2 YIL SONRA

25 0 0
                                    

Koskoca 2 yıl geçti kolay mı? Sevilmediğin yerde durmak acı çekmek. Tabii bu yüzden onlara teşekkür etmeliyim çünkü benim güçlü olmama sebep oldu. Doğduğu zaman hiçbir kadın güçlü değildir yaşadığı şeyler onu güçlü yapar. Neyse. Mutluyum çünkü... Istanbul'da bir liseye kaydoldum. Teog güzel geçmişti. Bunların yanında ailemden kurtuluyorum. Şuan valizimi topluyorum. En sevdiğim şey yatağım ama onu yanıma alamam. Onun yerine yastıklarımı ve pijamalarımı aldım.
2 SAAT SONRA
Havaalanına geldik. Daha önce eşyalarımı yerleştirmek için istanbul a gitmiştim o yüzden ailem gelmiycek şimdi. Sonunda kendi hayatımı tamamen ayırdım biyolojik katkılardan. Uçağa binerken sahte hüzünü kullandık. Oscar ödülü almaya gidiyor bu iş . Işte burdan kurtuluyorum. Normalde Muğla'yı,Köyceğiz'i çok seviyorum. Beni özgür hissettiriyor. Ama aileme olan kin beni burdan uzak tuttu. Uçakta yerimi bulup oturdum. Yanıma kim oturcak acaba? Kafamı cama dayamış arkama bakmadan nasıl kolay gidebildiğimi düşünüyordum yanımdan gelen sesle irkildim.
×:Çok şanslısın hem benim hem de camın yanına oturuyorsun.
S:Hıı?
×:Türkçen baya iyi sanırım.
Algılamamı kaybettim sanırım.
×:Ben Ali.
S:Sıla
A:Güzel. Nerelisin?
S:Muğla/Köyceğiz sen?
A:Izmir.
Sohbet böyle devam ederken aklıma takılan soruyu sordum.
S:Nerde oturuyorsun ve kaç yaşındasın?
A:GÜL apartmanında oturuyorum ve 16 yaşındayım. Aynı soruları ben sana sorayım.
S:Ben de aynı apartmanda oturuyorum ve 15 yaşındayım.
A:Hangi daire?
S:9.
A:Ciddi misin? Benim de 8.
S:Komşu.
A:Komşu. Herkes senin yerinde olmak isterdi.
S:Kendimi fazla beğenen biriyle komşu olmayı mı?
A:Kısa bir süre sonra anlarsın.
S:Görürüz.
A:Görürüz.
Bir anda uçak sallanmaya başladı. Kulağım uğuldadığından dolayı pilotun sesini duyamadım. Yanımdan gelen kahkaha sesi beni bitiriyordu.
A:Çok mu korktun?
S:Korktuğumu kim söyledi? Ben sen miyim?
A:Oww! Atarlı ergen.
S:Hıı!
A:Tamam.Birlikte gidelim mi eve?
S:Olur.
A:Gel inelim.
Cevap vermeden kafamı salladım.
Uçaktan indik.Valizimi o taşıyacaktı ama izin vermedim. Keşke verseydim. Şuan yıkılmış olmazdım.
A:Bücür
S:Sensin bücür.
Bana elini uzatirken konuşmaya devam ediyordu.
A: Yaa evet.
Valizimi elimden aldı.
S:Teşekkür ederim dememi bekleme.
A:Aferin benim gibisin.
S:Benim kadar yalnız mısın?
Neden bunu dediğimi bilmiyorum ama işte dedim ve sesim titrek çıkmıştı. Bir anda böyle olmama anlam veremedim. Ben onun gözünde güçsüz olmamalıydım.
Ali'den
Yanlış bişey mi dedim acaba? Hayır o değil ben bu kızın yanında nasıl kahka attım ya? Ben tebessüm bile etmezdim ki? Ben neden bu kızın yanında babamın pisliklerinden kurtulmak için can atıyordum?
A:Yanlış bişey mi dedim?
S: Hayır aklıma bişey geldi.
A:Peki gidelim evde konuşuruz.
S:Tamam.
Birisi gelip Sıla'nın koluna yapıştı. O her kimse sikicektim onu. Sıla arkasını döndüğünde şaşkınlığı daha da arttı. Normal bir durumda olsa onu öpücüklere boğardım. Ne diyorum ben ya?
S: Mert?
M:Bizden kurtulamazsın.
Sıla'nın gözünde bir anlığına da olsa çaresizliği gördüm ve bu benim için yeterli bir sebepti. Hızlıca Mert dediği çocuğun boynuna yapıştım. Sıla'nın sesiyle kendimi durdurdum. M: Görüşücez.
A:Bekle görüşceniz.
Bunun üzerine Sıla dik durmaya çalıştı. Onu da alıp ordan uzaklaştım.
1SAAT SONRA
Ilk onun evine gittik. Bana herşeyi anlatmasını istedim.
S:Sana niye anlatayım?
A:Çünkü bana inanıyorsun.
