Bölüm 3

1K 24 3
                                    

Hayy yıllardır yokum biliyorum.

- Bana hemen o çocuğu bul Lalisa!

" Tamam beybi! Hadi kook "

Lisa denilen kıza aşırı sinir olmuştum. Yoongi'ye neden beybi diyor? Yoksa sevgilisi mi?

" Yoongi o kız sana neden beybi dedi? "

" Öylesine- hem sen kıskandın mı? :) "

" H-hayır sadece yeni sevgili yapmışsın bile bırak beni! "

Yoongi çok büyük bir kahkaha attı. Ona çatık kaşlarımla bakıyordum. Yanıma yaklaştı yanağımı okşadı.

" Bebeğim o kız benim en yakın arkadaşım. Benim tek aşkım sensin. Bana ihanet etsen bile. Hani olur ya bir insandan nefret eden insanlar ancak onun kötü şeylerine bakar. İyi şeylerini umursamaz bile. İşte bende sadece senin iyi şeylerini düşünüb seni aff ediyorum. "

" Bırak beni... "

Sabah Yoongi'nin bağırmasıyla kalktım. Dün zorla benimle uyumuştu. Gözlerimi açtım ve Yoongi'nin bana bıraktığı kıyafetleri giydim.

Aşağı indim. Depodan sesler geliyordu. İçeri girdiğimde büyük bir şok geçirdim. Dediğim gibi Yoongi o Minsung denilen çocuğu bulmuş Jungkook ve Lisa ile ona işkence yapıyorlardı. Birşey yapmasaydım o da diğer insanlar gibi ölebilirdi.

" Y-Yoongi! Dur artık "

" Oh günaydın bebeğim. Seninle sonra ilgileneceğim. Lisa hadi Min ji'yi içeri götür. "

" *dudak büzerek* Ama ben daha yeni eğlenmeye başlamıştım Yoon:( "

" Hadi Lisa hadii "

Lisa geldi ve kolumdan tutup içeri götürmeye çalıştı. Hemen Lisa'nın karnına tekme attım ve Yoongi'nin yanına gittim. Elindeki işkence aletini alıp yere attım.

" BIRAK ARTIK MASUM İNSANLARIN CANINI YAKMAYI  YOONGİ! "

" Se- Lisa! Aish Jungkook Lisa'yı içeri götür "

" İy-iyiyim ben! Sevgilinin ayağı da ne kuvvetli. "

" Yürü Lisa hadi "

Yoongi bana yaklaştı ve etrafımda dönerek o pis ellerini yüzümde gezdirmeye başladı.

" O kadar güzelsin ki, sana kıyamıyorum bebeğim. Ama bu yaptığının bir cezası elbet ki olucak. "

" Zaten insanları öldürmekle canımı yakıyorsun.. "

Yoongi sırıtarak bana baktı sonradan kaşları çatık bir şekilde cevap verdi

" Sana demiştim dimi? Kaçalım buradan? Senin için işimden bile vaz geçiyordum ben Min Ji! Lisa'yı ve Jungkook'u burada burakıp seninle gelmeyi seçtim. Ama sen ne yaptın? Düşün.. Be-ni ken-di ellerinle polise verdin. Sandın ki, ben hapisanede kalacağım ve artık insanlar ölmeyecek. Dimi? Ama haberin var mı..? Ben hapisanede yirmi-beş insan öldürdüm! "

Bunu söyledikten sonra psikopatça gülmeye başladı Yoongi. Evet o yapardı. İlk cinayeti 13 yaşında olmuştu. Evin hizmetçiziyle kavga ederken, onu merdivenlerden itmişti.

" Noldu sustun kaldın? "

" Biliyordum zaten! Hapisanede 25 insan öldürdün ama benimle olsaydın kim bilir neler olacaktı. Nedir senin bu insan öldürme hobin? "

" Oww hayır güzelim. Yanılıyorsun.. Ben verdiğim sözü tutarım. Ne zaman sana verdiğim sözden döndüm? "

" Sana güvenim 1 yıl önce bitti Yoongi. Sen o kadınla- "

" Şşt öyle birşey olmadığını sende iyi biliyorsun Min Ji. "

" Umrumda bile değil! "

" Resmen benimle olmamak için bahane arıyorsun Min Ji! "

" Hayır bahaneye gerek yok. Sen bir katilsin. Bu zaten en büyük bahane? "

...

Hayat kısa pink venom dinleyin. Harbi nasıl buldunuz şarkıyı? Klip müq ama şarkı o kadar da sarmadı. Herneyse görüşürüz💅 Okullara az kaldı😓🙌 iyi şanslar. Öptüm sizi muck muck💗💗💗💗💗💗💗💗


My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin