մաս 15

120 4 4
                                    

~ մենք արդեն հասանք իմ տուն: Չոնը ինձ հետ բարձրացավ իմ սենյակ մինչև ես քնեմ: Րոպեներ անց ես չնկատեցի թե ինչպես քնեցի, Չոնը շոյեց գլուխս և ինձ նուրբ համբուրեց, որպեսզի ես չարթնանամ և դանդաղ քայլերով հեռացավ սենյակից~

                       ~ 3 օր անց~

~ Իմ մայրիկին և Սոնգ Ջունգ կիյի թաղումն է այսօր: Մենք նրանց հանձնեցինք հողին🥺և վերադարձանք տուն~

– Միր վերցրու ջուր խմի ( Չոն)
– չեմ ուզում (Միրի)
– ախր էս երեք օրը ոչ նորմալ հաց ես ուտում ոչ նորմալ ջուր ես խմում (Չոն)
– չեմ ուզում (Միրին լացելով)
– մի լացի խնդրում եմ ,ես չեմ կարողանում քո արցունքները տեսնել: Ինչքան էլ դու լացես նրանց չես կարողանա հետ բերել : Ամեն ինչ անցյալում է դադարիր լացել (Չոն)

~ Չոնը սրբեց արցունքներս և նրան զանգ եկավ ~

– ոչ մի տեղ չգնաս հիմա կգամ լավ? (Չոն)

                             ~ Չոնի մոտ ~

– ինչի եք զանգել? (Չոն)
– փաստորեն այդքանից հետո միհատ էլ դու ես ինձ վրա մունաթ գալիս? (Կատրինա)
– լսի, ուրեմն ես ինչ արել եմ լավ եմ արել միայն մի բանի համար եմ փոշմանում, որ աղջիկդ ողջա մնացել (Չոն)
– դու դեռ շատ կզղճաս (Կատրինա)
– հա քո ասածնա (Չոն)
– լսել եմ ուրիշ աղջկա ես հա սիրում? (Կատրինա)
– քեզ ինչ ( Չոն)
– ժամանակը կգա կիմանաս (Կատրինա)
– ինչ կա մտքիդ? (Չոն)
– ոչ մի լուրջ բան (Կատրինա)

                        ~ Միրիյի մոտ~

– Ես կարոտում եմ ձեզ ես ուզում եմ գալ ձեր մոտ (Միրի)

~ Քանի որ Չոնը խոսում էր հեռախոսով ես գտա հարմար առիթ և փախչեցի տնից : Րոպեներ անց Չոնը ավարտեց հեռախոսազրույցը ~

– Միր? Միրիի (Չոն)
– էս ուր կորավ էս աղջիկը? (Չոն)

~ Չոնը զանգեց ինձ, բայց ես չեի պատասխանում : Նա վազեց դուրս, ինձ էր կանչում և տեսավ, որ փողոցում մարդիկ են հավաքվել նա էլ վազեց այդտեղ ~

– Այս ինչ է այստեղ կատարվում? (Չոն)
– կներեք, որ խնդրեմ միքիչ այն կողմ կգնաք? (Չոն)

~ Չոնը տեսավ, որ ես գետնին արյունլվիկ ընկած եմ : Այդ վարորդը ինձ դիտմամբ էր քցել մեքենայի տակ ~

– Միր? Միրիի  արդնացի խնդրում եմ, աչքերդ բացի (Չոնը հուզված)
– կանչել եք շտապօգնություն? (Չոն)
– այո, ահա շտապօգնությունը (անծանոթ)

~ մինչ բժիշկները առաջին բուճօգնություն էին ինձ ցուցաբերում Չոնը զբաղվում էր այն տղայի հարցերով ով ինձ գցել էր մեքենայի տակ~

– ով է եղել վարորդը?(Չոնը բարկացած)

~ բոլորը նայեցին այն մարդուն ով վարում էր մեքենան:~

– պարզա փաստորեն Կատրինայի շունն ես  ( Չոն)
– Նա ասեց, որ քեզ փոխանցեմ, որ սա է քո պատիժը ( Կատրինայի մարդիկ)
– վայ ես ձեր.. (Չոն)

~ Չոնը սկսեց ուժեղ հարվածել այդ տղային և այնքան ծեծեց մինչև շտապօգնությունը 2 հոգու տարավ այսինքն ինձ և այդ տղային ~

                         ~ հիվանդանոցում~

~ ինձ վիրահատում էին: Չոնը վիրահատարանի դռան մոտ նստած լացում էր : Վերջապես ավարտվեց այդ վիրահատությունը և դուրս եկավ բժիշկը~

– բժիշկ?  ( Չոնը սրբելով արցունքներ)
– այո (բժիշկ)
– Միրին ինչպես է?  (Չոն)
– արյան դոնոռ է հարկվոր: Կյանքին վտանգ է պառնում (բժիշկ)
– ես կտամ ես արյուն կտամ (Չոն)
– բայց նախ պետք է ձեր արյան կարգը ստուգենք արդյոք համապատասխանում է Միրիյի արյանը : Եկեք իմ հետևից, որպեսզի ձեր արյան կարգը իմանանք ( բժիշկ)

~ Չոնի արյունը համապատասխանեց իմ արյանը և նա դարձավ իմ դոնոռը ~

                          ~ 2 օր անց ~

~ Չոնը նույնպես պարկած էր հիվանդանոցում, որովհետեւ այդքան արյուն էր հանձնել: Ներս մտավ բուժքույրը ~

– Չոն Չոնգուկ ինչպես եք? ( բուժքույր)
– ես լավ եմ դուք այն ասեք Միրին ինչպես է? ( Չոն)
– Շնորհավորում եմ նրա կյանքին այլևս վտանգ չի սպառնում ( բուժքույր)
– իրոք? ( Չոնը ուրախանալով)

~ Չոնը վերկացավ մահճակալից հանեց սիստեմայինը և շտապեց պալատ ինձ մոտ ~

– Չոնգուկ կանգնեք, սպասեք դուք պետք է սիստեմային ընդունեք ( բուժքույր)

~ Չոնգուկը մտավ պալատ, ես դեռ ուշքի չէի եկել : Նա նստեց իմ կողքին և բռնեց ձեռքս~

Շարունակելի...

Ուր ես փախնում մեկա իմնես Место, где живут истории. Откройте их для себя