S:İnanmak mı güvenmek mi?
A:Güvenmek.
S:O zaman anlatayım.
A:Kararını bu mu değiştirdi?
S:Sayılır. Senin amacını bilmem için tanımam lazım.
A:Benim de sana herşeyi anlatmamı istiyorsun?
S:Evet.
A:Sen başla.
S:Annem beni sevmiyor babam kendi keyfinde annemin psikolojik rahatsızlıkları benim doğduğum döneme denk geliyor bunun suçlusu bemi görüyor yaşadığı tüm olayların suçlusu beni görüyor kardeşim var ikisi de onu çok sever. Ben de severim onun benim yaşadıklarımı yaşamaması için annem ile kavga etmemeye çalışıyorum tabii annemle ne kadar mümkünse.Mert eski sevgilimin kuzeni Mardinliler. O yüzden herkes onlardan korkar ama ben korkmadım. Bu onların sinirlenmesine sebep oldu. Beni kaçırmaya canımı yakmaya çalıştılar. Bu tip sevgili sorunlarım oldu ama hiçbiri gerçek aşk olmadı bence insan tek kişiye aşık olur kendi isteğiyle evlendiği kişi. Unutmadan küçükken tecavüzü teğet geçtim. Bunlarda yalnız kalmama,güçlü olmama ve yüzümde maskeyle gezmeme sebep oldu ben de bu maskeyi düşürücek olan kişiyi bekliyorum yoksa yaşamak için sebebim yok.
A:Bunların üstesinden tek başına mı geldin?
Gerçekten zor şeyler yaşamış.
S:Evet sadece bir keresinde benim maskemi düşürmeye yaklaşmıştı birisi aynı şeyleri yaşamışız.Ama olmadı.
A:Ben Güngör leri tanıyorsundur her türlü pisliği yapan aile onların oğluyum.Onların zoruyla kötü islere bulaştım. Ben de senin gibi beni temizliycek kişiyi bekliyorum.
S:Güzel.
A:Onlarla nasıl başa çıkıyorsun?
S:Benim de temiz olduğum söylenemez.
A:Yemek yiyelim mi?
S:Evet.
A: Sipariş veriyorum.
S:Makarnada kimse elime su dökemez.
A: Makarna?
S:Evet.
A:Yap görelim.
S: Pişman olucaksın.
A:Beni zehirleme sakın.
S:Hıı!
Bu kızda bişey var beni ona çeken.
SILA'DAN
Bu çocukta bişey var beni ona çeken. Her şeyi nasıl ona anlatabildim? Ya hırsızsa ya bizim düşmanımızsa...Ama bu ihtimal her zaman vardır. Neyse.?
Ben makarna yapmaya başladım. Özel bir sos yapmalıyım. Dolaptan domates, yağ, salça, baharat vb. şeyleri çıkardım. Makarna ocakta haşlanıyordu. Sonra kapıya yaslanmış beni izleyen Ali yi gördüm. Aslında fena sayılmazdı. Zaman ne gösterir bilemem.
S:Orda dikilip beni izlemeye devam edersen sapık olduğunu düşünücem.
A:Sen mi? Sanmıyorum.
Gözlerimi kısıp ona bakarken burnuma gelen kokuyla makarnam aklıma geldi. Dibi yanmış çok güzel bugün ona baya trip atabilirim.
A:Sen de bana dalıp yemeği unuttun. Benim de işimi unutmam normal.
S:Ali bir sana bakıyorum şaşırıyorum...
A:Normaldir.
S:Bir de senden büyük egona bakıyorum bu sefer kat kat artıyor şaşkınlığım. Şimdi mutfaktan çık.
Beni bir anda duvar ile arasına aldı. Onun gözleri kahverengiydi. Ama şuan simsiyahtı.
A:Şimdi gerçek yüzümü gör cici kız. Ben buyum hikayelerdeki kötü çocuk benim ve sen. Sen beni karanlıktan kurtaran kız olacaksın. Ilk kural bana emir verme. Anlaşıldı mı?
Geri dönebilirim. Ama ben uzun süredir kendimi unuttum bu sefer onu da kendimi de kurtarabilirdim. Bu benim işime gelir ancak herşey o kadar kolay olmıycak.
S: Benim o kız olmam için senin beni sevmen benim seni sevmem ki bu mümkün değil ve beni de senin kurtarman lazım. Bu iş bitince herkes kendi yoluna
A:Kabul. Benim de işime gelir.
S:Senden nefret ettiğimi unutma
A:Senin nefretinde sen de umrumda değilsin.
S:Pislik
A:Biz de böyle güzelim. Sana daha kötüsünü de yapardım ama neyse.
S:Bana güzelim deme.
A:Anlaşıldı sana GÜZELİM diycem.

YALNIZ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin