2. sezon 8. bölüm

483 79 81
                                    

"Yani diyorsun ki, Hyunjin beni sevmeseydi, ölürdüm. Onun sevgisi yüzünden öldüğüm evrenlerin tam aksine.."

- ⭐ -

"Kaybettin! En utanç verici anını anlat." Jenga taşlarını devirmiş olan Hyunjin'e karşı gülerek konuştu Seungmin. Hyunjin mızmızlanacağı sırada da onu susturup ekledi. "Yapmayacaksan oyunun sonundaki cezayı bekleyebilirsin. Son 2 tur kaldı zaten."

"Pekala." Dedi Hyunjin. 8 tur oynamışlardı ve henüz yenilmeyen tek kişi Seungmin'di. Soruya cevap vermeyen ilk kişi de kendi olduğundan, cezayı henüz bilmiyordu.

Bir sonraki turda taşları deviren kişi Chris olmuştu. Hiç kaybetmeyen kişi olarak soru sorma önceliği Seungmin'de olduğundan, bu defa odağını Chris'e çevirdi ve sordu. "Hyung beni seviyor musun?"

"Hadi ama adil değil, bana giydiğim donun rengini sormuştun." Minho mızmızlanınca Chris kıkırdadı ve ekledi. "Hepiniz üst üste yenilince soracak sorusu kalmamış olmalı. Seviyorum elbette."

"Oh soruyu zorlaştırmalıyım öyleyse. En çok kimi seviyorsun?"

"En çok.. seni sevdiğimi söyleyebilirim evet, çünkü sen bariz daha olgunsun ve beni yormuyorsun." Chris'in yanıtıyla yüzünü buruşturdu Jisung ve ekledi. "Hooo soruyu o sordu diye yalan söylüyorsun değil mi? En çok beni seviyor elbette."

"O kadar seviyorum ki, keşke sesini kısabilsem diyorum sürekli." Chris'in gözlerini devirerek konuşmasıyla kıkırdadılar.

Şimdi son turdalardı. Bu defa taşları deviren kişi Jeongin olmuştu. Cevap veremeyeceğini umarak sordu Seungmin. "Aramızda haz etmediğin biri var mı?"

Jeongin bir süre sessiz kaldı, Hyunjin'le göz göze geldiğinde önüne döndü ve yanıtladı. "Birden fazla kişi var."

Onun yanıtıyla salonda sessizlik oluşmuştu. Haz etmediği kişileri az çok biliyordu herkes dolayısıyla gerilmişti ortam. Konuyu dağıtmak için Seungmin girdi lafa. "Oh sadece Hyunjin ceza alıyor, ceza pepero oyunu olduğu için bir kaybedene daha ihtiyaç var, taş kağıt makas oynayalım, ya da Hyunjin karar verebilir kiminle oynayacağına."

"Felix'le oynayacağım öyleyse."

"Bu sana ceza mı ki?" Diye sorunca Jisung, Changbin telefonunu açtı ve ekledi. "Öyleyse videonuzu çekeceğim."

"Ya neden videomuzu çekiyorsun, ya menajer görürse?"

"1 hafta sonra sileceğim, 1 hafta boyunca ayakçılığımızı yapman için seni videoyla tehtit edeceğiz." Hyunjin'e karşı Changbin yanıtlayınca, Seungmin şaşkınca ekledi. "Woaah çok kurnazsın ama mantıklı. 1 hafta boyunca kölemiz olacaksın."

"Sanki yayınlayabilirsin, bu grup dördüncü bir skandalı kaldırmaz ama her neyse, kabul ediyorum." Dedi Hyunjin ve krakeri Felix'in dudaklarının arasına yerleştirdi. Diğer ucunu da kendi dudaklarının arasına alıp yaklaşmaya başladı.

Felix sessiz ve çekingendi çünkü onlar hala sevgili değildi. Minho taburcu olup Hyunjin'e ilişkiye girmeleri konusunda cesaret vermesinin üzerinden 2 ay geçmişti ama Hyunjin hala cesaretini toplayamamıştı. Çekiniyordu ve kafasına takıyordu Felix. Her an soğuyacakmış gibi hissettiğinden kendi başına yaklaşıp sarılamıyordu bile.

Belki soğumuştur diye düşünüyordu, onun hislerini bilmemek paronayaklaştırıyordu belki de. O düşüncelerine dalmışken, Hyunjin çoktan neredeyse yolun sonuna gelmişti. Felix'in öyle kaldığı için içi daralırken, Hyunjin kalan krakeri de ısırdı ve dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu.

HYPNOTHERAPY/ HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin