söz konusu!
Yerimden çıktım ve yanlarına gittim. Angel bana dondu:
-V yi gördün mu?
-Hayır! En son sevgilisiyleydi.
- Minzy mi? Tamam o zaman sorun yok.
Direk anladı ve farklı bir tepki vermedi. Şaka gibi. 2 kardeş beni delirtmek için var resmen! Dikkatimi dagitmaliydim. Tekrar ağlarım yoksa!
-Şey ben biraz yorgunum. Yatıp uyicam, izninizle!
Arkamı döndüm ve yavaşça kız yurduna yürümeye başladım. Youngmin arkamdan geldi:
-Nereye gidiyorsun hemen?
-Uyumaya!
-Nerde?
-Yurtta!
-Bizimkine gel! Bugün V'ye guvenmiyorum. Gelip sana yaklasmayi deniyecektir. Yanımda olmanı istiyorum.
Elimi tuttu ve kendi yurtlarina götürdü. Kapıdan girer girmez karşımıza V çıkmıştı! Onu görmezden geldik ve Boyfriend'in kaldığı odaya gittik. Içeride Kwangmin ve Minwoo vardı. Ikiside bizi görünce konusmayi bırakıp kendilerine çeki düzen verdiler.
Minwoo şaşkın sekilde:
-Youngmin Lexi'yi niye getirdin?
-Bu gece burda kalicak!
-Ne? Yurt kuralları var ama!
-Kaçak olucak o zaman!
-Hangi yatakta! 6 tane yatak var. Hepsi tek kişilik ve hepsi de sahipli.
-Bir fikrim var tabikide!
-Neymiş o?
Youngmin sinsice gülmeye başladı. Kapı açıldı ve Donghyun ile Hyunseong da geldi. Onlara da anlattıktan sonra Minwoo:
-Fikrine gel artık!
-Senin yatağın ve benimkini birlestiricez. Ben Lexi'yle yaticam sende bmbiriyle sıkışıcaksın!
-Nee? Neden ben?
-Çünkü zayifsin!
-Jeongmin yapsın! Oda küçük!
-Zayıf ve küçük çok güzel! Ikiniz yatin!
-Ben öyle demedim!
-Sanki Jeongmin'den rahatsız olacaksın. Birbirinizin herşeyini biliyorsunuz.
-Aramızda birşey var!
-Bak ışte madem sevgilisiniz, yaparsınız birlikte.
Minwoo Youngmin'in omzuna vurdu.
-Fesatlasma Youngmin! Öyle birşey demedim.
-Neyse iste!
Youngmin'in dediğini yapıp Minwoo'nun yatağını yaklastirdilar ve Minwoo'nun eline yastığı verdiler. Minwoo Jeongmin'i uyurken rahatsız etmek istemediği için onun yatagina yatmayi kabul etmedi ve yere yattı. Lambaları kapattıktan sonra loş bir ışık vardı. Youngmin ile yattığımız yerden birbirimize bakıyorduk. Gece 2-3 olmuştu. Jeongmin odanın kapısını açtı. Tam yatağına yönelip yürüyordu ki yerdeki şahısa takılıp düştü.
-Aa! Jeongmin dikkat etsene!
-Kalk yanıma gel! Yerde yatma hasta olursun!
-Rahatsız ederim!
-Kalk dedim!
Jeongmin önce kendini sonra Minwoo'yu yerden kaldırdı ve yatağa geçip uyudular.

Yeni Üye - BangtanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin