ARKADAŞLAR ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN YAZMAYA ÇALIŞIYORUM .UMARIM BEĞENİRSİNİZ BAZILARINIZIN YORUMLARINA CEVAP VEREMİYORUM .HATA GÖSTERİYO NOLUR YANLIŞ ANLAMAYIN .BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE YORUM ATMIŞTIM İLK BAKTIĞIMDA KİTABIM 118.SIRADAYDI SONRADA 2 . SIRADA OLDU ANLAMADIM AMA SANIRIM WATTPADİM KAFAYI YEDİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ .
Daela baktığımda sinirden kuduruyomuş gibiydi.Yavaş adımlarıyla adama yaklaştığında üstüne doğru yürüyerek kısık sesiyle konuştu.
-Eğer ona bir daha dokunursan seni çok kötü yaparım.
Dael kaşlarını çatmış bir şekilde adama bakmaya devam ederken adam büyük bi kahkaha patlattı .
-Sen beni tehditmi ediyosun ?
-Bunu tehdit olarakmı algılıyosun ?
Daela baktığımda sanki her an adamın üstüne atlayacak gibi bi hali vardı .O yüzden bu olayın büyümesine izin vermeyerek Daelın yanına gidip kolundan tutup onu uzaklaştırmak istedim.
-Tamam gidelim artık .
Kolunu tuttuğumda ilk önce koluna sonrada gözlerimin içine baktı .Şaşırmıştı bu durumu beklemiyodu kolunu tutmamı .Dael adama son bir bakış attıktan sonra arkasına bakmadan benimle birlikte yürüdü .Onu ağaçların olduğu yere götürdüğümde gülerek benimle konuştu .
-Kolumu tuttun ?
Kaşlarımı çatmış bir şekilde Daela bakıyordum .En sonunda dayanamayıp dalga geçercesine konuştum .
-Eee nolmuş ?
Tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana baktı
-Seviyosun beni .
Büyük bi kahkaha attım.
-Hayır sevmiyorum .
Şuanki konuşma durumumuz çok saçma.Bi kolunu tuttum diye onu sevdiğimi sandı .
-Peki o zaman niye o adamla kavga etmemi istemedin ?
Derin bir nefes aldım ve kollarımı birleştirdim.
-Benim yüzümden kavga etmenizi istemedim o yüzden .Yani en ufak bi şekilden seni sevdiğimi filan sanma .
Sesim çok ciddi çıkmıştı .Onunla konuşmak bile sinirimi bozuyordu.
-Zaten artık beni sevmen ilgilendirmiyo beni .Yani kimi seversen sev .Mesela Tom gibi.
Kaşlarımı iyice çatıp ona baktım ne diyodu bu ne Tomu ?
-Yine saçmalıyosun .
-Hayır saçmalamıyorum .
Kollarımı birleştirmeyi bırakıp serbest bıraktıktan sonra sert yüz ifademle konuşmaya başladım.
-Ne düşünüyosan düşün .Ama keşke seninle çıkmak yerine hala Tomla birlikte olsaydım.
Evet Tomu özledim çünkü o Daeldan bin kat daha iyiydi.
-Keşke bende Bessyi hiç bırakmasaydım .
Yüzüme gıcık bi gülümsememi yaydım .
-Ne zaman bıraktın ki zaten ?
Kaşlarını çatmaya devam ederken konuşmasına izin vermeyerek hızla oradan uzaklaştım .Belindanın yanına gidemezdim.Çünkü eski en yakın arkadaşıma saldırmıştım .Ve o hala orda. Ama Daela o kadar sinirliydim ki belkide ilk defa bu kadar ciddi konuşmuştuk .Ama şunu anladımki ne ben onu ne o beni sevmiyordu .Belkide ikimiz içinde böylesi daha iyiydi ama bilmiyorum .Odama geldiğimde ayakkabılarımı hızla çıkarıp salona geçtim .Belkide bu sefer sinirden ağlıycaktım .İçimde delicesine hırs ve öfke vardı. Beni kuklası gibi oynatamazdı artık .O yüzden saçlarımı sinirle arkaya atıp ayaklarımı vura vura kapının önüne geldim ve ayakkabılarımı sinirli bir şekilde giydim .Sınırlı ve hızlı bir şekilde yürümeye devam ederken Dael ve Bessyi gördüm .Ve gördüğüm durum belkide şuan beni çileden çıkarabilirdi .Dael Bessyi ağaca dayayıp kollarının arasına almış bir şekilde gülerek konuşuyolardı .Ne konuştuklarını duyamıyordum ama onları görünce daha da bi hırslanmıştım.Onların görmüyceği bir şekilde bakarken aklıma çok iyi fikirler gelmişti.Dael Bessyle barıştığına göre bende Tomla barışabilirdim .Yani hayatım okulun ilk günlerine dönücekti.Bir banka oturup telefonumu cebimden çıkardım ve Toma mesaj attım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...