.
.
.
Baş ağrısından ölecekmiş gibi hissediyordum. Ama ölemezdim ki... Shigaraki'yle bir süre önce çalışmaya başlamıştım, beni U.A.'ya sokmak için AFO ile konuşmuştu. Bunun sonucunda bana keşfedilmesi zor bir özgünlük verdiler.Ölümsüzlük.
Vücudun ölmeyi reddettiği, kopan uzuvların ise yenilenebildiği bir durum. Yuna Toshi daha önce ölümün eşiğine gelmediği için bunu fark edemediği söylenecek, ve yeni özgünlüğüm keşfedilecekti.
Keman kursundan çıkmıştım. Kulaklıklarımı takıp yaya geçidine yaklaştım. Dikkatsiz davranıp bir arabanın bana çarpmasını sağlayacaktım. Böylece sözde özgünlüğüm keşfedilecekti.
Kırmızı ışık yandığında yaya geçidinin önünde durdum. Gözlerimi kapadım ve ilerlemeye başladım. Gözlerimi alacak parlak bir ışığın yüzüme yansımasıyla soluma döndüm. Bir kamyon korna çalarak bana yaklaşıyordu. Gözlerimi kapayıp acıyı hissettim ve en sonunda bayıldım...
.
.
.
Gözlerimi hastanede açtım. Sağımdaki koltukta babam vardı. Gözlerimi açar açmaz bana bakıp ayağa kalktı,"Doktor! Uyandı!"
Umarım ölüp dirilmişimdir yoksa bu adamla boşu boşuna görüşmüş olacagım...
"Iyi misin Yuna?! Kendine niye dikkat etmedin?!"
"Bilmem, umrumda olmadı."
"O ne demek Yuna, lütfen düzgün konuş! Tanıkların söylediğine göre bir anda dirilmişsin. Bu da ne demek?"
"Ölümden dönmüş kızını hastanede mi sorguluyorsun?"
Odaya giren doktorlarla konuşmamız bölünmüştü. Babam hemen atıldı,
"Ah Doktor Kenji... Yanınızdaki kişi de kim?"
"Meslektaşım Doktor Ren, özgünlükler konusunda bir uzman." (Doktor Kenji)
Of hemen sadede gelseler keşke...
"Kamera kayıtlarına bakıldığında kızınızın bir özgünlüğü olduğu doğrulandı ancak ne olduğundan emin değiliz. Ailenizde iyileşme ya da ölümsüzlük gibi bir özgünlüğe sahip kimse var mı?" (Doktor Ren)
"..."
Babam sessizleşti ve kendini koltuğa attı. Mırıldandığını duyuyordum.
"Tekrar... Tekrar bir mutasyon türü..."
Benden bahsettiğini anlamamla dişlerimi sıktım. Madem mutasyon türü özgünlüğüm olduğunu biliyordu, neden beni bırakmıştı?!
Bi anda ayağa kalktı ve doktorun yakasına yapıştı.
"Benim kızım bir mutasyon türü olamaz doktor!"
Yakasını bırakıp, başını eğdi.
"Her türlü testi yapın, mutasyon türü olmasına imkan yok."
Bu aptal bunağın derdi ne?! Özgünlüksüz olmam sorun değil ancak onun özgünlüğüne benzememesi sorun, öyle mi??
Hem yine beni evlatlıktan reddederse U.A.'ya giremem...
.
.
.
Testler sonucunda özgünlüğümün kesinlikle ölümsüzlük olduğu öğrenilmişti. Biyokinezimin ortaya çıkmasından korkuyordum, ama yanlızca beni kesip biçmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomura Shigaraki X Reader - My Hero Academia
Fanfiction⚠️Küfür & Argo Uyarısı!⚠️ . . . Biyokinezi özgünlüğüne sahip olan Kyoko Ishida, U.A.'ya hain olarak girer. Lov'un bir üyesi olup, babasından intikamını almaya çalışır. Bu sırada hain olarak girdiği olarak girdiği okula ve arkadaşlarına bağlanmaya ba...