Naruto uzun zamandır alışık olduğu kapıyı tıklattı. Ne kadar bir yılı geçik süredir bu kapıyı aralıklı olarak görüyor olsa da hala heyecanlanıyordu. Kapıyı tıklattı ve açılmasını bekledi.
Kapının arkasından duyulması için içeri seslendi. ''Uchiha Sasuke için iki paket var! Biri akşam çıkacağı randevu için, diğeri kahvaltı-'' Ve kapı açılınca Naruto'nun sözü yarım kaldı.
Karşısında daha önce görmediği biri vardı. Beyaz tenli, siyah çekik gözlü, uzun ve düz siyah saçlı ve üstünde de elbiseye benzer bir kıyafet vardı. Erkek mi kadın mı anlaşılmıyordu.
''Ah teşekkürler. Kolay gelsin.'' Ve paketleri Naruto'nun elinden alarak kapıyı kapattı. Naruto da sadece kapının arkasındaki kadın-erkeğin sesini duydu. ''Sasuke! Sana kargo geldi!''
Sasuke cevap vermiş olmalıydı ama Naruto sadece az önce kapıyı açan kişinin sesini duydu o kadar. ''Bilmiyorum, yüzüne bakmadım!''
Kapı tekrar açıldığında Naruto hala şaşkınlıkla olduğu yerde dikiliyordu. Kadın-erkek kapıya yaslanarak ürkütücü bir şekilde sırıttı ve Naruto'yu süzdü. ''Kaslı, sarışın, kaslı, mavi gözlü, yakışıklı ve kaslı. Ah, ayrıca kaslı. Seni tanıyorum sanki. Model misin?''
''O Naruto, içeri al.'' Sasuke mutfaktan kafasını uzattı ve kapıya öpücük gönderdi. ''Hoşgeldin hayatım!''
''Be-be-ben...'' Diye kekeledi Naruto ve ayakkabılarını çıkararak içeri girdi. Kapı da arkasından kapandığında az önce gördüğü kişi bu sefer önüne adımladı ve elini uzattı. ''Ben Orochimaru. Sasuke'nin üvey babasıyım. Sen Sasuke'nin sevgilisi misin?''
''Aa, şey. Galiba öyleyim.'' Naruto ona uzatılan eli sıktı. ''Ben Naruto-''
''Uzumaki. Biliyorum. Deden çocukluk arkadaşımdı. Jiraiya'nın torunusun, değil mi?''
''Öyleyim. Memnun oldum.'' Dedi Naruto gülümseyerek. ''Ben gitsem daha iyi olur. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Rahatsızlık vermek istemem.''
''Hayır tabiki de! Bizimle kahvaltı etmeden seni asla salmam!'' Orochimaru Naruto'nun koluna girerek onu mutfağa çekeledi ama kolundaki kasları sıkmadan da edemedi. ''Sasuke aynı bana benziyor. Hep en iyi parçaları yakalar.''
Babasının sözünü duyan Sasuke sitem etti. ''Baba! Onu rahat bırakır mısın?''
''Sıkılana kadar olmaz. Hadi bakalım, bana söyleyin. Hanginiz üstte?''
''Baba!'' Sasuke sitemle pişirdiği yumurtayı sertçe masaya bıraktı. ''Sana akşam meşgul olacağımı söyledim. Neden hala gitmiyorsun?''
''Yarın uçağım kalkıyor. Zaten son bir kaç aydır ülke dışındaydım. Neden bu günü seninle geçirmemi istemiyorsun?''
"Planlarım var."
"Erteleyemez misiniz?" Orochimaru cevap istercesine Naruto'ya baktı ama Sasuke onun yerine cevap verdi. "Erteleyemeyiz. Sende kendi işlerini erteleyip ülkeye döneli iki hafta olmasına rağmen daha bugün yanıma uğrayabildin ne de olsa."
"Ne kadar yoğun olduğumu biliyorsun."
"Bende yoğunum baba. Üzgünüm." Sasuke babasının önüne çay bardağını sertçe koydu ve tezgahın üstündeki sigarası ile çakmağını alarak balkona çıktı.
Naruto ne yapacağını bilemeyerek hareketsiz kaldı. Orochimaru da şakaklarını ovaladı ve bir kaç kere derin nefes aldı. "Belki de gitmeliyim."
"Siz kahvaltıya başlayın efendim," dedi Naruto. "Ben onu hemen getireceğim."
Naruto balkon kapısını açıp dışarı çıktığında Sasuke çoktan sigarasını yakmıştı bile. Yavrular ayaklarına dolanıyor olsa bile tepki vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfiction05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)